Στη διακοπή πώλησης προϊόντων της Pepsico προχωρά η Carrefοur, εξαιτίας των νέων υψηλών ανατιμήσεων στα προϊόντα.
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων Carrefour γνωστοποίησε στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, στο πλαίσιο της πρόσφατης διαμάχης μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων και των λιανοπωλητών για τις υψηλές τιμές των τροφίμων.
Pepsi: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ – 20 εκατομμύρια δολάρια ζημιά
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα σταματήσει από την Πέμπτη να διαθέτει προϊόντα της Pepsico, όπως τα πατατάκια Doritos και η 7Up, και θα προσθέσει επιγραφές στα ράφια που θα εξηγούν στους πελάτες ότι δεν θα πωλεί πλέον τη μάρκα λόγω «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».
Τα προϊόντα Pepsico αφαιρούνται επίσης από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου της Carrefour, αν και ορισμένα υπάρχοντα αποθέματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι ορατά στα καταστήματα, δήλωσε άτομο που συμμετέχει στη διαδικασία.
Η αντιμετώπιση του shrinkflation
Υπενθυμίζεται ότι κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, άρχισε να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Η απόφαση αφορούσε το να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολούθησε την τότε πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Latest News
Πώς «πήρε κεφάλι» η Κίνα στα ηλεκτρικά ΙΧ - Η «τέλεια καταιγίδα» [γράφημα]
Δεν είναι ακόμη πολύ αργά για την αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης να μειώσει το χάσμα των EV - Αλλά η Κίνα έχει ανοίξει ήδη σημαντικό προβάδισμα, γράφουν οι FT.
Παραμένει στο τραπέζι η πρόταση εξαγοράς της BHP για την Anglo American
H BHP δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μιας νέας προσφοράς
Ο γίγαντας KKR ετοιμάζει επενδυτική... βουτιά στην εταιρεία ύδρευσης του Λονδίνου
Η KKR, με πάνω από 550 δισ. δολάρια περιουσιακών στοιχείων υπό διαχείριση, έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της για την Thames Water
Οταν η πρώην αποικία αντεπιτίθεται ή... τα ινδικά single malt κοντράρουν στα ίσα τα scotch
Τα νέα ινδικά single malt ουίσκι είναι το νέο πετράδι του στέμματος
Ζυθοποία: Υποχωρεί η κατανάλωση μπύρας στην Κίνα
Δύο απο τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο, η βελγική Anheuser-Busch InBev και η δανέζικη Carlsberg, ανακοινώνουν μείωση πωλήσεων
Η Nvidia βγαζει την Intel απο το δείκτη Dow Jones [
H Intel, το σήμα της οποίας «Intel Inside», αποτελούσε εγγύηση ποιότητας και αξιοπιστίας, χάνει τη θέση της στη λίστα του διάσημου βιομηχανικου δείκτη
Η καρδιά του χρυσού στην Κίνα χτυπάει σε ένα πρώην ψαροχώρι
Περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις στην πόλη δημιουργούν έναν λαβύρινθο χλιδής που συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες αγορές λιανικής χρυσού στον κόσμο
Λουκέτο σε άλλα 140 καταστήματα αποφάσισε η Wendy's στις ΗΠΑ
Ο CEO της Wendy's, Kirk Tanner, είπε ότι τα εστιατόρια που κλείνουν παρουσιάζουν χαμηλότερη απόδοση σε σύγκριση με άλλα
Ο Γουόρεν Μπάφετ μείωσε και άλλο το ποσοστό του στην Apple - Τι εικάζει η αγορά
Συνολικά, το ποσοστό συμμετοχής του Μπάφετ στην Apple μειώθηκε κατά 67,2% από το τέλος του τρίτου τριμήνου πέρυσι
Νέα αναβάθμιση της Τουρκίας από την S&P - Τι διαπίστωσε ο οίκος αξιολόγησης
Η S&P αναθεώρησε επίσης την προοπτική για την Τουρκία σε «σταθερή» από «θετική»