Η Hyundai Motor Group στοχεύει να ξεκινήσει τις αρχικές δοκιμαστικές πτήσεις του ηλεκτρικού αεροταξί της μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο συμμετέχει στη κούρσα για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μεταφορών.
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία θα υποβάλει αίτηση για πιστοποίηση του οχήματος στις ΗΠΑ έως τα μέσα του 2024 με στόχο να ξεκινήσει πτήσεις επίδειξης τεχνολογίας μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον Σιν τζαϊουόν, διευθύνοντα σύμβουλο της Supernal, της μονάδας Hyundai που αναπτύσσει το όχημα, σύμφωνα με το Bloomberg. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει επιχειρησιακή χρήση το 2028 εφόσον πληροί τις απαιτήσεις δοκιμών για να διασφαλίσει ότι είναι έτοιμη για το κοινό.
Υδρογόνο: Στρατηγικό deal της Hyundai με την Advent Technologies
Το στέλεχος παρουσίασε λεπτομερώς το χρονοδιάγραμμα καθώς η εταιρεία αποκάλυψε μια μακέτα του ηλεκτρικού αεροσκάφους κάθετης απογείωσης και προσγείωσης στο συνέδριο τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας. Η Hyundai αγωνίζεται να φτάσει τους αντιπάλους στο εκκολαπτόμενο πεδίο των eVTOL, όπως ονομάζονται τα οχήματα.
Το ιπτάμενο ταξί θα είναι ένα υβρίδιο μεταξύ ενός ελικοπτέρου και ενός αεροπλάνου με σταθερές πτέρυγες, ενώ ορισμένα ανταγωνιστικά μοντέλα βασίζονται κυρίως σε ρότορες. Το S-A2 που τροφοδοτείται από μπαταρίες θα είναι αθόρυβο, αποδοτικό και με μηδενικές εκπομπές, είπε η εταιρεία.
Επένδυση ενός δισ. δολαρίων
Η Hyundai μελετά διάφορες επιλογές μπαταριών για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών λιθίου-μετάλλου και στερεάς κατάστασης, δήλωσε ο Σιν την Τρίτη σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television. «Εργαζόμαστε επίσης με διαφορετική χημεία για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πιο προηγμένη τεχνολογία μπαταριών».
Η εταιρεία επιδιώκει επιθετικά τα αεροπορικά ταξί και έχει ξοδέψει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Supernal τα δύο περίπου χρόνια από την ίδρυσή της. Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει μια έδρα μηχανικής στο Irvine της Καλιφόρνια και μια νέα εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης στην ίδια πολιτεία.
Η Hyundai στοχεύει τις ΗΠΑ για την αρχική διάθεση και θα επεκταθεί τελικά στην Ασία και την Ευρώπη. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής τοποθεσιών στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη απόφαση, είπε ο Σιν.
«Θα είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να κεφαλαιοποιήσουμε την τεράστια ικανότητα μαζικής κατασκευής που διαθέτει η Hyundai Motor Group», είπε.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla