
Οι αντάρτες Χούθι ισχυρίζονται ότι έπληξαν πριν από λίγες ώρες με πύραυλο ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της MSC.
Σε δήλωσή του, ο εκπρόσωπος της ομάδας Yahya Saree είπε: «Οι ναυτικές δυνάμεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Υεμένης πραγματοποίησαν επιχείρηση στόχευσης κατά του εμπορικού πλοίου «MSC UNITED» με ναυτικούς πυραύλους».
Δεξαμενόπλοια: Γιατί η Ευρώπη πληρώνει ακριβά τις επιθέσεις των Χούθι
Μέχρι πριν από λίγο δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση της επίθεσης, αλλά ένα πλοίο 8.208 teu το MSC United VIII (κατασκευής 2006) διέσχιζε τη νότια Ερυθρά Θάλασσα σήμερα.
«Η επιχείρηση στόχευσης του πλοίου ήρθε αφού το πλήρωμα αρνήθηκε, για τρίτη φορά, κλήσεις από τις ναυτικές δυνάμεις, καθώς και επανειλημμένα προειδοποιητικά μηνύματα», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Η σημερινή επίθεση εφόσον επιβεβαιωθεί έρχεται σαν συνέχεια αυτής του προηγούμενου Σαββάτου κατά του δεξαμενοπλοίου Chem Pluto, χωρητικότητας 21.300 dwt (κατασκευής 2012) που χτυπήθηκε από ένα drone ενώ βρισκόταν 200 ναυτικά μίλια (370 χιλιόμετρα) από τις ινδικές ακτές, σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ. .
Οι ΗΠΑ ανέφεραν ότι το drone εκτοξεύθηκε από τοι Ιράν ισχυρισμό που διέψευσαν οι Ιρανοί.
Παρεμπιπτόντως, το φορτηγό πλοίο MV Chem Pluto ήταν «συνδεδεμένο με το Ισραήλ», σύμφωνα με την Ambrey, μια εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας, όπως αναφέρει η Times of Israel.
Η τελευταία επίθεση στο πλοίο της MSC, θεωρείται ότι θα επιταχύνει και τις διαδικασίες για την ενεργοποίησης της ναυτικής δύναμης, που ονομάστηκε Operation Prosperity Guardian, για την οποία ωστόσο εκφράζονται και διαφορετικές απόψεις το τελευταίο διάστημα
Πάντως η Maersk η δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του πλανήτη καλωσόρισε την δημιουργία της επιχείρησης και δήλωσε ότι εφόσον εξασφαλίσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις τα πλοία της θα επανέλθουν στην Ερυθρά Θάλασσα.


Latest News

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο