![Ερυθρά Θάλασσα: Αναφορά για επίθεση σε πλοίο κοντά σε λιμάνι της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/RED-SEA.jpg)
Ο οργανισμός United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO) έλαβε το Σάββατο μια αναφορά για ένα περιστατικό που παραπέμπει σε επίθεση κατά πλοίου στην Ερυθρά Θάλασσα περίπου 55 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης.
Ο πλοίαρχος του άγνωστου πλοίου ανέφερε «ένα δυνατό κρότο συνοδευόμενο από λάμψη στην πλώρη του πλοίου» και αρκετές εκρήξεις στην ευρύτερη περιοχή, ανέφερε ο UKMTO σε συμβουλευτική ανακοίνωσή του.
Containerships: 9 στα 10 αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα λόγω των Χούθι
Δεν αναφέρθηκαν ζημιές και όλο το πλήρωμα φέρεται να είναι ασφαλές και καλά στην υγεία του. Το σκάφος έχει πλέον απομακρυνθεί από την επίμαχη περιοχή με πλήρη ταχύτητα και κατευθύνεται προς το επόμενο λιμάνι κατάπλου.
Οι μαχητές Χούθι της Υεμένης που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίοι ελέγχουν μεγάλο μέρος της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεύουσας Σαναά, έχουν εντείνει τις επιθέσεις τους σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.
Οι Χούθι έχουν δεσμευτεί να συνεχίσουν τις επιθέσεις τους μέχρι το Ισραήλ να σταματήσει τις επιθέσεις του στη Γάζα και προειδοποίησαν ότι θα επιτεθούν ακόμα και σε πολεμικά πλοία των ΗΠΑ εάν η ίδια η πολιτοφυλακή στοχοποιηθεί.
Διχασμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες
Ορισμένες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες εξακολουθούν να απομακρύνονται από την Ερυθρά Θάλασσα, ακόμη και όταν άλλες επιστρέφουν μετά την επιχείρηση ασφαλείας που οργάνωσαν οι ΗΠΑ για την προστασία της περιοχής, γεγονός που υπογραμμίζει το πόσο εύθραυστη παραμένει η κατάσταση σε μια από τις πιο κομβικές εμπορικές αρτηρίες του κόσμου.
«Αυτή τη στιγμή εξακολουθούμε να θεωρούμε την κατάσταση πολύ επικίνδυνη για να περάσουν από εκεί τα πλοία μας», δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής Hapag-Lloyd. «Αξιολογούμε συνεχώς την κατάσταση και σχεδιάζουμε μια επόμενη αναθεώρηση».
Σε μια επόμενη ενημέρωση την Παρασκευή, η Hapag-Lloyd ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να εκτρέπει τα πλοία της ώστε να αποφύγει την Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ.
Η Evergreen Line παρέπεμψε το CNN σε μια δήλωση της 18ης Δεκεμβρίου στην οποία η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι έχει δώσει εντολή στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της να αναστείλουν την πορεία τους μέσω της Ερυθράς Θάλασσας «μέχρι νεωτέρας».
Η προσέγγιση των δύο εταιρειών διαφέρει από εκείνη άλλων εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποίες έχουν ξαναρχίσει τη διέλευση των πλοίων τους στην κρίσιμη πλωτή οδό παρά τις συνεχιζόμενες επιθέσεις σε εμπορικά πλοία από μαχητές Χούτι. Οι αντάρτες που υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν δηλώσει ότι οι επιθέσεις που εκδηλώνουν είναι απάντηση στο Ισραήλ για τη στρατιωτική του εκστρατεία κατά της Χαμάς στη Γάζα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Δασμοί: Πώς αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/nautilia-768x430-1-600x336.jpg)
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
![Ελληνική ναυτιλία: Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_naut_ploio_tanker2-600x352.png)
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
![Royal Caribbean Group: Γιατί ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/RCI_IC_Aerial_Side_Night_CGI12_RET_LR-1-600x200.jpg)
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
![Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Επανεξελέγη πρόεδρος η Μελίνα Τραυλού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/enosi-ellinon-efopliston-600x338.jpg)
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
![Τέλης Μυστακίδης: Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή για την Aegean Baltic Bank](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/telis-mistakidis-600x404.png)
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
![Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία παγκόσμιο παράδειγμα αριστείας, πρωτοπορίας και ανθεκτικότητας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-3-600x393.jpg)
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
![Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/travlou-600x400.jpeg)
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
![Capital Clean Energy Carriers: Αύξηση εσόδων 64% στο τέταρτο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/AMORE-MIO-CAPITAL-600x270.jpg)
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
![Ναυτιλία: Κερδισμένοι και χαμένοι από τον πόλεμο δασμών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_LNG22-1024x600-1-600x352.png)
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
![Costamare: Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Costamare-slide-2-7f29710c-600x273.jpeg)
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του