Το TikTok της ByteDance στοχεύει να δεκαπλασιάσει το μέγεθος της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ έως και 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με άτομα που μίλησαν στο Bloomberg, αποτελώντας μεγαλύτερη απειλή για το Amazon.com. Ο στόχος όγκου εμπορευμάτων για το 2024 για την αμερικανική έκδοση του TikTok Shop – που συνδυάζει την διαδικτυακή ψυχαγωγία με την παρορμητική αγορά – συζητήθηκε σε εσωτερικές συναντήσεις τις τελευταίες εβδομάδες και μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την πορεία της επιχείρησης, είπαν οι άνθρωποι που ζήτησαν να μην κατονομαστούν συζήτηση προσωπικών πληροφοριών.
Ο φιλόδοξος στόχος του TikTok συγκρούεται όχι μόνο με την Amazon, αλλά και με τις κινεζικές εταιρείες Temu και Shein, οι οποίες έχουν κάνει μεγάλα βήματα μεταξύ των νεότερων Αμερικανών αγοραστών. Σε αντίθεση με τους δύο ανταγωνιστές του, το TikTok βασίζεται στην εμβέλειά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ελκυστικότητα των ιογενών βίντεο στους αγοραστές. Το TikTok βρισκόταν πέρυσι σε καλό δρόμο για να συγκεντρώσει περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων, με τη Νοτιοανατολική Ασία να συνεισφέρει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας του, ανέφερε το Bloomberg News. Τώρα, η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει τις πωλήσεις στις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, όπου σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου τους επόμενους μήνες, είπαν δύο άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
ByteDance: Ρεκόρ κερδών για τη μητρική του Tik Tok – Ξεπέρασε Alibaba και Tencent
Η ByteDance, που ιδρύθηκε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία από τους Ζανγκ Γιμίνγκ και Λιάνγκ Ρουμπό, εξελίχθηκε σε διαδικτυακό ηγέτη αξίας άνω των 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων χάρη στο viral βίντεο μικρού μήκους στις πλατφόρμες TikTok και Douyin. Το TikTok Shop είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα χαρακτηριστικά για την εταιρεία που εδρεύει στο Πεκίνο, η οποία εδρεύει στο Πεκίνο, η οποία αναζητά έναν νέο οδηγό ανάπτυξης πέρα από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα έσοδα της ByteDance αυξήθηκαν περίπου κατά 30% το 2023 σε περισσότερα από 110 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας την προβλεπόμενη ανάπτυξη των πολύ πιο καθιερωμένων αντιπάλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Meta Platforms και Tencent Holdings. Το TikTok Shop επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν αντικείμενα ενώ ακολουθούν την αέναη ροή εντός της κύριας εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης, ελπίζοντας ότι οι καταναλωτές το χρησιμοποιούν ως εναλλακτική λύση στο Amazon ή το Sea’s Shopee.
Αυτή η μορφή έχει ήδη βοηθήσει το Douyin να αρπάξει ένα σημαντικό μέρος των Κινέζων καταναλωτών από την Alibaba Group Holding και το JD.com, ιδιαίτερα κατά τα αυστηρά lockdown.
Η ByteDance σκοπεύει να εξάγει το μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου της παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ, το TikTok προσφέρει δωρεάν αποστολή και επιδοτήσεις σε influencers που πωλούν gadget, ρούχα και μακιγιάζ σε βίντεο και ζωντανές ροές. Τον Νοέμβριο, ενισχύθηκαν από τις προσφορές της Black Friday και της Cyber Monday, περισσότεροι από 5 εκατομμύρια νέοι πελάτες στις ΗΠΑ αγόρασαν κάτι στο TikTok, είπε η εταιρεία. Έχει περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες στη χώρα. Η TikTok ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα αυξήσει τις χρεώσεις που επιβάλλονται στους εμπόρους στο 6% κάθε πώλησης από τον Απρίλιο και στο 8% τον Ιούλιο στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, σηματοδοτώντας το τέλος των προωθήσεων που χρησιμοποιούνται για να προσελκύσουν τους πωλητές.
Αυτές οι προμήθειες εξακολουθούν να είναι σημαντικά χαμηλότερες από τις προμήθειες της Amazon, οι οποίες είναι συνήθως περίπου 15%, αλλά η ενίσχυση σηματοδοτεί ότι η TikTok κινείται γρήγορα για να δημιουργήσει έσοδα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι Αμερικανοί αισθάνονται όλο και πιο άνετα να ψωνίζουν σε κινεζικές εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου του δημοφιλούς ιστότοπου μόδας Shein και του Temu της PDD Holdings’s, το οποίο έχει εκραγεί σε δημοτικότητα από τότε που προβλήθηκε μια διαφήμιση του Super Bowl τον Φεβρουάριο. Δεν είναι σαφές ποιους στόχους πωλήσεων έχει θέσει το TikTok Shop παγκοσμίως ή για άλλες αγορές.
Στην Ινδονησία Nesia, η TikTok έχει αναλάβει τον έλεγχο της μονάδας ηλεκτρονικού εμπορίου Tokopedia του GoTo Group σε μια συμφωνία 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία επέτρεψε στην εταιρεία να επανεκκινήσει την ηλεκτρονική της υπηρεσία λιανικής μετά από μήνες ελέγχου από την κυβέρνηση της χώρας.
Latest News
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους
Τραμπ: Ανακοίνωσε την δημιουργία ειδικής υπηρεσίας για τη συλλογή δασμών
Η ανάρτηση του Ντόναλντ Τραμπ στο Truth Social
Jack Daniel's: Ο λόγος που απολύει 600 εργαζόμενους
Τα σχέδια για απολύσεις του παραγωγού ουίσκι έρχονται λίγες ημέρες μετα την «σύσταση» του Γενικού Χειρουργού των ΗΠΑ ότι τα αλκοολούχα θα πρέπει να φέρουν προειδοποίηση για τους κινδύνους καρκίνου
«Παγώνουν» οι εξαγωγές πετρελαίου στην Αρκτική, απο τη Ρωσία, μετά τις νέες κυρώσεις των ΗΠΑ
Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα για τις ποσότητες πετρελαίου που παράγει η Ρωσία στις εγκαταστάσεις κοντά στον αρκτικό κύκλο
ΕΚΤ προς τράπεζες: Βελτιωθείτε στην διαχείριση γεωπολιτικών κινδύνων
Η ΕΚΤ καλεί τις ευρωπαϊκές τράπεζες να βελτιώσουν την ανθεκτικότητά τους σε γεωπολιτικά σοκ
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση