Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk εξακολουθεί να σχεδιάζει τα δρομολόγια περισσότερων από 30 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ και της Ερυθράς Θάλασσας το επόμενο διάστημα, παρά την επίθεση των Χούθι το Σαββατοκύριακο σε ένα από τα πλοία της στην περιοχή, όπως προκύπτει από το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες το βράδυ.
Ωστόσο η εταιρεία θέτει σε αναμονή τα σχέδια ορισμένων πλοίων να χρησιμοποιήσουν τη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας εν μέσω του συνεχιζόμενου κινδύνου επιθέσεων από τους αντάρτες της Υεμένης, λέγοντας ότι θα ανακοινώσει το δρομολόγιο για κάθε πλοίο σε μεταγενέστερο χρόνο.
Η Maersk διέκοψε την Κυριακή όλα τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα για 48 ώρες μετά την απόπειρα των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούθι να επιβιβαστούν στο πλοίο Maersk Hangzhou, αν και στρατιωτικά ελικόπτερα των ΗΠΑ απέκρουσαν τελικά την επίθεση και σκότωσαν 10 μαχητές.
Η ομάδα των Χούθι, η οποία ελέγχει τμήματα της Υεμένης μετά από χρόνια πολέμου, άρχισε τον Νοέμβριο να επιτίθεται σε διεθνή πλοία που διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα, λέγοντας ότι αυτό ήταν μια απάντηση στην επίθεση του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας που ελέγχεται από τη Χαμάς.
Η επιστροφή
Μεγάλοι ναυτιλιακοί όμιλοι, συμπεριλαμβανομένων των κολοσσών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk και Hapag-Lloyd (HLAG.DE), είχαν σταματήσει τον περασμένο μήνα να χρησιμοποιούν τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ, αλλάζοντας τη διαδρομή τους σε ένα μακρύτερο ταξίδι γύρω από την Αφρική μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας.
Ωστόσο, η Maersk στις 24 Δεκεμβρίου δήλωσε ότι ετοιμάζει την επιστροφή της στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενη την ανάπτυξη στρατιωτικής επιχείρησης υπό την ηγεσία των ΗΠΑ για την προστασία των πλοίων.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η ύψιστη προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια του πληρώματος, των πλοίων και του φορτίου.
Μια λεπτομερής σύγκριση του τελευταίου δρομολογίου της Maersk με αυτό που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα έδειξε ότι η εταιρεία έχει αναστείλει τα δρομολόγια για τουλάχιστον 17 πλοία που θα ταξιδέψουν μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους