
Η «Barbie» της Greta Gerwig ήταν μια αίσθηση φέτος. Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού. Για τη Lisa McKnight, evp και chief brand officer της Mattel, η στιγμή ήταν μια τεράστια ευκαιρία, σύμφωνα με το glossy.co.
«Η ταινία “Barbie” και ο αντίκτυπός της στην κουλτούρα μας ξεχωρίζει ως σημείο υπερηφάνειας τους τελευταίους 12 μήνες και πιθανώς σε ολόκληρη την καριέρα μου», δήλωσε ο McKnight. «Η Barbie ήταν έτοιμη για τη δημιουργία αυτής της ταινίας λόγω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα την τελευταία δεκαετία. Βρισκόμαστε σε ένα μακροπρόθεσμο ταξίδι για να εξελίξουμε και να εκσυγχρονίσουμε την Barbie ώστε να είναι πιο σχετική και μια πραγματική αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους – δουλειά που αισθανόμαστε ότι είναι πολύ σημαντική».
Χρυσές σφαίρες: 7 υποψηφιότητες για τον Λάνθιμο, στην κορυφή η Barbie
Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους, υπήρξε μια αναταραχή στις συμπράξεις μάρκας Barbie. Μια σύντομη αλλά αντιπροσωπευτική λίστα περιλαμβάνει Crocs, Joybird, Boohoo, Superga, Forever 21, Gap, MeUndies, Aldo και PacSun.
Ο McKnight, ως Chief Brand Officer, ηγήθηκε του συντονισμού μιας επιθετικές καμπάνιας υπό την ηγεσία της Barbie που βοήθησαν τόσο την Barbie όσο και τη Mattel παντού. Η ίδια η μάρκα Barbie σχεδόν διπλασιάστηκε σε αξία το 2023 σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, τώρα αξίας της ανέρχεται σε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια.
Στη συνέχεια, η McKnight δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να φέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε άλλες ιδιοκτησίες της Mattel, οι οποίες θα περιλαμβάνουν περισσότερες συνεργασίες μόδας. Η Mattel συνεργάστηκε πρόσφατα με τον καλλιτέχνη και σχεδιαστή Daniel Arsham για τη δημιουργία μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης Hot Wheels. Συνεργάστηκε επίσης με τον Off-White σε μια συνεργασία “Monster High”, χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη δουλειά που είχε κάνει ο Virgil Abloh με μια άλλη ιδιοκτησία της Mattel, το “Masters of the Universe”.
Το μυστικό για την ενορχήστρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιτυχημένων συνεργασιών, είπε ο McKnight, είναι η προθυμία να αφήσουμε τους εταίρους να κάνουν ό, τι θέλουν, όπως αναφέρει το glossy.co.
«Εμπιστευόμαστε πολύ τους συνεργάτες μας και τους δίνουμε δημιουργική ελευθερία να εκφραστούν μέσω της επωνυμίας μας, κάτι που είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους δημιουργούς», δήλωσε ο McKnight. «Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των brands προσελκύει κορυφαία ταλέντα και δημιουργούς που έχουν πραγματική συγγένεια με το brand. Οποιοσδήποτε με τον οποίο συνεργαζόμαστε έχει προσωπική σύνδεση με τις μάρκες μας, με αποτέλεσμα ένα ουσιαστικό και αυθεντικό έργο τέχνης».


Latest News

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Γιατί η Sotheby's κάνει δωρεάν αποτιμήσεις έργων τέχνης που ανήκουν σε αγγλικούς δήμους;
Μια επιστολή από το τμήμα Tax, Heritage and UK Museums του οίκου Sotheby's δημοπρασιών προσφέρθηκε να εκτιμήσει τα 5 κορυφαία έργα τους «χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις»

Γιατί το ΚΑΣ αρνήθηκε στον Λάνθιμο τα γυρίσματα στην Ακρόπολη
Το αίτημα της «Either Or Productions» και του Γιώργου Λάνθιμου για γυρίσματα στην Ακρόπολη δεν βρήκε θετική ανταπόκριση από το ΚΑΣ – Τι εξηγεί μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου

Εθνικό Γεωλογικό Μουσείο: «Θησαυροφυλάκιο» για τον ορυκτό πλούτο της χώρας από την ΕΑΓΜΕ
Η Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) δημιούργησε ένα νέο μουσείο, με σκοπό την προστασία, τη διαφύλαξη, την οργάνωση και την προβολή του ορυκτού πλούτου και της γεωλογικής ιστορίας της χώρας μας

Πώς το Minecraft κατέκτησε τον κόσμο;
Η ταινία «A Minecraft Movie» που βρίσκεται στις αίθουσες και το «κόλλημα» του ηθοποιού Τζακ Μπλακ - Tο βιντεοπαιχνίδι Minecraft με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών

Sotheby’s: Ο Αμερικανός CEO Τσαρλς Στιούαρτ που κρατάει το τιμόνι σε ασταθή οικονομικά νερά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος toy Sotheby's μίλησε για την μπανάνα 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων, τους δισεκατομμυριούχους κρυπτονομισμάτων και το μέλλον της αγοράς τέχνης

«Μπλόκο» από το ΚΑΣ σε Λάνθιμο για γύρισμα στην Ακρόπολη - Τι συνέβη
Ο βραβευμένος Έλληνας δημιουργός Γιώργος Λάνθιμος ήθελε να κάνει ένα γύρισμα για τη νέα του ταινία «Bugonia» στην Ακρόπολη, ωστόσο το ΚΑΣ αποφάσισε ομόφωνα να μην κάνει δεκτό το αίτημά του.