
Κινεζικά brands, όπως η Shein και η Temu έχουν ήδη κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο στα παγκόσμια καλάθια αγορών και η μάρκα αθλητικών ειδών Li Ning ελπίζει να βαδίσει στα χνάρια τους.
Στο αποκορύφωμά της το 2021, η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας έφτασε τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια. Αλλά η προσπάθεια του κατασκευαστή ενδυμάτων να αμφισβητήσει τους τύπους της Nike και της Adidas αποδεικνύεται δύσκολη.
Όπως γράφουν οι Financial Times, στην Κίνα οι καταναλωτές έχουν ενισχύσει τις πωλήσεις τοπικών εμπορικών σημάτων τα τελευταία χρόνια. Το 2022, ο Li Ning είχε μερίδιο αγοράς 10,4%. Η Peer Anta είχε μερίδιο 20,4%. Και οι δύο μαζί πλησιάζουν το 23% της Nike. Τα λειτουργικά περιθώρια της Li Ning ξεπέρασαν επίσης το 22% ένα κατόρθωμα το οποίο δεν μπόρεσαν να επιτύχουν οι περισσότερες τοπικές εταιρείες ένδυσης.
Και η φανταχτερή της εμφάνιση στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης δημιούργησε ελπίδες ότι σύντομα θα βρει ένα διασυνοριακό κοινό καταναλωτών.
Οι λόγοι ανησυχίας
Παρόλα αυτά, οι μετοχές της Li Ning λένε μια διαφορετική ιστορία, καταγράφοντας ήδη πτώση κατά 82% σε σχέση με το ανώτατο όριο του 2021. Με 11 φορές τα μελλοντικά κέρδη, διαπραγματεύονται μόλις στο ένα πέμπτο των επιπέδων που παρατηρήθηκαν πριν από τρία χρόνια. Πέρυσι, η Li Ning ήταν μία από τις μετοχές με τις χειρότερες επιδόσεις στον δείκτη Hang Seng. Αυτή την εβδομάδα συνέχισε την πτωτική της τροχιά, με την τιμή της μετοχής να υποχωρεί περισσότερο από το ένα δέκατο.
Σύμφωνα με τους FΤ, υπάρχουν διάφοροι λόγοι ανησυχίας. Η καταναλωτική ζήτηση στην Κίνα παραπαίει. Αυτό έχει ήδη αρχίσει να φαίνεται στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου της Li Ning. Για τους ξένους επενδυτές, η επένδυση στην Κίνα εγκυμονεί επίσης πολιτικούς κινδύνους. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει κατηγορίες για καταναγκαστική εργασία από τις ΗΠΑ, αν και απέρριψε την κατηγορία ως «λανθασμένη και παραπλανητική». Ωστόσο, ο αποκλεισμός της Li Ning από το Sovereign Wealth Fund της Νορβηγίας, το μεγαλύτερο στον κόσμο, από το χαρτοφυλάκιό του το 2022 υπογραμμίζει τις ανησυχίες των ξένων επενδυτών.
Εντός της Κίνας, η Li Ning παραμένει μια τρομερή μάρκα. Αλλά σε αντίθεση με ορισμένους από τους εταίρους της στη μόδα, το κοινό της παραμένει σε μεγάλο βαθμό τοπικό.


Latest News

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»