Πραγματοποιήθηκε η 1η Γενική Συνέλευση του νέου Συνδέσμου Εφοπλιστών Ταχυπλόων και Κρουαζιέρας (Σ.Ε.ΤΑ.Κ.) προκειμένου να προχωρήσουν στην εκλογή του 1ου Διοικητικού Συμβουλίου και στη λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τον Σύνδεσμο.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΣΕΤΑΚ το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου αποτελείται από τους:
Κρουαζιέρα: Από το Love Boat στα σημερινά μεγαθήρια
1.Πρόεδρος Αγαπητός Αντώνιος του Βασιλείου
2.Γενικός Γραμματέας Καβαλλιέρος Νικόλαος του Εμμανουήλ
3.Ταμίας Αντίοχος Κωνσταντίνος του Σπυρίδωνος
4.Μέλος Ηλιόπουλος Μάριος του Παναγιώτη
5.Μέλος Στεφάνου Δημήτριος του Πέτρου
Επιπλέον, αποφασίστηκε ότι ο Γενικός Γραμματέας του Σ.Ε.ΤΑ.Κ. κ. Νικόλαος Καβαλλιέρος θα εκτελεί παράλληλα και καθήκοντα Γενικού Διευθυντού κατά την πρώτη θητεία του Δ.Σ.
Τα ιδρυτικά μέλη του ΣΕΤΑΚ ευχήθηκαν στο πρώτο Δ.Σ. καλή επιτυχία στο έργο τους.
Αντίδραση ΠΝΟ
Σημειώνεται ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία έχει διαμηνύσει ότι δεν θα αποδεχθεί την ίδρυση του Συνδέσμου Ταχύπλοων και Κρουαζιερόπλοιων.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η ΠΝΟ, «σταθερός και θεσμικός συνομιλητής της Ομοσπονδίας μας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και γενικά τα συλλογικά θέματα που αφορούν τους όρους ναυτολόγησης και εργασίας επί των πλοίων, τις συνθέσεις των μελών του πληρώματος αυτών και τα ζητήματα που αφορούν την ενδιαίτηση των ναυτικών μας στα πλοία, καθώς και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών μεταξύ Πλοιάρχου – Πληρώματος και εφοπλιστών, σταθερός και πάγιος συνομιλητής μας και συμβαλλόμενος είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων.
Latest News
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου