Η «Barbie» της Greta Gerwig ήταν μια αίσθηση φέτος. Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού. Για τη Lisa McKnight, evp και chief brand officer της Mattel, η στιγμή ήταν μια τεράστια ευκαιρία, σύμφωνα με το glossy.co.
«Η ταινία “Barbie” και ο αντίκτυπός της στην κουλτούρα μας ξεχωρίζει ως σημείο υπερηφάνειας τους τελευταίους 12 μήνες και πιθανώς σε ολόκληρη την καριέρα μου», δήλωσε ο McKnight. «Η Barbie ήταν έτοιμη για τη δημιουργία αυτής της ταινίας λόγω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα την τελευταία δεκαετία. Βρισκόμαστε σε ένα μακροπρόθεσμο ταξίδι για να εξελίξουμε και να εκσυγχρονίσουμε την Barbie ώστε να είναι πιο σχετική και μια πραγματική αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους – δουλειά που αισθανόμαστε ότι είναι πολύ σημαντική».
Χρυσές σφαίρες: 7 υποψηφιότητες για τον Λάνθιμο, στην κορυφή η Barbie
Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους, υπήρξε μια αναταραχή στις συμπράξεις μάρκας Barbie. Μια σύντομη αλλά αντιπροσωπευτική λίστα περιλαμβάνει Crocs, Joybird, Boohoo, Superga, Forever 21, Gap, MeUndies, Aldo και PacSun.
Ο McKnight, ως Chief Brand Officer, ηγήθηκε του συντονισμού μιας επιθετικές καμπάνιας υπό την ηγεσία της Barbie που βοήθησαν τόσο την Barbie όσο και τη Mattel παντού. Η ίδια η μάρκα Barbie σχεδόν διπλασιάστηκε σε αξία το 2023 σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, τώρα αξίας της ανέρχεται σε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια.
Στη συνέχεια, η McKnight δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να φέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε άλλες ιδιοκτησίες της Mattel, οι οποίες θα περιλαμβάνουν περισσότερες συνεργασίες μόδας. Η Mattel συνεργάστηκε πρόσφατα με τον καλλιτέχνη και σχεδιαστή Daniel Arsham για τη δημιουργία μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης Hot Wheels. Συνεργάστηκε επίσης με τον Off-White σε μια συνεργασία “Monster High”, χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη δουλειά που είχε κάνει ο Virgil Abloh με μια άλλη ιδιοκτησία της Mattel, το “Masters of the Universe”.
Το μυστικό για την ενορχήστρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιτυχημένων συνεργασιών, είπε ο McKnight, είναι η προθυμία να αφήσουμε τους εταίρους να κάνουν ό, τι θέλουν, όπως αναφέρει το glossy.co.
«Εμπιστευόμαστε πολύ τους συνεργάτες μας και τους δίνουμε δημιουργική ελευθερία να εκφραστούν μέσω της επωνυμίας μας, κάτι που είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους δημιουργούς», δήλωσε ο McKnight. «Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των brands προσελκύει κορυφαία ταλέντα και δημιουργούς που έχουν πραγματική συγγένεια με το brand. Οποιοσδήποτε με τον οποίο συνεργαζόμαστε έχει προσωπική σύνδεση με τις μάρκες μας, με αποτέλεσμα ένα ουσιαστικό και αυθεντικό έργο τέχνης».
Latest News
Σπάει ρεκόρ η αξία της μουσικής βιομηχανίας της Βρετανίας
Οι περιοδείες των σούπερ σταρ βοήθησαν την βρετανική μουσική βιομηχανία να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Sotheby’s: 65,5 εκατ. δολ. για τα «Νούφαρα» του Μονέ
Η πώληση του έργου του Κλοντ Μονέ σε τιμή μεγαλύτερη από την αρχική ισοδυναμεί με μια σημαντική νίκη για τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's
Με... ρυθμούς Snoop Dogg οι επιχειρηματικές συμβουλές στη Μάρθα Στιούαρτ
Ο διάσημος ράπερ έγινε επιχειρηματικός σύμβουλος της Μάρθα Στιούαρτ και της άλλαξε τη ζωή
Μαρία Αντουανέτα: 4,5 εκατ. ευρώ για τα ματωμένα διαμάντια που κόστισαν το κεφάλι της
Η σκοτεινή ιστορία του διαμαντένιου περιδεραίου που κόστισε στην Μαρία Αντουανέτα το κεφάλι της
Πωλήθηκε το «καταραμένο μέγαρο» της Βενετίας «Κα Ντάριο»
Μετά από μακρά προσπάθεια στη Βενετία βρέθηκε αγοραστής για το ιστορικό κτήριο «Κα Ντάριο» που βρίσκεται Μεγάλο Κανάλι
Τι διαβάζουν οι Αμερικανοί μετά την εκλογή Τραμπ - Γιατί επιλέγουν το «1984»
Πώς η πολιτική ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ αλλάζει τις λογοτεχνικές προτιμήσεις των Αμερικανικών
Τόνι Τοντ: Πέθανε ο σκοτεινός «Candyman» σε ηλικία 69 ετών
O πολυσχιδής ηθοποιός Τόνι Τοντ εμφανίστηκε σε περισσότερες από 200 κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές συμπεριλαμβανομένων των Final Destination, The Rock, The Crow και Platoon
Απατεώνες «μάδησαν» εκατοντάδες θαυμαστές των Oasis
Οι θαυμαστές των Oasis κατεβάλαν εκατοντάδες λίρες έκαστος για ανύπαρκτα εισιτήρια
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.