
Η Hyundai Motor Group στοχεύει να ξεκινήσει τις αρχικές δοκιμαστικές πτήσεις του ηλεκτρικού αεροταξί της μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο συμμετέχει στη κούρσα για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μεταφορών.
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία θα υποβάλει αίτηση για πιστοποίηση του οχήματος στις ΗΠΑ έως τα μέσα του 2024 με στόχο να ξεκινήσει πτήσεις επίδειξης τεχνολογίας μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Σιν τζαϊουόν, διευθύνοντα σύμβουλο της Supernal, της μονάδας Hyundai που αναπτύσσει το όχημα, σύμφωνα με το Bloomberg. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει επιχειρησιακή χρήση το 2028 εφόσον πληροί τις απαιτήσεις δοκιμών για να διασφαλίσει ότι είναι έτοιμη για το κοινό.
Υδρογόνο: Στρατηγικό deal της Hyundai με την Advent Technologies
Το στέλεχος παρουσίασε λεπτομερώς το χρονοδιάγραμμα καθώς η εταιρεία αποκάλυψε μια μακέτα του ηλεκτρικού αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης στο συνέδριο τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας. Η Hyundai αγωνίζεται να φτάσει τους αντιπάλους στο εκκολαπτόμενο πεδίο των eVTOL, όπως ονομάζονται τα οχήματα.
Το ιπτάμενο ταξί θα είναι ένα υβρίδιο μεταξύ ενός ελικοπτέρου και ενός αεροπλάνου με σταθερές πτέρυγες, ενώ ορισμένα ανταγωνιστικά μοντέλα βασίζονται κυρίως σε ρότορες. Το S-A2 που τροφοδοτείται από μπαταρίες θα είναι αθόρυβο, αποδοτικό και με μηδενικές εκπομπές, είπε η εταιρεία.
Επένδυση ενός δισ. δολαρίων
Η Hyundai μελετά διάφορες επιλογές μπαταριών για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών λιθίου-μετάλλου και στερεάς κατάστασης, δήλωσε ο Σιν την Τρίτη σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television. «Εργαζόμαστε επίσης με διαφορετική χημεία για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πιο προηγμένη τεχνολογία μπαταριών».
Η εταιρεία επιδιώκει επιθετικά τα αεροπορικά ταξί και έχει ξοδέψει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Supernal τα δύο περίπου χρόνια από την ίδρυσή της. Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει μια έδρα μηχανικής στο Irvine της Καλιφόρνια και μια νέα εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης στην ίδια πολιτεία.
Η Hyundai στοχεύει τις ΗΠΑ για την αρχική διάθεση και θα επεκταθεί τελικά στην Ασία και την Ευρώπη. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής τοποθεσιών στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση, είπε ο Σιν.
«Θα είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να κεφαλαιοποιήσουμε την τεράστια ικανότητα μαζικής κατασκευής που διαθέτει η Hyundai Motor Group», είπε.


Latest News

Νορβηγία: Συνετρίβη ο πρώτος τροχιακός πύραυλος που εκτόξευσε η Ευρώπη
Ο πύραυλος εκτοξεύτηκε από διαστημοδρόμιο στη Νορβηγία - Η γερμανική εταιρεία Isar Aerospace είχε κάνει λόγο για «αρχική δοκιμή»

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Η τρέλα της OpenAI για το Ghibli... που πήρε περίεργη τροπή
Τα social media έχουν κατακλυστεί με εικόνες στο στυλ του ιαπωνικού οίκου κινουμένων σχεδίων Studio Ghibli που έχει ενσωματώσει της OpenAI

Πώς ο Τραμπ έριξε σε χαμηλό 27 ετών μετοχή αμερικανικής εταιρείας ημιαγωγών
Η Wolfspeed είναι σε αναμονή για κονδύλια ύψους περίπου 750 εκατομμυρίων δολαρίων από ομοσπονδιακή χρηματοδότηση

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

To τηλεσκόπιο James Webb κατέγραψε για πρώτη φορά το σέλας του Ποσειδώνα
Οι πρώτες ενδείξεις για σέλας στον Ποσειδώνα χρονολογούνται την εποχή της αποστολής Voyager και επιβεβαιώνονται μόλις τώρα.

Kaspersky: 3,6 φορές πάνω το κακόβουλο λογισμικό στο mobile banking
Νέα έκθεση της Kaspersky για τις οικονομικές κυβερνοαπειλές

Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους
Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση - Από τα likes στις πωλήσεις

Ο υπερυπολογιστής... Δαίδαλος καταλύτης για brain regain και startups
Ο υπερυπολογιστής Δαίδαλος, με ισχύ 89 PetaFlops θα είναι το ισχυρότερο υπολογιστικό σύστημα στην Ελλάδα και ένα από τα κορυφαία στην Ευρώπη

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της