
Η δανέζικη εταιρεία Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει προγραμματίσει τον διάπλου αρκετών δεκάδων πλοίων με εμπορευματοκιβώτια από τη Διώρυγα του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα τις επόμενες αρκετές εβδομάδες, μετά την αναστολή των διελεύσεων από την περιοχή νωρίτερα αυτό τον μήνα λόγω του κινδύνου επιθέσεων.
Το χρονοδιάγραμμα συνεχίζει να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τα σχέδια έκτακτης ανάγκης που μπορεί να εκπονηθούν τις επόμενες ημέρες, πρόσθεσε η εταιρία.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός δήλωσε στις 24 Δεκεμβρίου ότι ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενος την ανάπτυξη της υπό τις ΗΠΑ στρατιωτικής επιχείρησης για την προστασία σκαφών απέναντι σε επιθέσεις από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
«Τρομοκρατούν« οι επιθέσεις των Χούθι – Στο 100% πάνω οι ναύλοι
Μεταξύ των σκαφών που αναφέρονται σε ενημερωτικό που εστάλη προς τους πελάτες σήμερα περιλαμβάνεται το Maren Maersk, που απέπλευσε από την Ταγγέρη στις 24 Δεκεμβρίου και θα «συνεχίσει μέσω της Διώρυγας του Σουέζ» με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στη Σιγκαπούρη την 14η Ιανουαρίου.
Από τις 19 Δεκεμβρίου, η Maersk άλλαξε τον πλου των σκαφών της, στέλνοντάς τα γύρω από την Αφρική και περνώντας από το Ακρωτήρι Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις, χρεώνοντας τους πελάτες επιπλέον ναύλα και πρόσθετες εβδομάδες σε χρόνο για τη μεταφορά προϊόντων από τη Ασία στην Ευρώπη και την ανατολική ακτή της Βόρειας Αμερικής.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πριν αό λίγες ημέρες ότι ξεκινούν μια πολυεθνική επιχείρηση για την προστασία του εμπορίου στην Ερυθρά Θάλασσα από τους αντάρτες Χούθι που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίοι εκτοξεύουν drones και πυραύλους σε διεθνή πλοία από τον περασμένο μήνα, σε «απάντηση» στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.
«Από την Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2023, λάβαμε επιβεβαίωση ότι η προηγουμένως ανακοινωθείσα πολυεθνική πρωτοβουλία ασφάλειας Operation Prosperity Guardian (OPG) έχει πλέον δημιουργηθεί και αναπτυχθεί για να επιτρέψει να ξαναρχίσει στο θαλάσσιο εμπόριο να διέρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα / Κόλπο του Άντεν και τη Διώρυγα του Σουέζ ως πύλης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης», δήλωσε η Maersk την Κυριακή.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών