Η δανέζικη εταιρεία Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει προγραμματίσει τον διάπλου αρκετών δεκάδων πλοίων με εμπορευματοκιβώτια από τη Διώρυγα του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα τις επόμενες αρκετές εβδομάδες, μετά την αναστολή των διελεύσεων από την περιοχή νωρίτερα αυτό τον μήνα λόγω του κινδύνου επιθέσεων.
Το χρονοδιάγραμμα συνεχίζει να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τα σχέδια έκτακτης ανάγκης που μπορεί να εκπονηθούν τις επόμενες ημέρες, πρόσθεσε η εταιρία.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός δήλωσε στις 24 Δεκεμβρίου ότι ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενος την ανάπτυξη της υπό τις ΗΠΑ στρατιωτικής επιχείρησης για την προστασία σκαφών απέναντι σε επιθέσεις από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
«Τρομοκρατούν« οι επιθέσεις των Χούθι – Στο 100% πάνω οι ναύλοι
Μεταξύ των σκαφών που αναφέρονται σε ενημερωτικό που εστάλη προς τους πελάτες σήμερα περιλαμβάνεται το Maren Maersk, που απέπλευσε από την Ταγγέρη στις 24 Δεκεμβρίου και θα «συνεχίσει μέσω της Διώρυγας του Σουέζ» με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στη Σιγκαπούρη την 14η Ιανουαρίου.
Από τις 19 Δεκεμβρίου, η Maersk άλλαξε τον πλου των σκαφών της, στέλνοντάς τα γύρω από την Αφρική και περνώντας από το Ακρωτήρι Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις, χρεώνοντας τους πελάτες επιπλέον ναύλα και πρόσθετες εβδομάδες σε χρόνο για τη μεταφορά προϊόντων από τη Ασία στην Ευρώπη και την ανατολική ακτή της Βόρειας Αμερικής.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πριν αό λίγες ημέρες ότι ξεκινούν μια πολυεθνική επιχείρηση για την προστασία του εμπορίου στην Ερυθρά Θάλασσα από τους αντάρτες Χούθι που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίοι εκτοξεύουν drones και πυραύλους σε διεθνή πλοία από τον περασμένο μήνα, σε «απάντηση» στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.
«Από την Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2023, λάβαμε επιβεβαίωση ότι η προηγουμένως ανακοινωθείσα πολυεθνική πρωτοβουλία ασφάλειας Operation Prosperity Guardian (OPG) έχει πλέον δημιουργηθεί και αναπτυχθεί για να επιτρέψει να ξαναρχίσει στο θαλάσσιο εμπόριο να διέρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα / Κόλπο του Άντεν και τη Διώρυγα του Σουέζ ως πύλης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης», δήλωσε η Maersk την Κυριακή.
Latest News
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA