
Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα και επιπλέον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Το αυτοκίνητο τύπου σεντάν, που ονομάζεται SU7, είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το κοινόχρηστο λειτουργικό του σύστημα με τα δημοφιλή τηλέφωνα της εταιρείας.
Ήρθε η ώρα για το «φθηνό EV» της Tesla – Πόσο θα κοστίζει
Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reuters, το αυτοκίνητο της Xiaomi κάνει το ντεμπούτο του σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με την υπερπληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και την επιβράδυνση της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν τρομακτικό πόλεμο τιμών.

Xiaomi founder and CEO Lei Jun speaks at an event on the company’s first electric vehicle (EV) SU7, in Beijing, China December 28, 2023. REUTERS/Florence Lo
Αυτό δεν εμπόδισε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Xiaomi, Lei Jun, να περιγράψει τις μεγάλες φιλοδοξίες που περιλαμβάνουν την κατασκευή «ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο συγκρίσιμο με την Porsche και την Tesla».
«Δουλεύοντας σκληρά τα επόμενα 15 έως 20 χρόνια, θα γίνουμε μία από τις 5 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, προσπαθώντας να ανυψώσουμε τη συνολική αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας», δήλωσε ο Lei κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης.
Στην εκδήλωση παρουσίασης στο Πεκίνο, ο Lei είπε ότι οι δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων Xiaomi θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας.
Τα αυτοκίνητα με το σήμα Xiaomi θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.

Xiaomi founder and CEO Lei Jun speaks at an event on the company’s first electric vehicle (EV) SU7, in Beijing, China December 28, 2023. REUTERS/Florence Lo
Όπως πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας, η Xiaomi επιδιώκει να διαφοροποιηθεί πέρα από τη βασική της δραστηριότητα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – ένα σχέδιο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021.
Η κινεζική εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στον συγκεκριμένο τομέα, εντός μιας δεκαετίας, και είναι ένας από τους λίγους νέους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθώς οι αρχές ήταν απρόθυμες να προσθέσουν έναν ακόμη παίκτη στην ήδη κορεσμένη εγχώρια αγορά.


Latest News

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X