Συνολικά 423 εγχώριους προμηθευτές με τους οποίους έχει άμεσες επιχειρηματικές σχέσεις, θα αποζημιώσει η μονάδα μικρών αυτοκινήτων της Toyota Motor, Daihatsu.
Η εταιρεία προχώρησε σήμερα στη συγκεκριμένη ανακοίνωση, καθώς τα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία παραμένουν σε αδράνεια και έχει σταματήσει η παραγωγή μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα, λόγω του σημαντικού σκανδάλου ασφάλειας που παρατηρήθηκε λίγες ημέρες νωρίτερα.
Toyota: «Γκάζια» για πωλήσεις 250.000 ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη ως το 2026
Οι αποζημιώσεις
Η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο αποζημίωσης των προμηθευτών με βάση τον όγκο των εργασιών του παρελθόντος και εργάζεται για να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της διακοπής στο εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών της.
Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να συνεργαστεί με τους κύριους προμηθευτές της για να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του σκανδάλου και μπορεί επίσης να βοηθήσει μικρότερους υπεργολάβους που δεν λαμβάνουν αποζημίωση για πρόσβαση σε κεφάλαια υποστήριξης από το υπουργείο βιομηχανίας, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
Τι είχε προηγηθεί
Την προηγούμενη Τετάρτη, η Daihatsu ανακοίνωσε πως έχει εντοπίσει προβλήματα σε περίπου 64 μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένων και 22 που πωλήθηκαν με την επωνυμία Toyota, ανέφερε το Reuters.
Μια ανεξάρτητη επιτροπή ερευνά την Daihatsu αφού είπε τον Απρίλιο ότι διεξήγαγε δοκιμές ασφαλείας πλευρικής σύγκρουσης για 88.000 μικρά αυτοκίνητα, τα περισσότερα από τα οποία πωλήθηκαν με το brand της Toyota.
Οι τελευταίες αποκαλύψεις υποδηλώνουν ότι το εύρος του σκανδάλου είναι τώρα πολύ μεγαλύτερο από ό,τι θεωρούνταν αρχικά, ενώ θα μπορούσε ενδεχομένως να αμαυρώσει τη φήμη των αυτοκινητοβιομηχανιών συνολικά για ποιότητα και ασφάλεια.
Η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι απαιτείται «θεμελιώδης μεταρρύθμιση» για να αναζωογονηθεί η Daihatsu ως εταιρεία εκτός από την αναθεώρηση των λειτουργιών πιστοποίησης.
«Αυτό θα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εν μία νυκτί», ανέφερε. «Θα απαιτήσει όχι μόνο μια αναθεώρηση της διαχείρισης και των επιχειρηματικών λειτουργιών, αλλά και μια αναθεώρηση της οργάνωσης και της δομής».
Αυτό που ανακαλύφθηκε είναι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα, βρέθηκε να έκανε απάτες στις δοκιμές ασφαλείας σχεδόν όλων των μοντέλων που έχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή, καθώς και ορισμένων αυτοκινήτων που κατασκεύασε στο παρελθόν, ανέφερε προηγουμένως η εφημερίδα Asahi.
Η Daihatsu είπε τον Απρίλιο ότι ανακάλυψε τις λανθασμένες δοκιμές μετά από καταγγελία. Ανέφερε επίσης ότι είχε αναφέρει το ζήτημα στις ρυθμιστικές αρχές και σταμάτησε την αποστολή των επηρεαζόμενων μοντέλων.
Τον επόμενο μήνα, η Daihatsu είπε ότι διέκοψε τις πωλήσεις του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος Toyota Raize και του δικού της μοντέλου Rocky, αφού εντόπισε επίσης προβλήματα με τις δοκιμές για αυτά τα δύο μοντέλα.
Η Daihatsu παρήγαγε 1,1 εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους 10 μήνες του έτους, σχεδόν το 40% αυτών σε υπερπόντιες εγκαταστάσεις, σύμφωνα με στοιχεία της Toyota. Πούλησε περίπου 660.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και αντιπροσώπευε το 7% των πωλήσεων της Toyota.
Το μέλλον
Οι υπερπόντιες δραστηριότητες της Daihatsu επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στη Νοτιοανατολική Ασία. Ξεκίνησε εκ νέου την παραγωγή αυτοκινήτων της μάρκας Perodua σε δύο εργοστάσια κοινοπραξίας που λειτουργεί με τη μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία Perodua, αφού έλαβε άδεια από τους κανονισμούς, σύμφωνα με το Reuters.
Η εταιρεία, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην Toyota, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι ξεκίνησε ξανά τις αποστολές την Παρασκευή από τη θυγατρική της στην Ινδονησία, PT Astra Daihatsu Motor.
Latest News
Το άγχος «χτυπά» τους εργαζόμενους στην Ευρώπη - Τι κάνει η Βρετανία για την εργασία
Η νέα κυβέρνηση των Εργατικών στη βρετανία σκοπεύει να πάρει σκληρά μέτρα για την εργασία - «Κλειδί» η παραγωγικότητα που μειώνεται
Γιατί ο Μπέζος αποκαλεί τον Μασκ ψεύτη
H διαμάχη μεταξύ των δύο κρoίσων αναζωπυρώνεται - Τι κρύβουν οι αναρτήσεις τους στο Χ
Γιατί οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονται φυλακές, εκτινάσσονται στα ύψη;
Ο ρόλος του Τραμπ - Γιατί κατά την προηγούμενη θητεία του οι μετοχές εταιρειών που διαχειρίζονταν φυλακές, κατρακύλησαν
Γιατί η νέα βιογραφία του Ιλον Μασκ προκαλεί τρόμο
Ένα νέο graphic novel που εξιστορεί την ιδιότυπη ανέλιξη του Έλον Μασκ στο club των ισχυρών έχει φέρει τρόμο σε εκδοτικούς οίκους που την αποφεύγουν όπως ο Διάβολος το λιβάνι
Βουλγαρία: Θα χρειαστεί 520 τόνους χαρτονομισμάτων ευρώ αφού ενταχθεί στην ευρωζώνη
Τα χαρτονομίσματα λέβα που θα πρέπει να αποσυρθούν στη Βουλγαρία από την κυκλοφορία εκτιμάται ότι φτάνουν σε βάρος τους 642 τόνους
Γρίπη των πτηνών και... γιορτές απογειώνουν τις τιμές των αυγών στις ΗΠΑ
Οι τιμές στα αυγά που πωλούνται στα παντοπωλεία αυξήθηκαν κατά 30,4% τον Οκτώβριο σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Κάποτε κυρίαρχη η Γερμανία, τώρα απελπισμένη - Ανάλυση του Economist
Η Γερμανία, που πλέον αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, πλέον θερίζει ό,τι έσπειρε, γράφει ο Economist
«Πόλεμος» Βραζιλίας - Carrefour για το κρέας - Φόβοι για νέα μέτωπο ΕΕ με ΜERCOSUR
Εκπρόσωπος της Carrefour διαβεβαίωσε πάντως την Κυριακή ότι οι προμήθειες κρέατος είναι επαρκείς στα καταστήματά της στη Βραζιλία
Deal του Σι Τζινπίνγκ στο Μαρόκο για giga-εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών
Η Κίνα σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη ενός εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών στην περιοχή Kenitra στο Μαρόκο
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed