Στη μακρά λίστα των ναυτιλιακών εταιρειών που αναστέλλουν τη διέλευσή τους από τη Ερυθρά Θάλασσα καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, προστέθηκε ο κινεζικός κολοσσός Cosco, σύμφωνα με δημοσιεύματα ισραηλινών μέσων ενημέρωσης, τα οποία επικαλείται το CNBC.
Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν άγνωστες, σύμφωνα με το ισραηλινό πρακτορείο ειδήσεων Globes.
Ερυθρά θάλασσα: H ναυτιλία «όμηρος» των Χούθι – Εκτοξεύεται το κόστος των ναύλων
Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από μαχητές Χούθι οι οποίοι υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν εκτοξεύσει τους ναύλους καθώς στα ταξίδια προστίθενται πολύ περισσότερες ημέρες και μίλια προκειμένου τα πλοία να κάνουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Νότιας Αφρικής.
Οι μετοχές της Cosco που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν 3% τη Δευτέρα, μόλις έγινε γνωστή η είδηση.
Για να αποφευχθούν χτυπήματα από τους μαχητές που εδρεύουν στην Υεμένη, οι μεταφορείς έχουν ήδη εκτρέψει φορτία αξίας μεγαλύτερης από 200 δισεκατομμύρια δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες, με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd να σταματούν τη διέλευση από το στρατηγικό σημείο της Ερυθράς Θάλασσας μέχρι νεωτέρας.
Φορτίο με προορισμό το Ισραήλ
Η Cosco είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας και κατέχει σχεδόν το 11% του μεριδίου της εμπορικής αγοράς.
Η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco Shipping Group, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και σταμάτησε να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη επιχειρησιακά ζητήματα.
«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική γιατί συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να εκμεταλλεύεται περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes. Η Cosco έχει μια άλλη γραμμή που λειτουργεί από κοινού με τη Zim.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη