
Οι αντάρτες Χούθι ισχυρίζονται ότι έπληξαν πριν από λίγες ώρες με πύραυλο ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της MSC.
Σε δήλωσή του, ο εκπρόσωπος της ομάδας Yahya Saree είπε: «Οι ναυτικές δυνάμεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Υεμένης πραγματοποίησαν επιχείρηση στόχευσης κατά του εμπορικού πλοίου «MSC UNITED» με ναυτικούς πυραύλους».
Δεξαμενόπλοια: Γιατί η Ευρώπη πληρώνει ακριβά τις επιθέσεις των Χούθι
Μέχρι πριν από λίγο δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση της επίθεσης, αλλά ένα πλοίο 8.208 teu το MSC United VIII (κατασκευής 2006) διέσχιζε τη νότια Ερυθρά Θάλασσα σήμερα.
«Η επιχείρηση στόχευσης του πλοίου ήρθε αφού το πλήρωμα αρνήθηκε, για τρίτη φορά, κλήσεις από τις ναυτικές δυνάμεις, καθώς και επανειλημμένα προειδοποιητικά μηνύματα», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Η σημερινή επίθεση εφόσον επιβεβαιωθεί έρχεται σαν συνέχεια αυτής του προηγούμενου Σαββάτου κατά του δεξαμενοπλοίου Chem Pluto, χωρητικότητας 21.300 dwt (κατασκευής 2012) που χτυπήθηκε από ένα drone ενώ βρισκόταν 200 ναυτικά μίλια (370 χιλιόμετρα) από τις ινδικές ακτές, σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ. .
Οι ΗΠΑ ανέφεραν ότι το drone εκτοξεύθηκε από τοι Ιράν ισχυρισμό που διέψευσαν οι Ιρανοί.
Παρεμπιπτόντως, το φορτηγό πλοίο MV Chem Pluto ήταν «συνδεδεμένο με το Ισραήλ», σύμφωνα με την Ambrey, μια εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας, όπως αναφέρει η Times of Israel.
Η τελευταία επίθεση στο πλοίο της MSC, θεωρείται ότι θα επιταχύνει και τις διαδικασίες για την ενεργοποίησης της ναυτικής δύναμης, που ονομάστηκε Operation Prosperity Guardian, για την οποία ωστόσο εκφράζονται και διαφορετικές απόψεις το τελευταίο διάστημα
Πάντως η Maersk η δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του πλανήτη καλωσόρισε την δημιουργία της επιχείρησης και δήλωσε ότι εφόσον εξασφαλίσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις τα πλοία της θα επανέλθουν στην Ερυθρά Θάλασσα.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ