Στη σκιά του ατυχήματος με το αεροσκάφος της Alaska Airlines, ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβιντ Καλχούν δήλωσε ότι η εταιρεία πρέπει να αναγνωρίσει το λάθος της.
Ηδη, αποτέλεσμα του ατυχήματος που σημειώθηκε όταν αποκολήθηκε , λόγω αστοχίας υλικού, μια απο τις θύρες του αεροσκάφους, είναι η καθήλωση περίπου 170 αεροσκάφων.
Σταματούν οι πτήσεις για 171 αεροπλάνα Boeing 737 Max 9
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά το ατύχημα, ο Καλχούν ανέφερε ότι ένα λάθος του κατασκευαστή αεροσκαφών έπαιξε ρόλο. «Θα το προσεγγίσουμε αυτό… αναγνωρίζοντας το λάθος μας”, δήλωσε ο Καλχούν την Τρίτη σε ομιλία του προς τους υπαλλήλους , λίγες ημέρες μετά το περιστατικό σε πτήση της Alaska Airlines.
«Θα το προσεγγίσουμε με απόλυτη διαφάνεια σε κάθε βήμα της διαδικασίας, είπε και θα συνεργαστούμε με την Εθνική Υπηρεσία Μεταφορών. Ο Καλχούν δεν διευκρίνισε σε ποιο λάθος αναφερόταν και άλλα στελέχη , που μίλησαν, προειδοποίησαν κατά των εικασιών. Η Boeing αρνήθηκε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.
Οι ρυθμιστικές αρχές έχουν καθηλώσει περίπου 170 αεροσκάφη Boeing 737 MAX 9 από το Σάββατο αφού ένα πώμα πόρτας αποκολλήθηκε από ένα αεροσκάφος MAX 9 στα 16.000 πόδια, αφήνοντας το αεροπλάνο να πετάει με μια τεράστια τρύπα.
Η United Airlines και η Alaska Airlines δήλωσαν ότι βρήκαν και άλλα αεροσκάφη MAX 9 με χαλαρά εξαρτήματα καθώς ελέγχουν τον καθηλωμένο στόλο ενω στελέχη της Boeing δήλωσαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι συγκλονισμένες από το περιστατικό.
Οι αξιωματούχοι του NTSB εξακολουθούν να ερευνούν τα αίτια του περιστατικού και έχουν δήλωσαν ότι είναι πολύ νωρίς για να καθορίσουν αν ένα κατασκευαστικό ελάττωμα μπορεί να οδήγησε σε στην έκρηξη του αεροπλάνου της Αλάσκας. Τη Δευτέρα, δήλωσαν ότι τέσσερις βίδες που είχαν σχεδιαστεί για να να εμποδίζουν το πώμα της πόρτας να μετακινηθεί από τις στάσεις έλειπαν, προσθέτοντας ότι θα εργαστούν για να προσδιορίσουν αν τα μπουλόνια είχαν ποτέ τοποθετηθεί.
Τα δυστυχήματα του ΜΑΧ 8
Ο Καλχούν, πρώην πρόεδρος της Boeing και στέλεχος της GE, ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Boeing στις αρχές του 2020, όταν η εταιρεία είχε εμπλακεί σε μια προηγούμενη κρίση για μια μικρότερη έκδοση του αεροπλάνου.
Το MAX 8 ήταν καθηλωμένο για περίπου δύο χρόνια μετά απο δύο δυστυχήματα το 2018 και το 2019 που προκάλεσαν τον θάνατο 346 ανθρώπων. Τα εν λόγω δυστυχήματα αποδόθηκαν σε ένα ελαττωματικό σύστημα ελέγχου πτήσης και δεν σχετίζονταν με τα βύσματα της πόρτας.
Μετά τα προηγούμενα δυστυχήματα των MAX, η Boeing αντιμετώπισε επικρίσεις από Αμερικανούς νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές σχετικά με τις αποκαλύψεις που σχετίζονται με την πιστοποίηση του αεροσκάφους.
Στον απόηχο του περιστατικού της Παρασκευής, τα στελέχη της Boeing προσπάθησαν να καθησυχάσουν τις αεροπορικές εταιρείες για την ασφάλεια των αεροπλάνων της και εργάζονται για την ανάπτυξη ενός συστήματος επιθεώρησης ώστε τα καθηλωμένα αεροπλάνα να μπορούν να ξαναμπούν σε λειτουργία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing δήλωσε ότι τα διδάγματα που αντλήθηκαν από το περιστατικό της Παρασκευής θα βοηθήσουν στη βελτίωση της αεροπορικής ασφάλειας.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...