
Επειδή οι άνθρωποι αγοράζουν όλο και περισσότερο φυσικές εκδόσεις από ψηφιακές μόδες που βρίσκονται στο Roblox, το Roblox θα επιτρέψει σύντομα στους χρήστες να αγοράζουν τόσο ψηφιακά όσο και φυσικά αντικείμενα εντός της πλατφόρμας Roblox μέσω ολοκληρωμένου εμπορίου, σύμφωνα με το glossy.co. Το Fortnite έχει ήδη δοκιμάσει αυτή την ιδέα με μάρκες όπως η Nike τον Ιούνιο, αλλά οι περισσότερες πλατφόρμες παιχνιδιών δεν συνδέονται ακόμη αποτελεσματικά με τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου των εμπορικών σημάτων.
Το τρίτο τρίμηνο του 2023, η Roblox κέρδισε έσοδα 839 εκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα, με την εταιρεία να λανσάρει το ολοκληρωμένο εμπόριο το επόμενο έτος, πρόκειται επίσης να παρέχει μια ροή εσόδων σε brands τα οποία θα έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν τις εμπειρίες τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Roblox.
Οι κίνδυνοι για τα παιδιά από το διαδικτυακό παιχνίδι «Roblox»
«Όταν ένας χρήστης ασχολείται με ένα brand στο Roblox, είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσει αυτήν τη μάρκα στον φυσικό κόσμο», δήλωσε η Winnie Burke, επικεφαλής συνεργασιών μόδας και ομορφιάς στο Roblox. Μάρκες όπως το Forever 21 έχουν προχωρήσει στην πώληση φυσικών εκδόσεων αντικειμένων που δημιουργήθηκαν αρχικά για το Roblox, δείχνοντας τη ρευστότητα μεταξύ ψηφιακής και φυσικής μόδας. Η «αδελφοποίηση», όπου τα φυσικά αντικείμενα αναπαράγονται ψηφιακά ή το αντίστροφο, συμβάλλει στη δημιουργία συνέχειας της επωνυμίας εντός και εκτός της πλατφόρμας.
Η έκθεση 2023 Roblox Digital Expression, Fashion &; Beauty Trends, που δημοσιεύθηκε στις 9 Νοεμβρίου, περιελάμβανε νέα δεδομένα από περισσότερους από 1,500 χρήστες Gen-Z Roblox που ερωτήθηκαν στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο Ενσωματώθηκαν επίσης δεδομένα συμπεριφοράς από το Roblox. Σύμφωνα με την έκθεση, το 84% των χρηστών είναι κάπως πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο αγοράς από μια μάρκα που έχουν δει ή φορέσει στο Roblox, δείχνοντας τις εμπορικές δυνατότητες της καθηλωτικής πλατφόρμας.
Οι χρήστες του Roblox επιθυμούν να ξοδέψουν στην ψηφιακή μόδα. Οι περισσότεροι χρήστες Gen-Z (52%) δήλωσαν ότι είναι άνετοι να προϋπολογίζουν έως και 10 δολάρια κάθε μήνα για να διαμορφώσουν το avatar τους, σύμφωνα με την έκθεση. Για αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης που δημιουργούνται από την κοινότητα ή Περιορισμένα, οι τιμές μπορούν να φτάσουν τα 10,000 $.
Επιπλέον, το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το φυσικό τους στυλ είναι τουλάχιστον «κάπως εμπνευσμένο» από αυτό που φοράει το avatar τους, όπως αναφέρει το glossy.
“Οι χρήστες παίρνουν στιλιστικά στοιχεία από τα avatar τους και τα εφαρμόζουν στον IRL εαυτό τους”, δήλωσε ο Burke. «Αυτό που μπορεί να μην σκέφτεται η βιομηχανία της μόδας είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές παίρνουν λίγο περισσότερο ρίσκο με τα avatar τους και το πώς φαίνονται στον ψηφιακό κόσμο», σε σύγκριση με αυτό που φορούν IRL. Αυτό περιλαμβάνει την επένδυση σε αξεσουάρ και «αύρες» για να προσθέσουν μοναδικά στοιχεία στα ψηφιακά τους ρούχα.
Ο Burke είπε ότι αυτό μεταφράζεται σε ανθρώπους που παίρνουν περισσότερα ρίσκα στα φυσικά τους ρούχα.
«Όταν μιλάω με μερικές από τις μάρκες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, ρωτάω: “Όταν σχεδιάζετε [ψηφιακή μόδα], σκέφτεστε πώς [θα μπορούσε να μεταφραστεί] στον φυσικό κόσμο;”», δήλωσε ο Burke. «Επίσης, “Σκέφτεστε τον καταναλωτή που θέλει να πάρει περισσότερα ρίσκα;” Ειδικά όταν πρόκειται για αξεσουάρ [στο Roblox], είναι πιο προνοητικά».
Αυξάνεται η δημοφιλία του Roblox
Ορισμένα φυσικά αντικείμενα από μάρκες πολυτελείας εμπνέονται ήδη από τα pixelated στυλ πλατφορμών όπως το Roblox, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Pixel Loewe που έκανε το ντεμπούτο της για την άνοιξη του 2023. Και περισσότεροι εξειδικευμένοι σχεδιαστές εντάσσονται στο Roblox, τροφοδοτώντας την άνοδο μοναδικών εμφανίσεων μόδας. Η Paolina Russo, η ημιφιναλίστ του φετινού βραβείου LVMH που είναι γνωστή για τα πολύχρωμα πλεκτά της, εντάχθηκε τον Νοέμβριο πουλώντας τρεις ψηφιακές αναπαραστάσεις των εμφανίσεών της στην πασαρέλα από τη συλλογή της για το φθινόπωρο του 2023. Η Burke δήλωσε ότι αναμένει ότι το Roblox θα γίνει όλο και περισσότερο ένα μέρος για την ανακάλυψη εμπορικών σημάτων μόδας και ένα μέρος για νεότερους σχεδιαστές να προσελκύσουν αγοραστές Gen-Z.
«Υπάρχουν μάρκες που έχουν έναν πραγματικά ισχυρό φιλόδοξο καταναλωτή που μπορεί να του αρέσει η μόδα πολυτελείας», δήλωσε ο Burke. “Το να είσαι σε μια πλατφόρμα όπως το Roblox προσφέρει προσβασιμότητα, [παρέχοντας] στον καταναλωτή μια ευκαιρία αδελφοποίησης”. Προχωρώντας προς τα εμπρός, οι μάρκες πολυτελείας ενδέχεται να προσφέρουν περισσότερα αξεσουάρ και άλλα μικρά αντικείμενα στο Roblox για να προσφέρουν τελικά μια είσοδο στη μάρκα μέσω αγορών διδύμων IRL.
Για ορισμένες μάρκες, το 2024 θα είναι η χρονιά που θα επεκταθούν σε νέες κατηγορίες ψηφιακής μόδας ή θα εκφράσουν όλο και περισσότερο το ήθος της μάρκας τους στην πλατφόρμα, δήλωσε ο Burke.
«Πολλές μάρκες μόδας και ομορφιάς επεκτείνονται πέρα από τις βασικές δραστηριότητές τους και τις πηγαίνουν στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Burke. Από την πλευρά της, η H&M έχει καταστήσει τη βιωσιμότητα κεντρικό στοιχείο της επώνυμης εμπειρίας Roblox. «Επιτρέπουν στην κοινότητα να ανακυκλώνει ρούχα στο παιχνίδι της», δήλωσε ο Burke.
Εν τω μεταξύ, “η εμπειρία Roblox της EL επιτρέπει στους χρήστες να γίνουν επιχειρηματίες δημιουργώντας τις δικές τους βιτρίνες”, δήλωσε ο Burke. “Αυτό επικοινωνεί τις αξίες της μάρκας, τους στόχους και τι αντιπροσωπεύει η μάρκα σε αυτό το περιβάλλον”.
Πολλοί χρήστες Roblox είναι νέοι και, ως εκ τούτου, περιορίζονται σε μικρές αγορές λόγω μικρότερης αγοραστικής δύναμης. Η ηλικιακή ομάδα 17-24 ετών ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο demo της πλατφόρμας για πάνω από δύο χρόνια, σύμφωνα με τον Burke. Καθώς η εταιρεία εισάγει ολοκληρωμένες αγορές, το κάνει με την προστασία της ασφάλειας των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων αγοράς.
«Εξετάζουμε προσεκτικά το πραγματικό εμπόριο, ώστε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον καταναλωτή», δήλωσε ο Burke. “Εάν αυτή η μάρκα έχει απήχηση σε έναν χρήστη [Roblox], μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά ενός φυσικού δίδυμου απευθείας στην πλατφόρμα”.


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Γιατί η Sotheby's κάνει δωρεάν αποτιμήσεις έργων τέχνης που ανήκουν σε αγγλικούς δήμους;
Μια επιστολή από το τμήμα Tax, Heritage and UK Museums του οίκου Sotheby's δημοπρασιών προσφέρθηκε να εκτιμήσει τα 5 κορυφαία έργα τους «χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις»

Γιατί το ΚΑΣ αρνήθηκε στον Λάνθιμο τα γυρίσματα στην Ακρόπολη
Το αίτημα της «Either Or Productions» και του Γιώργου Λάνθιμου για γυρίσματα στην Ακρόπολη δεν βρήκε θετική ανταπόκριση από το ΚΑΣ – Τι εξηγεί μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου

Εθνικό Γεωλογικό Μουσείο: «Θησαυροφυλάκιο» για τον ορυκτό πλούτο της χώρας από την ΕΑΓΜΕ
Η Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) δημιούργησε ένα νέο μουσείο, με σκοπό την προστασία, τη διαφύλαξη, την οργάνωση και την προβολή του ορυκτού πλούτου και της γεωλογικής ιστορίας της χώρας μας

Πώς το Minecraft κατέκτησε τον κόσμο;
Η ταινία «A Minecraft Movie» που βρίσκεται στις αίθουσες και το «κόλλημα» του ηθοποιού Τζακ Μπλακ - Tο βιντεοπαιχνίδι Minecraft με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών