Η δανέζικη εταιρεία Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει προγραμματίσει τον διάπλου αρκετών δεκάδων πλοίων με εμπορευματοκιβώτια από τη Διώρυγα του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα τις επόμενες αρκετές εβδομάδες, μετά την αναστολή των διελεύσεων από την περιοχή νωρίτερα αυτό τον μήνα λόγω του κινδύνου επιθέσεων.
Το χρονοδιάγραμμα συνεχίζει να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τα σχέδια έκτακτης ανάγκης που μπορεί να εκπονηθούν τις επόμενες ημέρες, πρόσθεσε η εταιρία.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός δήλωσε στις 24 Δεκεμβρίου ότι ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενος την ανάπτυξη της υπό τις ΗΠΑ στρατιωτικής επιχείρησης για την προστασία σκαφών απέναντι σε επιθέσεις από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
«Τρομοκρατούν« οι επιθέσεις των Χούθι – Στο 100% πάνω οι ναύλοι
Μεταξύ των σκαφών που αναφέρονται σε ενημερωτικό που εστάλη προς τους πελάτες σήμερα περιλαμβάνεται το Maren Maersk, που απέπλευσε από την Ταγγέρη στις 24 Δεκεμβρίου και θα «συνεχίσει μέσω της Διώρυγας του Σουέζ» με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στη Σιγκαπούρη την 14η Ιανουαρίου.
Από τις 19 Δεκεμβρίου, η Maersk άλλαξε τον πλου των σκαφών της, στέλνοντάς τα γύρω από την Αφρική και περνώντας από το Ακρωτήρι Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις, χρεώνοντας τους πελάτες επιπλέον ναύλα και πρόσθετες εβδομάδες σε χρόνο για τη μεταφορά προϊόντων από τη Ασία στην Ευρώπη και την ανατολική ακτή της Βόρειας Αμερικής.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πριν αό λίγες ημέρες ότι ξεκινούν μια πολυεθνική επιχείρηση για την προστασία του εμπορίου στην Ερυθρά Θάλασσα από τους αντάρτες Χούθι που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίοι εκτοξεύουν drones και πυραύλους σε διεθνή πλοία από τον περασμένο μήνα, σε «απάντηση» στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.
«Από την Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2023, λάβαμε επιβεβαίωση ότι η προηγουμένως ανακοινωθείσα πολυεθνική πρωτοβουλία ασφάλειας Operation Prosperity Guardian (OPG) έχει πλέον δημιουργηθεί και αναπτυχθεί για να επιτρέψει να ξαναρχίσει στο θαλάσσιο εμπόριο να διέρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα / Κόλπο του Άντεν και τη Διώρυγα του Σουέζ ως πύλης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης», δήλωσε η Maersk την Κυριακή.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη