
Διατηρώντας τα σκήπτρα έναντι της Boeing για πέμπτη χρονιά, η Airbus δημοσίευσε την Πέμπτη παραγγελίες ρεκόρ για το 2023 και επιβεβαίωσε αύξηση 11% στις παραδόσεις.
Η Airbus ανακοίνωσε για το 2023, 2.319 ακαθάριστες παραγγελίες και 2.094 καθαρές παραγγελίες μετά από ακυρώσεις, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούσαν να ανανεώσουν τους στόλους τους. Επιβεβαιώνοντας προηγούμενο ρεπορτάζ του Reuters, η εταιρεία είπε ότι παρέδωσε 735 αεροπλάνα το 2023, αφήνοντας το ανεκτέλεστο των παραγγελιών της σε 8.598 αεροπλάνα.
Σχολιάζοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus, Γκιγιόμ Φόρι, υπογράμμισε ότι η εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων, η οποία σύμφωνα με τους αναλυτές ξεκίνησε αργά τη χρονιά καθώς πάλευε με σφιχτές αλυσίδες εφοδιασμού, κατέγραψε «αυξημένη ευελιξία και ικανότητα» στο βιομηχανικό της σύστημα.
Τα προβλήματα της Boeing
Η Boeing, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με μία ακόμα κρίση μετά το ατύχημα με το 737 MAX, που ακολουθείται από μια σειρά προβλημάτων παραγωγής, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι παρέδωσε 528 αεροσκάφη το 2023 και έκλεισε 1.314 καθαρές νέες παραγγελίες.
Η Boeing βρίσκεται στο μικροσκόπιο των αρμόδιων αρχών ανά τον κόσμο με διεξοδικούς ελέγχους σχετικά με την παραγωγή, μετά από μια έκρηξη στην καμπίνα του αεροσκάφους που προκάλεσε την αποκόλληση πόρτας, και ως εκ τούτου την αναγκαστική προσγείωση του 737 MAX.
Στο Ντουμπάι
Η γαλλική Airbus κράτησε τα σκήπτρα παρά το γεγονός ότι η Boeing κατάφερε να την επισκιάσει με αλλεπάλληλες συμφωνίες μέσα στις τέσσερις ημέρες που διήρκεσε η Αεροπορική Έκθεση του Ντουμπάι, που λαμβάνει χώρα ανά διετία.
Η Boeing πέτυχε 295 παραγγελίες αεροσκαφών σε σύγκριση με τις 86 παραγγελίες της Airbus μέχρι το τέλος του μεγαλύτερου αεροπορικού γεγονότος της Μέσης Ανατολής.
Αναδιάρθρωση
Εντός του μήνα, ο Φόρι θα παραδώσει τον ρόλο του ως επικεφαλής του τμήματος πολιτικών αεροσκαφών στον Christian Scherer, τον επικεφαλής εμπορικό διευθυντή του ομίλου. Η κίνηση έχει σκοπό να του επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο στη στρατηγική της Airbus και σε ευρύτερες επιχειρησιακές και γεωπολιτικές προκλήσεις.
Η εταιρεία αναδιαρθρώνει το αμυντικό και διαστημικό τμήμα της, το οποίο απέφερε σχεδόν το 20% των εσόδων του ομίλου ύψους 58,8 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022 και έχει κερδίσει εξέχουσα θέση μετά την πλήρη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Η Airbus είναι μέρος της κοινοπραξίας της βιομηχανίας Eurofighter Typhoon και κατασκευάζει το στρατιωτικό μεταφορικό αεροσκάφος A400M, καθώς και δορυφόρους. Μαζί με τη Safran της Γαλλίας, είναι επίσης ο συνιδιοκτήτης της ArianeGroup, ο κύριος ανάδοχος της οικογένειας ευρωπαϊκών πυραύλων Ariane.


Latest News

Με νέο στούντιο η Nike στη Σαγκάη - Πώς θα πλησιάσει τον Κινέζο καταναλωτή
Το στούντιο της Nike θα δημιουργεί περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα

Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ φτάνει στην Chinatown
Οι κινεζοαμερικανικές μικρές επιχειρήσεις της Chinatown στοκάρουν εμπορεύματα προκειμένου να καθυστερήσουν τις αυξήσεις τιμών

Η DHL αναστέλλει αποστολές δεμάτων άνω των 800 δολαρίων προς τους Αμερικανούς καταναλωτές
Η DHL διευκρίνισε όμως ότι οι αποστολές αξίας κάτω των 800 δολαρίων, είτε είναι προς επιχειρήσεις είτε προς καταναλωτές, δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές

Μεγάλη, έως και επικίνδυνη, η έκθεση των ξένων στις αγορές των ΗΠΑ
H προειδοποίηση που απευθύνει η Deutsche Bank σε όσους έχουν επενδύσει στα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα