Στη διακοπή πώλησης προϊόντων της Pepsico προχωρά η Carrefοur, εξαιτίας των νέων υψηλών ανατιμήσεων στα προϊόντα.
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων Carrefour γνωστοποίησε στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, στο πλαίσιο της πρόσφατης διαμάχης μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων και των λιανοπωλητών για τις υψηλές τιμές των τροφίμων.
Pepsi: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ – 20 εκατομμύρια δολάρια ζημιά
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα σταματήσει από την Πέμπτη να διαθέτει προϊόντα της Pepsico, όπως τα πατατάκια Doritos και η 7Up, και θα προσθέσει επιγραφές στα ράφια που θα εξηγούν στους πελάτες ότι δεν θα πωλεί πλέον τη μάρκα λόγω «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».
Τα προϊόντα Pepsico αφαιρούνται επίσης από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου της Carrefour, αν και ορισμένα υπάρχοντα αποθέματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι ορατά στα καταστήματα, δήλωσε άτομο που συμμετέχει στη διαδικασία.
Η αντιμετώπιση του shrinkflation
Υπενθυμίζεται ότι κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, άρχισε να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Η απόφαση αφορούσε το να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολούθησε την τότε πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Latest News
Πώς τα λούτρινα παιχνίδια έγιναν μόδα μεταξύ των Gen Z και Millennials
Τα λούτρινα παιχνίδια αποτελούν μια αγορά αξίας σχεδόν 12 δισ. δολάρια, βάσει στοιχείων του 2023
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ