![Maersk: Εξακολουθεί να προγραμματίζει δρομολόγια πλοίων, παρά την επίθεση των Χούθι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/1-4.jpg)
Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk εξακολουθεί να σχεδιάζει τα δρομολόγια περισσότερων από 30 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ και της Ερυθράς Θάλασσας το επόμενο διάστημα, παρά την επίθεση των Χούθι το Σαββατοκύριακο σε ένα από τα πλοία της στην περιοχή, όπως προκύπτει από το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες το βράδυ.
Ωστόσο η εταιρεία θέτει σε αναμονή τα σχέδια ορισμένων πλοίων να χρησιμοποιήσουν τη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας εν μέσω του συνεχιζόμενου κινδύνου επιθέσεων από τους αντάρτες της Υεμένης, λέγοντας ότι θα ανακοινώσει το δρομολόγιο για κάθε πλοίο σε μεταγενέστερο χρόνο.
Η Maersk διέκοψε την Κυριακή όλα τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα για 48 ώρες μετά την απόπειρα των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούθι να επιβιβαστούν στο πλοίο Maersk Hangzhou, αν και στρατιωτικά ελικόπτερα των ΗΠΑ απέκρουσαν τελικά την επίθεση και σκότωσαν 10 μαχητές.
Η ομάδα των Χούθι, η οποία ελέγχει τμήματα της Υεμένης μετά από χρόνια πολέμου, άρχισε τον Νοέμβριο να επιτίθεται σε διεθνή πλοία που διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα, λέγοντας ότι αυτό ήταν μια απάντηση στην επίθεση του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας που ελέγχεται από τη Χαμάς.
Η επιστροφή
Μεγάλοι ναυτιλιακοί όμιλοι, συμπεριλαμβανομένων των κολοσσών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk και Hapag-Lloyd (HLAG.DE), είχαν σταματήσει τον περασμένο μήνα να χρησιμοποιούν τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ, αλλάζοντας τη διαδρομή τους σε ένα μακρύτερο ταξίδι γύρω από την Αφρική μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας.
Ωστόσο, η Maersk στις 24 Δεκεμβρίου δήλωσε ότι ετοιμάζει την επιστροφή της στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενη την ανάπτυξη στρατιωτικής επιχείρησης υπό την ηγεσία των ΗΠΑ για την προστασία των πλοίων.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η ύψιστη προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια του πληρώματος, των πλοίων και του φορτίου.
Μια λεπτομερής σύγκριση του τελευταίου δρομολογίου της Maersk με αυτό που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα έδειξε ότι η εταιρεία έχει αναστείλει τα δρομολόγια για τουλάχιστον 17 πλοία που θα ταξιδέψουν μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά