Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα και επιπλέον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Το αυτοκίνητο τύπου σεντάν, που ονομάζεται SU7, είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το κοινόχρηστο λειτουργικό του σύστημα με τα δημοφιλή τηλέφωνα της εταιρείας.

Ήρθε η ώρα για το «φθηνό EV» της Tesla – Πόσο θα κοστίζει

Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reuters, το αυτοκίνητο της Xiaomi κάνει το ντεμπούτο του σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με την υπερπληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και την επιβράδυνση της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν τρομακτικό πόλεμο τιμών.

Xiaomi founder and CEO Lei Jun speaks at an event on the company’s first electric vehicle (EV) SU7, in Beijing, China December 28, 2023. REUTERS/Florence Lo

Αυτό δεν εμπόδισε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Xiaomi, Lei Jun, να περιγράψει τις μεγάλες φιλοδοξίες που περιλαμβάνουν την κατασκευή «ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο συγκρίσιμο με την Porsche και την Tesla».

«Δουλεύοντας σκληρά τα επόμενα 15 έως 20 χρόνια, θα γίνουμε μία από τις 5 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, προσπαθώντας να ανυψώσουμε τη συνολική αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας», δήλωσε ο Lei κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης.

Στην εκδήλωση παρουσίασης στο Πεκίνο, ο Lei είπε ότι οι δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων Xiaomi θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας.

Τα αυτοκίνητα με το σήμα Xiaomi θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.

Xiaomi founder and CEO Lei Jun speaks at an event on the company’s first electric vehicle (EV) SU7, in Beijing, China December 28, 2023. REUTERS/Florence Lo

Όπως πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας, η Xiaomi επιδιώκει να διαφοροποιηθεί πέρα ​​από τη βασική της δραστηριότητα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – ένα σχέδιο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021.

Η κινεζική εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στον συγκεκριμένο τομέα, εντός μιας δεκαετίας, και είναι ένας από τους λίγους νέους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθώς οι αρχές ήταν απρόθυμες να προσθέσουν έναν ακόμη παίκτη στην ήδη κορεσμένη εγχώρια αγορά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα