Οι εισαγωγές αργού πετρελαίου της Ινδίας από τον μεγαλύτερο προμηθευτή της, τη Ρωσία, υποχώρησαν τον Δεκέμβριο στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2023, καθώς έξι δεξαμενόπλοια που μετέφεραν πετρέλαιο ποιότητας Sokol δεν μπόρεσαν να παραδώσουν λόγω προβλημάτων πληρωμών εν μέσω αυστηρότερων κυρώσεων, σύμφωνα με την εταιρεία πληροφοριών δεδομένων Kpler.
Αφού αυξήθηκαν σε ιστορικό ρεκόρ 2,15 εκατομμυρίων βαρελιών ημερησίως τον Μάιο, οι εισαγωγές πετρελαίου από τη Ρωσία παρουσίασαν πτωτικές διακυμάνσεις, σημειώνοντας απότομη πτώση μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου σε 1,48 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kpler.
Τα ινδικά διυλιστήρια, τα οποία αγόραζαν κατά μέσο όρο 140.000 βαρέλια ημερησίως Sokol το 2023, δεν μπόρεσαν να παραλάβουν κανένα τέτοιο φορτίο τον περασμένο μήνα. Η Sakhalin-1 LLC, η οποία εξάγει αργό από τη ρωσική Άπω Ανατολή, δεν μπόρεσε να ανοίξει τραπεζικό λογαριασμό στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για να μπορέσουν οι αγοραστές να πληρώσουν σε ντιρχάμ όπως είχε συμφωνηθεί, δήλωσε ο Viktor Katona, επικεφαλής αναλυτής αργού της Kpler, σε ηλεκτρονικό μήνυμα την Κυριακή.
Πετρέλαιο: 100 δισ. δολ. σε μερίσματα θα μοιράσουν οι Big-5 στους μετόχους
Επαναδρομολόγηση
Από τα έξι δεξαμενόπλοια που παρέμειναν αδρανή γύρω από τις ακτές της Ινδίας, δύο ανακοίνωσαν ότι μπορεί να επαναδρομολογηθούν προς την Κίνα, είπε. Παρά τα εμπόδια, το εμπόριο πετρελαίου ποιότητας Sokol μεταξύ της Ρωσίας και της Ινδίας φαίνεται ότι θα συνεχιστεί, με τρεις πρόσθετες εργασίες μεταφοράς φορτίων Sokol από πλοίο σε πλοίο και τρία νέα φορτηγά – NS Antarctic, Jaguar, Vostochny Prospect – που τώρα υποδεικνύουν την Ινδία ως τελικό προορισμό τους, είπε ο ίδιος.
Για το σύνολο του 2023, οι εισαγωγές πετρελαίου της Ινδίας από τη Ρωσία υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 1,79 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως, ενώ εκείνες από τον δεύτερο μεγαλύτερο προμηθευτή, το Ιράκ, συρρικνώθηκαν κατά 11% σε 908.000 βαρέλια ημερησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kpler.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley