Μπορεί να καταγράφεται μια τάση απομάκρυνση από την κατανάλωση κρασιού, κυρίως από τους νεότερους, ωστόσο η Constellation Brands δεν φαίνεται να αποθαρρύνεται: μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος, Bill Newlands, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση σε αυτόν τον τομέα.
«Η επιβράδυνση της ευρύτερης κατηγορίας» στον κλάδο του κρασιού ήταν ο κύριος λόγος που η εταιρεία χαμήλωσε τον πήχη για την κατηγορία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ανέφερε ο Newlands σε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή, τονίζοντας: «Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι για αυτό».
Σύμφωνα με το Bloomberg, δημοσκόπηση της Gallup έχει δείξει ότι το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών που λένε ότι πίνουν έχει μειωθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Ειδικότερα, το κρασί προτιμάται λιγότερο από την Gen Z, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε ότι το 35% των καταναλωτών ηλικίας 21 έως 29 ετών πίνουν αλκοόλ, αλλά όχι κρασί.
Νέα μόδα στο κρασί: «Οίνος ευφραίνει καρδίαν» και χωρίς… αλκοόλ
Η Constellation αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις βιολογικών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών για το έτος που λήγει στις 29 Φεβρουαρίου θα μειωθούν κατά 7% έως 9%, έναντι προηγούμενης εκτίμηση για πτώση κατά 0,5% έως 0,5%.
Κερδίζει έδαφος η μπύρα
Αντίθετα, οι πωλήσεις μπύρας ήταν ισχυρές. Ο Newlands παρέμεινε αισιόδοξος ότι η Constellation, στην οποία ανήκουν οι μάρκες κρασιού The Prisoner, Kim Crawford και Woodbridge, μπορεί να καταπολεμήσει την επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για το κρασί σε ευρεία βάση. Έχει ήδη αναθεωρήσει το χαρτοφυλάκιό της για να απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν μάρκες υψηλότερης ποιότητας και τώρα σκοπεύει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της διανομής.
Η εταιρεία είναι «δεσμευμένη να βελτιώσει την απόδοση αυτής της επιχείρησης», είπε ο Newlands. Με την ανακοίνωση την Πέμπτη ότι ο Πρόεδρος του τμήματος Robert Hanson θα παραιτηθεί στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Newlands θα αναλάβει τη μονάδα ενώ η Constellation αναζητά νέα ηγεσία.
«Πιστεύουμε ότι θα υπάρχουν συνεχείς ευκαιρίες για πολύ καλές επιδόσεις στο DTC (direct to costumers) και στα διεθνή κανάλια», είπε ο Newlands, αναφερόμενος στις επιχειρήσεις απευθείας στους καταναλωτές.
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα