Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα και επιπλέον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Το αυτοκίνητο τύπου σεντάν, που ονομάζεται SU7, είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το κοινόχρηστο λειτουργικό του σύστημα με τα δημοφιλή τηλέφωνα της εταιρείας.
Ήρθε η ώρα για το «φθηνό EV» της Tesla – Πόσο θα κοστίζει
Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reuters, το αυτοκίνητο της Xiaomi κάνει το ντεμπούτο του σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με την υπερπληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και την επιβράδυνση της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν τρομακτικό πόλεμο τιμών.
Αυτό δεν εμπόδισε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Xiaomi, Lei Jun, να περιγράψει τις μεγάλες φιλοδοξίες που περιλαμβάνουν την κατασκευή «ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο συγκρίσιμο με την Porsche και την Tesla».
«Δουλεύοντας σκληρά τα επόμενα 15 έως 20 χρόνια, θα γίνουμε μία από τις 5 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, προσπαθώντας να ανυψώσουμε τη συνολική αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας», δήλωσε ο Lei κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης.
Στην εκδήλωση παρουσίασης στο Πεκίνο, ο Lei είπε ότι οι δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων Xiaomi θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας.
Τα αυτοκίνητα με το σήμα Xiaomi θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.
Όπως πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας, η Xiaomi επιδιώκει να διαφοροποιηθεί πέρα από τη βασική της δραστηριότητα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – ένα σχέδιο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021.
Η κινεζική εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στον συγκεκριμένο τομέα, εντός μιας δεκαετίας, και είναι ένας από τους λίγους νέους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθώς οι αρχές ήταν απρόθυμες να προσθέσουν έναν ακόμη παίκτη στην ήδη κορεσμένη εγχώρια αγορά.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»