H CIO της Cushman & Wakefield πιστεύει στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης για τη διαχείριση κτιρίων, την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών και τη βοήθεια των ενοικιαστών.

H Σαλ Κομπανίε είναι επικεφαλής ψηφιακής πολιτικής και πληροφόρησης του κολοσσού ακινήτων Cushman & Wakefield, με περισσότερους από 50.000 μεσίτες και άλλους υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία της βοηθά τους ιδιοκτήτες να γεμίσουν τους κενούς χώρους τους, από κτίρια γραφείων έως καταστήματα λιανικής και αποθήκες, και βοηθά τις εταιρείες να βρουν χώρο για μίσθωση.

Τεχνητή νοημοσύνη: Τα top εργαλεία της AI

Σύμφωνα με την Κομπανίε, η Cushman διασφαλίζει ότι τόσο οι επενδυτές ακινήτων όσο και οι ενοικιαστές μπορούν να αξιοποιήσουν τα πιο χρήσιμα δεδομένα, όπως η κίνηση πεζών, ο χρόνος οδήγησης για την κάλυψη αποστάσεων, αλλά και ο καιρός, για να βρουν τον καλύτερο χώρο για τις ανάγκες τους.

Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο αυτού, είπε η Κομπανίε στο Business Insider.

Πολλοί υπάλληλοι της Cushman εργάζονται απευθείας σε τοποθεσίες πελατών. Εάν, για παράδειγμα, διαχειρίζονται ένα μεγάλο κτίριο γραφείων, θα εργάζονται σε αυτό το κτίριο και όχι σε κάποιο γραφείο της Cushman. Ο ιδιοκτήτης του κτιρίου ή μια μισθώτρια εταιρεία μπορεί να ρωτήσει τον διευθυντή της Cushman πώς να εντάξεισε έναν υπάλληλο, για παράδειγμα. Η Cushman χρησιμοποιεί chatbots AI για να επεκτείνει τα όσα προσφέρει για υποστήριξη πελατών για να λύσει τα προβλήματά τους πιο γρήγορα.

Η τεχνητή νοημοσύνη, είπε η Κομπανίε, μπορεί να βοηθήσει τους υπαλλήλους της Cushman «να μεγιστοποιήσουν το χρόνο τους για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τον πελάτη». Είναι συναρπαστικό να εισάγουμε μετασχηματιστική τεχνολογία σε έναν τομέα όπου η αλλαγή είναι τόσο συχνά σταδιακή, πρόσθεσε.

«Αυτό που με ενθουσιάζει περισσότερο είναι η αλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς και το να βάζω συναδέλφους που δεν θα σκέφτηκαν ποτέ να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά, όχι μόνο να το καταλάβουν αλλά και να ενδυναμωθούν από αυτό», είπε η Κομπανίε.

Η Κομπανίε είπε ότι οι πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών και των ενοικιαστών, ζητούσαν δικαίως τη διαφάνεια σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης της Cushman. Είπε ότι ρώτησαν, “Πού είναι; Πού είναι ενσωματωμένο; Πού θα ενσωματωθεί; Πώς διασφαλίζουμε την ασφάλεια των δεδομένων τους; Πώς διασφαλίζουμε την καλή ενσωμάτωση των συνόλων δεδομένων;”

Παρά τις προκλήσεις, πρόσθεσε, η μετάβαση στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης περισσότερο ανταμείβει.

«Η παρακολούθηση αυτής της αλλαγής καθοδηγούμενη από έναν ποικιλόμορφο, πολυεπιστημονικό και πολυγεωγραφικό οργανισμό που πραγματικά, πραγματικά θέτει στο επίκεντρο τους εργαζόμενους και τους πελάτες, είναι απόλυτη χαρά», είπε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Salesforce: Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους

Tο 80% των εργαζομένων θεωρεί πως το μέλλον είναι προσανατολισμένο στην AI, με ένα σημαντικό ποσοστό να εμπιστεύεται την αυτόνομη λειτουργία της, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce