
Αριθμό ρεκόρ και νέο ιστορικό υψηλό στη διακίνηση επιβατών κατέγραψαν οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι τη χρονιά που πέρασε. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κεντρικού διαχειριστή των σιδηροδρόμων της Κίνας, το 2023 έγιναν 3,68 δισεκατομμυρία επιβατικά ταξίδια.
Ο αριθμός των ταξιδιών που διαχειρίστηκαν οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι την πιο πολυάσχολη ημέρα του προηγούμενου έτους ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια ταξίδια, καταγράφοντας ρεκόρ, ενώ ο μέσος ημερήσιος αριθμός των επιβατικών ταξιδιών ήταν μεγαλύτερος από 10 εκατομμύρια ταξίδια, σύμφωνα με τον κρατικό διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου China State Railway Group Co., Ltd.
Κίνα: Ανάκαμψη της κατανάλωσης βλέπουν οι επενδυτικοί οίκοι
Μέσω των σιδηροδρόμων μεταφέρθηκαν 3,91 δισεκατομμύρια τόνοι εμπορικών φορτίων το 2023, καταγράφοντας νέο ιστορικό ρεκόρ.
Συνολικό δίκτυο 159.000 km
Σύμφωνα με χθεσινη ανακοινωση της Εθνικής Υπηρεσίας Σιδηροδρόμων της Κίνας , που μεταφερει το κρατικο πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, η σιδηροδρομική υποδομή της χωρας έχει σημειώσει σταθερή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, με σχεδόν το 80 τοις εκατό του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας να έχει ολοκληρωθεί.
Την περίοδο αυτη, οι επενδυσεις επικεντρώνονται κυρίως στην κατασκευή αστικών και υπεραστικών σιδηροδρομικών γραμμών, μαζί με σύγχρονους κόμβους logistics, δήλωσε ο Tian Jun, επικεφαλής μηχανικός της διοίκησης.
Οπως είπε ο Tian Jun «διαθέτοντας παγκόσμια κορυφαία τεχνολογική ικανότητα στον τομέα, η χώρα δίνει προτεραιότητα στη βασική έρευνα και αναζητά καινοτομίες στις σιδηροδρομικές τεχνολογίες αιχμής για να εξασφαλίσει την τεχνολογική ανεξαρτησία».
Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι από τα τέλη του 2023, το λειτουργικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Κίνας εκτείνονταν συνολικά σε περίπου 159.000 km, με τους σιδηροδρόμους υψηλής ταχύτητας να συνεισφέρουν 45.000 km στη χιλιομετρική απόσταση.
Οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι ειναι στην κορυφή , παγκοσμίως, στον κόσμο στον κύκλο εργασιών, τη μετακινηση επιβατών και εμπορευμάτων, με τα τρένα υψηλής ταχύτητας Fuxing να λειτουργούν σε 31 επαρχιακές περιοχές σε εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με την κινεζική κυβέρνηση.


Latest News

Γιατί δεν ανησυχεί ο Ουέντα για την αύξηση των αποδόσεων των ιαπωνικών ομολόγων
Δεν υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ των απόψεών μας και της αγοράς, λέει ο Ουέντα

Λαγκάρντ: Η εποχή των σοκ δυσκολεύει το έργο της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
Οι δασμοί και η αύξηση των αμυντικών δαπανών καθιστούν πιο πολύπλοκη τη χάραξη της νομισματικής πολιτικής

Στο 40% η πιθανότητα ύφεσης των ΗΠΑ, λέει η JPMorgan
Επιβράδυνση της οικονομίας εξαιτίας των δασμών Τραμπ «βλέπει» η JPMorgan
![Αμυντικές δαπάνες: Η νέα αρχιτεκτονική ασφάλειας της Ευρώπης και τα δημοσιονομικά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/photo_2025-03-05_13-28-58-2-600x352.jpg)
Πώς η νέα αρχιτεκτονική ασφάλειας της Ευρώπης... βαραίνει τα δημοσιονομικά [γραφήματα]
Οι ραγδαίες γεωπολιτικές εξελίξεις στην Ευρώπη αναδεικνύουν το θέμα της συνεισφοράς των αμυντικών δαπανών από μακροοικονομική σκοπιά

Στα ύψη οι πωλήσεις της Rheinmetall - Ανεβάζει τον πήχη για το 2025
Αυξημένες κατά 36% οι πωλήσεις της Rheinmetall - Οι προσδοκίες της για το 2025

Πτώχευση και στη Σουηδία κήρυξε η βιομηχανία μπαταριών Northvolt - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Η κατάρρευση του κατασκευαστή μπαταριών προκαλεί μεγάλο πλήγμα στην προσπάθεια της Ευρώπης να ανταγωνιστεί την Κίνα

Από τα ψηλά... στα χαμηλά - Γιατί η Zara απογοήτευσε τους επενδυτές
Η μητρική της Zara, Inditex, αρχίζει να αισθάνεται τον αντίκτυπο των περιορισμών στις καταναλωτικές δαπάνες
![Δασμοί Τραμπ: Οι κερδισμένοι της χαλυβουργίας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/steel-industry-600x400.jpg)
Οι κερδισμένοι της χαλυβουργίας από τους δασμούς Τραμπ [γραφήματα]
Οι δασμοί Τραμπ δεν είναι «κατάρα» για όλους - Αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να βγουν κερδισμένες, αλλά και ευρωπαϊκές, καθώς και ασιατικές

Ζημία άνευ προηγουμένου - Προειδοποιεί η Βρετανία για το χάλυβα
Η βιομηχανία στη Βρετανία μετρά ήδη τις επιπτώσεις από τους φόρους εισαγωγής των ΗΠΑ

Pimco: Στο 35% η πιθανότητα ύφεσης των ΗΠΑ λόγω δασμών
Οι εμπορικοί πόλεμοι θα μπορούσαν να αναγκάσουν τις χώρες σε «εσωστρέφεια»