Οι αντάρτες Χούθι ισχυρίζονται ότι έπληξαν πριν από λίγες ώρες με πύραυλο ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της MSC.
Σε δήλωσή του, ο εκπρόσωπος της ομάδας Yahya Saree είπε: «Οι ναυτικές δυνάμεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Υεμένης πραγματοποίησαν επιχείρηση στόχευσης κατά του εμπορικού πλοίου «MSC UNITED» με ναυτικούς πυραύλους».
Δεξαμενόπλοια: Γιατί η Ευρώπη πληρώνει ακριβά τις επιθέσεις των Χούθι
Μέχρι πριν από λίγο δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση της επίθεσης, αλλά ένα πλοίο 8.208 teu το MSC United VIII (κατασκευής 2006) διέσχιζε τη νότια Ερυθρά Θάλασσα σήμερα.
«Η επιχείρηση στόχευσης του πλοίου ήρθε αφού το πλήρωμα αρνήθηκε, για τρίτη φορά, κλήσεις από τις ναυτικές δυνάμεις, καθώς και επανειλημμένα προειδοποιητικά μηνύματα», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Η σημερινή επίθεση εφόσον επιβεβαιωθεί έρχεται σαν συνέχεια αυτής του προηγούμενου Σαββάτου κατά του δεξαμενοπλοίου Chem Pluto, χωρητικότητας 21.300 dwt (κατασκευής 2012) που χτυπήθηκε από ένα drone ενώ βρισκόταν 200 ναυτικά μίλια (370 χιλιόμετρα) από τις ινδικές ακτές, σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ. .
Οι ΗΠΑ ανέφεραν ότι το drone εκτοξεύθηκε από τοι Ιράν ισχυρισμό που διέψευσαν οι Ιρανοί.
Παρεμπιπτόντως, το φορτηγό πλοίο MV Chem Pluto ήταν «συνδεδεμένο με το Ισραήλ», σύμφωνα με την Ambrey, μια εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας, όπως αναφέρει η Times of Israel.
Η τελευταία επίθεση στο πλοίο της MSC, θεωρείται ότι θα επιταχύνει και τις διαδικασίες για την ενεργοποίησης της ναυτικής δύναμης, που ονομάστηκε Operation Prosperity Guardian, για την οποία ωστόσο εκφράζονται και διαφορετικές απόψεις το τελευταίο διάστημα
Πάντως η Maersk η δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του πλανήτη καλωσόρισε την δημιουργία της επιχείρησης και δήλωσε ότι εφόσον εξασφαλίσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις τα πλοία της θα επανέλθουν στην Ερυθρά Θάλασσα.
Latest News
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του