Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, είναι η εποχή της… κάλτσας.
Το ταπεινό αυτό ρούχο, το οποίο έχει μικτή φήμη ως δώρο, συνήθως ανεβαίνει στην κορυφή των διαγραμμάτων πωλήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών. Φέτος λαμβάνει μια επιπλέον ώθηση καθώς οι καταναλωτές, που έχει πληγεί από τον υψηλό πληθωρισμό επιλέγουν πλέον την πρακτικότητα αντί για τη κομψότητα.
Όπως γράφει η Wall Street Journal, οι κάλτσες είναι τα κορυφαία είδη ένδυσης της περιόδου των γιορτών και σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Circana, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο όλων των ειδών ένδυσης που αγοράζονται. Η Circana αναμένει ότι οι πωλήσεις καλτσών θα ξεπεράσουν τις άλλες κατηγορίες ενδυμάτων αυτή τη σεζόν, υποβοηθούμενη από τη σχετική προσιτή τιμή και την τάση τους να είναι μια παρορμητική αγορά.
«Οι κάλτσες μπορεί να είναι μια από τις λίγες κατηγορίες που θα αναπτυχθούν αυτές τις γιορτές λόγω της στροφής στα βασικά», δήλωσε στη WSJ η Maria Rugolo, αναλύτρια της βιομηχανίας ένδυσης Circana. «Βλέπουμε πράγματα όπως τα εσώρουχα επίσης να πηγαίνουν καλά φέτος ».
Εκρηκτική αύξηση
Και βέβαια ο χειμώνας έχει την τιμητική του. Η Walmart ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις καλτσών αυξήθηκαν περισσότερο από 40% τους τελευταίους τρεις μήνες του περασμένου έτους σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και περισσότερο από 85% τον Δεκέμβριο από τον Νοέμβριο του 2022. Η μάρκα καλτσών Smartwool με έδρα το Ντένβερ πουλάει 2 ½ φορές περισσότερο όγκο τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο από ό, τι τους άλλους μήνες. Πέρυσι, το ένα τέταρτο όλων των καλτσών που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους αγοράστηκαν τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την Circana.
Οι υπερασπιστές του συγκεκριμένου είδους έχουν πολλούς λόγους για τους οποίους λένε ότι οι κάλτσες είναι ένα τέλειο δώρο και η κορυφή της λίστας είναι η ευελιξία . Μπορεί να γεμάτες με άλλο μικροπράγματα, ένα αυτόνομο δώρο, μέρος ενός καλαθιού δώρου ή μια παρορμητική αγορά.
Latest News
Στο μικροσκόπιο των ΗΠΑ η UBS για λογαριασμούς Ρώσων που κληρονόμησε από την Credit Suisse
Η αμερικανική υπηρεσία επιβολής κυρώσεων, OFAC, απέστειλε επιστολή στην UBS ως μέρος αυτής της έρευνας, προσθέτοντας ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται σε συζητήσεις
Πώς η πολιτική Τραμπ θα επηρεάσει την Ευρώπη - Η συζήτηση Χατζημηνά με την Gillian Tett (FT)
Οι τεταμένες σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας στο επίκεντρο της συζήτησης - Οι δασμοί και ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα
«Καμπανάκι» Βιλερουά: Η εκλογή Τραμπ απειλεί την παγκόσμια οικονομία
Ο Γάλλος τραπεζίτης Βιλερουά εκτιμά ότι η επιστροφή Τραμπ μπορεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η σφήνα της οικογένειας Ito στην εξαγορά της ιαπωνικής 7-Eleven
Η μητρική της 7-Eleven στοχεύει στην απόσχιση της επιχείρησης σούπερ μάρκετ και άλλων περίπου 30 «μη βασικών» μονάδων - Ποιος θα τις εξαγοράσει
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία