Στη μακρά λίστα των ναυτιλιακών εταιρειών που αναστέλλουν τη διέλευσή τους από τη Ερυθρά Θάλασσα καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, προστέθηκε ο κινεζικός κολοσσός Cosco, σύμφωνα με δημοσιεύματα ισραηλινών μέσων ενημέρωσης, τα οποία επικαλείται το CNBC.
Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν άγνωστες, σύμφωνα με το ισραηλινό πρακτορείο ειδήσεων Globes.
Ερυθρά θάλασσα: H ναυτιλία «όμηρος» των Χούθι – Εκτοξεύεται το κόστος των ναύλων
Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από μαχητές Χούθι οι οποίοι υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν εκτοξεύσει τους ναύλους καθώς στα ταξίδια προστίθενται πολύ περισσότερες ημέρες και μίλια προκειμένου τα πλοία να κάνουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Νότιας Αφρικής.
Οι μετοχές της Cosco που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν 3% τη Δευτέρα, μόλις έγινε γνωστή η είδηση.
Για να αποφευχθούν χτυπήματα από τους μαχητές που εδρεύουν στην Υεμένη, οι μεταφορείς έχουν ήδη εκτρέψει φορτία αξίας μεγαλύτερης από 200 δισεκατομμύρια δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες, με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd να σταματούν τη διέλευση από το στρατηγικό σημείο της Ερυθράς Θάλασσας μέχρι νεωτέρας.
Φορτίο με προορισμό το Ισραήλ
Η Cosco είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας και κατέχει σχεδόν το 11% του μεριδίου της εμπορικής αγοράς.
Η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco Shipping Group, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και σταμάτησε να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη επιχειρησιακά ζητήματα.
«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική γιατί συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να εκμεταλλεύεται περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes. Η Cosco έχει μια άλλη γραμμή που λειτουργεί από κοινού με τη Zim.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons