Μπορεί να καταγράφεται μια τάση απομάκρυνση από την κατανάλωση κρασιού, κυρίως από τους νεότερους, ωστόσο η Constellation Brands δεν φαίνεται να αποθαρρύνεται: μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος, Bill Newlands, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση σε αυτόν τον τομέα.
«Η επιβράδυνση της ευρύτερης κατηγορίας» στον κλάδο του κρασιού ήταν ο κύριος λόγος που η εταιρεία χαμήλωσε τον πήχη για την κατηγορία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ανέφερε ο Newlands σε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή, τονίζοντας: «Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι για αυτό».
Σύμφωνα με το Bloomberg, δημοσκόπηση της Gallup έχει δείξει ότι το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών που λένε ότι πίνουν έχει μειωθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Ειδικότερα, το κρασί προτιμάται λιγότερο από την Gen Z, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε ότι το 35% των καταναλωτών ηλικίας 21 έως 29 ετών πίνουν αλκοόλ, αλλά όχι κρασί.
Νέα μόδα στο κρασί: «Οίνος ευφραίνει καρδίαν» και χωρίς… αλκοόλ
Η Constellation αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις βιολογικών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών για το έτος που λήγει στις 29 Φεβρουαρίου θα μειωθούν κατά 7% έως 9%, έναντι προηγούμενης εκτίμηση για πτώση κατά 0,5% έως 0,5%.
Κερδίζει έδαφος η μπύρα
Αντίθετα, οι πωλήσεις μπύρας ήταν ισχυρές. Ο Newlands παρέμεινε αισιόδοξος ότι η Constellation, στην οποία ανήκουν οι μάρκες κρασιού The Prisoner, Kim Crawford και Woodbridge, μπορεί να καταπολεμήσει την επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για το κρασί σε ευρεία βάση. Έχει ήδη αναθεωρήσει το χαρτοφυλάκιό της για να απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν μάρκες υψηλότερης ποιότητας και τώρα σκοπεύει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της διανομής.
Η εταιρεία είναι «δεσμευμένη να βελτιώσει την απόδοση αυτής της επιχείρησης», είπε ο Newlands. Με την ανακοίνωση την Πέμπτη ότι ο Πρόεδρος του τμήματος Robert Hanson θα παραιτηθεί στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Newlands θα αναλάβει τη μονάδα ενώ η Constellation αναζητά νέα ηγεσία.
«Πιστεύουμε ότι θα υπάρχουν συνεχείς ευκαιρίες για πολύ καλές επιδόσεις στο DTC (direct to costumers) και στα διεθνή κανάλια», είπε ο Newlands, αναφερόμενος στις επιχειρήσεις απευθείας στους καταναλωτές.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό