Μπορεί να καταγράφεται μια τάση απομάκρυνση από την κατανάλωση κρασιού, κυρίως από τους νεότερους, ωστόσο η Constellation Brands δεν φαίνεται να αποθαρρύνεται: μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος, Bill Newlands, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση σε αυτόν τον τομέα.

«Η επιβράδυνση της ευρύτερης κατηγορίας» στον κλάδο του κρασιού ήταν ο κύριος λόγος που η εταιρεία χαμήλωσε τον πήχη για την κατηγορία κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ανέφερε ο Newlands σε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή, τονίζοντας: «Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι για αυτό».

Σύμφωνα με το Bloomberg, δημοσκόπηση της Gallup έχει δείξει ότι το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών που λένε ότι πίνουν έχει μειωθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Ειδικότερα, το κρασί προτιμάται λιγότερο από την Gen Z, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε ότι το 35% των καταναλωτών ηλικίας 21 έως 29 ετών πίνουν αλκοόλ, αλλά όχι κρασί.

Νέα μόδα στο κρασί: «Οίνος ευφραίνει καρδίαν» και χωρίς… αλκοόλ

Η Constellation αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις βιολογικών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών για το έτος που λήγει στις 29 Φεβρουαρίου θα μειωθούν κατά 7% έως 9%, έναντι προηγούμενης εκτίμηση για πτώση κατά 0,5% έως 0,5%.

Κερδίζει έδαφος η μπύρα

Αντίθετα, οι πωλήσεις μπύρας ήταν ισχυρές. Ο Newlands παρέμεινε αισιόδοξος ότι η Constellation, στην οποία ανήκουν οι μάρκες κρασιού The Prisoner, Kim Crawford και Woodbridge, μπορεί να καταπολεμήσει την επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για το κρασί σε ευρεία βάση. Έχει ήδη αναθεωρήσει το χαρτοφυλάκιό της για να απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν μάρκες υψηλότερης ποιότητας και τώρα σκοπεύει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της διανομής.

Η εταιρεία είναι «δεσμευμένη να βελτιώσει την απόδοση αυτής της επιχείρησης», είπε ο Newlands. Με την ανακοίνωση την Πέμπτη ότι ο Πρόεδρος του τμήματος Robert Hanson θα παραιτηθεί στα τέλη Φεβρουαρίου, ο Newlands θα αναλάβει τη μονάδα ενώ η Constellation αναζητά νέα ηγεσία.

«Πιστεύουμε ότι θα υπάρχουν συνεχείς ευκαιρίες για πολύ καλές επιδόσεις στο DTC (direct to costumers) και στα διεθνή κανάλια», είπε ο Newlands, αναφερόμενος στις επιχειρήσεις απευθείας στους καταναλωτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου στην ΕΕΝΕ: Στόχος να φτάσουμε τις επενδύσεις στο 22%-23% του ΑΕΠ»
Επιχειρήσεις |

Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου στην ΕΕΝΕ: Στόχος να φτάσουμε τις επενδύσεις στο 22%-23% του ΑΕΠ»

Παρέμβαση δια σημειώματος έκανε και ο πρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος: «Απαξιώνονται οι επενδύσεις σήμερα σε 3 χρόνια, για αυτό και χρειάζονται υπεραποσβέσεις»

Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη