![Ερυθρά Θάλασσα: Αναστέλλει και η Cosco τη διέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/containers-scaled.jpg)
Στη μακρά λίστα των ναυτιλιακών εταιρειών που αναστέλλουν τη διέλευσή τους από τη Ερυθρά Θάλασσα καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, προστέθηκε ο κινεζικός κολοσσός Cosco, σύμφωνα με δημοσιεύματα ισραηλινών μέσων ενημέρωσης, τα οποία επικαλείται το CNBC.
Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν άγνωστες, σύμφωνα με το ισραηλινό πρακτορείο ειδήσεων Globes.
Ερυθρά θάλασσα: H ναυτιλία «όμηρος» των Χούθι – Εκτοξεύεται το κόστος των ναύλων
Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από μαχητές Χούθι οι οποίοι υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν εκτοξεύσει τους ναύλους καθώς στα ταξίδια προστίθενται πολύ περισσότερες ημέρες και μίλια προκειμένου τα πλοία να κάνουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Νότιας Αφρικής.
Οι μετοχές της Cosco που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν 3% τη Δευτέρα, μόλις έγινε γνωστή η είδηση.
Για να αποφευχθούν χτυπήματα από τους μαχητές που εδρεύουν στην Υεμένη, οι μεταφορείς έχουν ήδη εκτρέψει φορτία αξίας μεγαλύτερης από 200 δισεκατομμύρια δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες, με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd να σταματούν τη διέλευση από το στρατηγικό σημείο της Ερυθράς Θάλασσας μέχρι νεωτέρας.
Φορτίο με προορισμό το Ισραήλ
Η Cosco είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας και κατέχει σχεδόν το 11% του μεριδίου της εμπορικής αγοράς.
Η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco Shipping Group, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και σταμάτησε να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη επιχειρησιακά ζητήματα.
«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική γιατί συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να εκμεταλλεύεται περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes. Η Cosco έχει μια άλλη γραμμή που λειτουργεί από κοινού με τη Zim.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά