Η προσπάθεια της Inditex SA να περιορίσει τις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης στην αλυσίδα εφοδιασμού δοκιμάζεται, καθώς η γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Zalando αρνείται να τις αφαιρέσει κατά την πώληση προϊόντων των brands της πρώτης.
Ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Zara ζήτησε από τη Zalando να αντικαταστήσει τις πλαστικές σακούλες στις οποίες παραδίδονται τα ρούχα της με άλλες συσκευασίες πριν σταλούν στους πελάτες, αλλά ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης αποφάσισε να μην το κάνει, σύμφωνα με άτομα που μίλησαν στο Bloomberg.
Σε μια ανταλλαγή απόψεων που διήρκεσε πάνω από ένα χρόνο, η Zalando υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να εκτελέσει τις επιχειρήσεις της εφοδιαστικής χωρίς τις πλαστικές σακούλες, αναφέρουν πηγές που επικαλείται το Bloomberg. Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου θεωρεί ότι η αντικατάστασή τους με εναλλακτικές λύσεις από χαρτόνι ή χαρτί δεν θα μειώσει τον αντίκτυπο της συσκευασίας.
Η Zalando πουλά πολλές επωνυμίες και δεν είναι εφικτό για την εταιρεία να προσαρμόσει τις εσωτερικές διαδικασίες της για κάθε μία ξεχωριστά, δήλωσε εκπρόσωπος της Zalando στο Bloomberg.
Εκπρόσωπος της Inditex είπε ότι η εταιρεία εργάζεται εσωτερικά και με τους εταίρους της για την επίτευξη ενός στόχου για την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης στους πελάτες μέχρι το τέλος αυτού του οικονομικού έτους, προσθέτοντας πως το επίπεδο συμμόρφωσης με τον στόχο ήταν 95% σε επίπεδο ομίλου.
Η Inditex είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της Zalando, καθώς ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου πουλά ρούχα από τις επωνυμίες Massimo Dutti, Oysho, Bershka και Pull & Bear.
Η δέσμευση της Inditex
Πριν από τέσσερα χρόνια, η Inditex δεσμεύτηκε να καταργήσει σταδιακά όλα τα πλαστικά μιας χρήσης στους πελάτες έως το 2023. Αυτό σημαίνει ότι αφαιρεί τις πλαστικές κρεμάστες, τα αυτοκόλλητα και τα περιτυλίγματα αρωμάτων, καθώς και τη διαφανή πλαστική συσκευασία που χρησιμοποιείται για την προστασία των παραγγελιών, γνωστή στη βιομηχανία ως polybag.
Οι λιανοπωλητές παγκοσμίως βασίζονται σε polybag για να προστατεύουν τα ρούχα από την υγρασία και τους λεκέδεςκατά τη μεταφορά τους από το εργοστάσιο στο κατάστημα ή στα σπίτια των πελατών.
Η βιομηχανία της μόδας παράγει περίπου 180 δισεκατομμύρια πλαστικές πολυσακούλες μίας χρήσης κάθε χρόνο για τη συσκευασία ενδυμάτων, σύμφωνα με τον βιομηχανικό όμιλο Fashion For Good. Ενώ τα περισσότερα είναι τεχνικά ανακυκλώσιμα, τα περισσότερα αποστέλλονται σε χώρους υγειονομικής ταφής ή αποτεφρώνονται.
Η Inditex, όπως και πολλοί άλλοι πωλητές ενδυμάτων, αφαιρεί τις εργοστασιακές πλαστικές σακούλες σε καταστήματα και αποθήκες, όπου επανασυσκευάζει τα ρούχα σε άλλα υλικά, όπως ανακυκλωμένο χαρτόνι ή χαρτί, πριν τα στείλει στους πελάτες.
Εκπρόσωπος της Inditex ανέφερε ότι οι πλαστικές σακούλες στη συνέχεια συλλέγονται και διατίθενται για ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.
Όμως, τα polybag εξακολουθούν να υπάρχουν στα παρασκήνια και οι εναλλακτικές επιλογές είναι πολύ περιορισμένες. Οι περισσότεροι λιανοπωλητές συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν επειδή πιστεύουν ότι τα κατεστραμμένα ρούχα θα είχαν μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από μια λεπτή πλαστική σακούλα.
Οι ισχυρισμοί της Zalando
Η Zalando υποστηρίζει ότι δοκιμάζει διαφορετικές επιλογές για να λύσει μακροπρόθεσμα το πρόβλημα της βιομηχανίας, όπως το δίπλωμα των ρούχων με διαφορετικό τρόπο και η μείωση του πάχους των πλαστικών σακουλών.
Ισχυρίζεται ότι η προσέγγισή της περιστρέφεται γύρω από την ανάπτυξη λύσεων που δίνουν προτεραιότητα στη μακροζωία, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις από υλικά και απόβλητα. Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία αξιολογεί τρόπους επαναχρησιμοποίησης polybag.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»