
Σημαντική αύξηση κατέγραψε η ταξιδιωτική ζήτηση στην Κίνα κατά τις τριήμερες διακοπές της Πρωτοχρονιάς, καθώς καταγράφηκαν 135 εκατομμύρια εγχώρια τουριστικά ταξίδια, αυξημένα κατά 155% από πέρυσι.
Την ίδια στιγμή, τα έσοδα από τον εγχώριο τουρισμό αυξήθηκαν στα 79,73 δισεκατομμύρια γιουάν (11,23 δισεκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα.
Κατά τη διάρκεια των εορταστικών ημερών της Πρωτοχρονιάς, περισσότερα από 128 εκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν με το δίκτυο μεταφορών της Κίνας, αριθμός αυξημένος κατά 78,4% από το 2023 και 33,1% από το 2022, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών που αναφέρθηκαν από τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Ο αριθμός των επιβατών των σιδηροδρόμων αυξήθηκε κατά 177,5% σε ετήσια βάση και τα αεροπορικά ταξίδια αυξήθηκαν κατά 140,3%, όπως ανέφεραν οι Global Times.
Ο κρύος καιρός σε μεγάλες περιοχές της χώρας δεν πτόησε τους ανθρώπους να συρρεύσουν σε μουσικά φεστιβάλ και συναυλίες, ενώ οι ομαδικές έξοδοι των οικογενειών αυξήθηκαν, σύμφωνα με την κυβέρνηση, ενώ όλο και περισσότερο ελεύθερο χρόνο πέρασαν οι πολίτες με διάφορες δραστηριότητες στον πάγο και το χιόνι στην Ανατολική Κίνα, την Κεντρική Κίνα, τη Νότια Κίνα και άλλα μέρη.
Ανοδος του χειμερινού τουρισμού
Επαρχίες στο βορρά, όπως η Heilongjiang, εκμεταλλεύτηκαν το χειμωνιάτικο κρύο, προωθώντας τον χειμερινό τουρισμό και δραστηριότητες στον πάγο και το χιόνι και επεκτείνοντας τις ώρες λειτουργίας βασικών γραφικών σημείων της επαρχίας, και της λειτουργίας του μετρό και των λεωφορείων, σύμφωνα με το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
Ice & Snow World
🎈Harbin, #Heilongjiang, China. pic.twitter.com/qS6XgiQKJZ— Yuzhen Tian 田玉震 (@tianyuzhen_cn) December 30, 2023
Το Πεκίνο χορήγησε επίσης vouchers για να τονώσει τη ζήτηση για διακοπές και να τονώσει την οικονομία, καθώς τα θεματικά πάρκα με επίκεντρο τον πάγο και το χιόνι έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικοί μοχλοί οικονομικών εσόδων για πολλές πόλεις.
Harbin Ice and Snow World, Heilongjiang Province, China pic.twitter.com/0tfnztd0TT
— Dragon kingdom.wu (@wwwYQ6661308579) December 30, 2023
Από το Σάββατο έως τη Δευτέρα της Πρωτοχρονιάς, οι επιβάτες που ταξίδεψαν με αεροπλάνα εκτιμάται ότι μπορεί να φτάσουν τα 5,19 εκατομμύρια, 140,3% υψηλότερα σε ετήσια βάση, ενώ τα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους και πλωτές οδούς αναμένεται να αυξηθούν κατά 46,1% και 72,9% αντίστοιχα, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών. ανέφερε το κρατικό μέσο ενημέρωσης Xinhua.


Latest News

Εξαίρεση του καφέ απο τους δασμούς ζητά η βιομηχανία απο τον Τραμπ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής καφέ στον κόσμο

Χάνουν την πρόσβαση στην κινεζική αγορά εκατοντάδες εργοστάσια κρέατος των ΗΠΑ
Η απώλεια της πρόσβασης στην κινεζική αγορά θα προκαλούσε νέο πλήγμα 5 δισ. δολ. στους αγρότες των ΗΠΑ

«Η Γερμανία επέστρεψε»: O Μερτς εξασφαλίζει υποστήριξη για χρέος και δαπάνες
Η είδηση της συμφωνίας αύξησε τις αποδόσεις των κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης, τις μετοχές και το ευρώ

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Οι δασμοί Τραμπ απειλούν και τις εξαγωγές γαλλικών τυριών
Το 2024, η Γαλλία εξήγαγε γαλακτοκομικά προϊόντα αξίας 342 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ - Ο κλάδος φοβάται ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο