Σε νέα επίπεδα έφτασαν οι δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο στις ΗΠΑ, ως αποτέλεσμα της ανόδου και της διεύρυνσης των προσφορών της Cyber Week όπως και της ευρύτατης χρήσης της μεθόδου πληρωμών Buy-Now-Pay-Later (BNPL).
Αναλύοντας τις άμεσες ηλεκτρονικές συναλλαγές των καταναλωτών, η Adobe ανέλυσε πάνω από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ, 100 εκατομμύρια προϊόντα και 18 κατηγορίες – περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τεχνολογίας ή ερευνητικό οργανισμό.
Cyber Week: Έτος-ρεκόρ για τις διαδικτυακές πωλήσεις
Ένα «καυτό» δίμηνο
Οι καταναλωτές ξόδεψαν 222,1 δισεκατομμύρια δολάρια online από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση 4,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και νέο ρεκόρ για το εορταστικό ηλεκτρονικό εμπόριο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Adobe Analytics. Το σύνολο περιλαμβάνει 123,5 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν online τον μήνα Νοέμβριο (αύξηση 6% σε ετήσια βάση), ενισχυμένα από μια ισχυρή Cyber Week -τις πέντε ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Cyber Monday- η οποία οδήγησε σε δαπάνες 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων online (αύξηση 7,8% σε ετήσια βάση).
Τον Δεκέμβριο του 2023, τα στοιχεία της Adobe δείχνουν ότι οι καταναλωτές ξόδεψαν συνολικά 98,6 δισεκατομμύρια δολάρια online (αύξηση 3,7% σε ετήσια βάση), εν μέρει λόγω των εκπτώσεων που παρέμειναν και μετά την Cyber Monday.
Το BNPL αποδεικνύεται δημοφιλές
Τα στοιχεία της Adobe αποκαλύπτουν ότι κατά την περίοδο των εορτών του 2023, η χρήση του BNPL έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, συνεισφέροντας 16,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε online δαπάνες, αυξημένα κατά 14% σε ετήσια βάση και αντιπροσωπεύοντας 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από την αντίστοιχη περσινή σεζόν.
Ο Νοέμβριος του 2023 ήταν ο καλύτερος μήνας που έχει καταγραφεί ποτέ για τη μέθοδο BNPL με 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια και αύξηση 17,5% σε ετήσια βάση. Ειδικότερα, η Cyber Monday ήταν η κορυφαία ημέρα με 940 εκατομμύρια δολάρια και αύξηση 42,5% σε ετήσια βάση).
Η μέθοδος BNPL είδε τη δημοφιλία της να εξελίσσεται ανοδικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023. Σύμφωνα με την Adobe, από την 1η Ιανουαρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023, οδήγησε σε online δαπάνες ύψους 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένες κατά 14,3% σε ετήσια βάση και 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από το σύνολο του έτους 2022.
Οι εκπτώσεις προσελκύουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον
Και είναι λογικό. Σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου, τα στοιχεία της Adobe δείχνουν ότι οι εκπτώσεις σημείωσαν ρεκόρ τη συγκεκριμένη εορταστική σεζόν, εν μέσω ενός πληθωριστικού περιβάλλοντος. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τα ηλεκτρονικά είδη, όπου οι εκπτώσεις έφτασαν στο 31% από την αναγραφόμενη τιμή έναντι 25% το 2022. Ομοίως τα παιχνίδια με έκπτωση 28% (έναντι 34%) και τα είδη ένδυσης με 24% (έναντι 19%). Οι εκπτώσεις ήταν επίσης ισχυρές και σε άλλες κατηγορίες, όπως οι υπολογιστές στο 24% (έναντι 20%), οι τηλεοράσεις στο 23% (έναντι 17%), οι ηλεκτρικές συσκευές στο 18% (έναντι 16%), τα αθλητικά είδη στο 18% (έναντι 10%) και τα έπιπλα στο 21% (έναντι 8%).
«Σε ένα αβέβαιο περιβάλλον ζήτησης, οι λιανοπωλητές στηρίχθηκαν στις εκπτώσεις και τις ευέλικτες μεθόδους πληρωμής για να προσελκύσουν τους αγοραστές αυτή την περίοδο των εορτών», εξήγησε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights. «Η στρατηγική αυτή ήταν αποτελεσματική, οδηγώντας σε ρεκόρ διαδικτυακών δαπανών κατά τη διάρκεια μεγάλων ημερών, όπως η Cyber Monday και η Black Friday, και σε ρεκόρ 11 ημερών που ξεπέρασαν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ημερήσιες δαπάνες αυτή τη σεζόν».
Με το κινητό στο χέρι
Οι αγορές μέσω κινητού ξεπέρασαν τις αγορές μέσω υπολογιστή: Το 51,1% των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιείται μέσω smartphones (από 47% το 2022). Οι αγορές μέσω κινητού ήταν υψηλότερες την ημέρα των Χριστουγέννων (25 Δεκεμβρίου), οδηγώντας στο 63% των online πωλήσεων (61% το 2022).
Σύμφωνα με την Adobe, μάλιστα, οι ισχυρές καταναλωτικές δαπάνες κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου καθορίστηκαν από την καθαρή νέα ζήτηση, σε αντίθεση με τις υψηλότερες τιμές. Ο Δείκτης Ψηφιακών Τιμών της Adobe, ο οποίος παρακολουθεί τις online τιμές σε 18 κατηγορίες προϊόντων, δείχνει ότι οι τιμές του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν μειωθεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο (μείωση 5,3% σε ετήσια βάση τον Δεκ. 2023). Τα νούμερα της Adobe δεν είναι προσαρμοσμένα για τον πληθωρισμό, αλλά αν είχε συνυπολογιστεί ο online πληθωρισμός, θα υπήρχε υψηλότερη αύξηση της συνολικής καταναλωτικής δαπάνης.
Latest News
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας
Αirbnb για Βαρκελώνη: Κλειστά ακίνητα, εκτόξευση ενοικίων - Κερδισμένοι οι ξενοδόχοι
H Airbnb καλεί σε επανεξέταση της αυστηρής πολιτικής της Βαρκελώνης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις μετά από 10ετή εμπειρία του μέτρου
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Ο Γκαουτάμ Αντάνι αρνείται τις κατηγορίες για δωροδοκία και απάτη
Ο όμιλος του Γκαουτάμ Αντάνι δήλωσε ότι θα επιδιώξει κάθε δυνατή νομική προσφυγή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του
Πρωτοφανής καταδίκη για έγκλημα... λευκού κολάρου - 18ετής φυλάκιση στο αφεντικό του Archegos
Σκληρή καταδίκη για τον πρώην επενδυτής της Wall Street και αφεντικό του hedge fund, Archegos, Σουνγκ Κουκ «Μπιλ» Χουάνγκ
Προβληματίζει η κινεζική αγορά - Η Starbucks σκέφτεται την αποχώρησή της;
Η Starbucks διερευνά τις δυνατότητες πώλησης του κινεζικού βραχίονά της - Πώς διαμορφώνεται το ενδιαφέρον εγχώριων εταιρειών ιδιωτικών κεφαλαίων
Η κυβέρνηση Μπάιντεν επιδιώκει την διαγραφή χρέους της Ουκρανίας ύψους 4,6 δισ. δολαρίων
Οι ΗΠΑ θα ακυρώσουν το ήμισυ ενός δανείου ύψους 9 δισ. δολαρίων - Το σχέδιο προκάλεσε αντιρρήσεις από τους Ρεπουμπλικάνου