Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε ιστοσελίδες με μεταχειρισμένα για να πουλήσουν επώνυμα ρούχα και τσάντες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ. Οι μεγάλες μάρκες δεν είναι ευχαριστημένες.
Όσο κι αν οι εταιρείες πολυτελείας θα ήθελαν να εξαλείψουν το εμπόριο μεταχειρισμένων για τα προϊόντα τους , αυτο είναι αδύνατο, σημειώνει η WSJ.
Ό,τι καλύτερο για τους fashionistas και τους επενδυτές, που μπορούν και οι δύο να επωφελούνται από αυτήν την ανθηρή επιχείρηση.
LVMH: «Συμμαχία» με TikTok κατά των προϊόντων μαϊμού
Οι αγοραστές έχουν ξοδέψει 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε νέες πολυτελείς τσάντες, ρούχα, ρολόγια και κοσμήματα μόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Τουλάχιστον μερικά από αυτά τα πράγματα θα βρουν τον δρόμο τους σε ιστοσελίδες με αντικείμενα από δεύτερο χέρι.
Ενώ στο παρελθόν, είδη πολυτελείας που δεν είχαν φορεθεί μάζευαν σκόνη στο πίσω μέρος στις ντουλάπες των καταναλωτών, τώρα ιστοσελίδες όπως η The RealReal και η Vestiaire Collective καταγράφουν την άνοδο των διαδικτυακών μεταπωλησεων ειδών πολυτελείας και διευκολύνουν εκατομμύρια ανθρώπους να πουλήσουν τα επώνυμα προϊόντα τους για μετρητά.
Μεταχειρισμένα προϊόντα πολυτελείας αξίας 45 δισεκατομμυρίων ευρώ, ή 49,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2023, με βάση τις εκτιμήσεις της Bain & Company. Η αγορά μεταπώλησης έχει διπλασιαστεί περίπου σε μέγεθος μέσα σε τέσσερα χρόνια και τώρα ισοδυναμεί με το 12% της αξία της αγοράς για νέα προσωπικά είδη πολυτελείας.
Το ποσοστό είναι αρκετά μεγάλο ώστε οι σχεδιαστές να το προσέξουν. Οι μάρκες έχουν ανησυχούν ότι τα ψεύτικα προιόντα μπορεί να περάσουν ως αληθινά σε μεταχειρισμένους ιστότοπους, μερικά από αυτά που δεν έχουν αυστηρούς ελέγχους ταυτότητας. Αλλά δεν τους αρέσει επίσης το πόσο εύκολο είναι γίνεται για τους καταναλωτές να δουν ποια προϊόντα διατηρούν την αξία τους και ποια όχι.
«Σκεφτείτε ότι οι μάρκες παρακολουθούν πολύ προσεκτικά την αξία μεταπώλησης των προϊόντων τους», λέει η Sasha Skoda, ανώτερη διευθυντρια merchandising της RealReal.
Ακριβότερα απο τα καινούρια !
Για μερικές εταιρείες πολυτελείας, οι αξίες μεταπώλησης είναι κολακευτικές καθώς οι αγοραστές πληρώνουν για να αποφύγουν τις λίστες αναμονής, που υπάρχουν. Κατά μέσο όρο, οι μεταχειρισμένες τσάντες Hermès είναι 25% πιο ακριβές από τις καινούριες και τα σπάνια σχέδια έχουν ακόμη υψηλότερο premium.
Ανάλογα, μεταχειρισμένα ρολόγια Rolex ή Patek Philippe πωλούνται με μέσο όρο premium 20% και 39%, αντίστοιχα, με βάση τα δεδομένα από τα WatchCharts.
Οι αγοραστές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για μεταχειρισμένα ρολόγια που έχουν επαληθευτεί από τη Rolex. Ένα ρολόι Rolex 126500 Daytona κοστίζει 15.100 $ καινούριο. Καθώς το μοντέλο είναι σπάνιο, ένας μη εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος μπορεί να πουλήσει ένα μεταχειρισμένο για 32.300 $, σύμφωνα με το WatchCharts .
Ωστόσο, ένα μεταχειρισμένο Daytona που πωλείται μέσω της πρωτοβουλίας με πιστοποίηση Rolex μπορεί να φέρει 37.000 $ ή περισσότερο.
Ο έλεγχος της αγοράς μεταπώλησης με αυτόν τον τρόπο μπορεί να λειτουργήσει για μάρκες υψηλής αξίας και χαμηλού όγκου όπως η Rolex. Αλλά οι κατασκευαστές ρούχων και τσαντών θα πρέπει να αγοράσουν πίσω τεράστιες ποσότητες μεταχειρισμένων , κάτι που πιθανόν είναι ασύμφορο και μάλλον θα πλήξει τα κέρδη τους.
Αυτό αφήνει τις περισσότερες εταιρείες πολυτελείας χωρίς καλή απάντηση στην ακμάζουσα αγορά μεταπώλησης. Και βέβαια, οι αγοραστές θα συνεχίσουν να βρίσκουν ευκαιρίες …
Latest News
Στα χαρακώματα UniCredit και Commerzbank για τις γερμανικές ΜμΕ
Η UniCredit έχει εξαπολύσει μιντιακή επίθεση μέσω της θυγατρικής της στη Γερμανία θέλοντας να δείξει στους συντηρητικούς Γερμανούς επιχειρηματίες ότι τους λαμβάνει σοβαρά υπόψη
Με... ιταλικό αέρα το νέο φυσικό κατάστημα της Amazon
Η Amazon ανοίγει ένα «παραφαρμακείο» στο Μιλάνο, που θα διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φρροντίδας
Η νέα τάση στην Κίνα που προκαλεί τρόμο στους οίκους πολυτελείας
Πριν όχι πολλά χρόνια, οι Κινέζοι καταναλωτές ήταν τα αστέρια για όσους πούλαγαν πολυτέλεια, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει για την πλούσια ελίτ της τεράστιας χώρας.
Οχι στην επιστροφή στο γραφείο, λένε οι εργαζόμενοι της JPMorgan
Το αίτημα των εργαζομένων της JPMorgan έρχεται καθώς αυξάνονται και οι προσπάθειες για συνδικαλισμό
Δασμοί σε αλουμίνιο και χάλυβα: Κόστος και χάος στην αμερικανική βιομηχανία
Η αναστάτωση στις αμερικανικές επιχειρήσεις, οι προετοιμασίες και η πίεση προς την κυβέρνηση
Στα ύψη οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup του αμυντικού τομέα
Οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup που ασχολούνται με την άμυνα και συναφείς τεχνολογίες αυξήθηκαν κατά 24% το 2024 φτάνοντας στο ποσό ρεκόρ των 5,2 δισ. δολαρίων
Η πρόεδρος του Μεξικού γράφει το εγχειρίδιο χειρισμού του Τραμπ, λέει η WSJ
Η πρόεδρος του Μεξικού Κλαούντια Σεϊνμπάουμ «εντυπωσίασε τον Τραμπ μένοντας πιστή στα όπλα της και χωρίς να τον ανταγωνιστεί»
Ποιά είναι η «γραμμή» που αποφάσισαν οι 27 της ΕΕ απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Η «γραμμή» που αποφασίστηκε στην διαδικτυακή σύσκεψη των υπουργών Εμπορίου της ΕΕ
Η Meta απολύει με γνώμονα «χαμηλές επιδόσεις» κάνοντας δυσκολότερη τη ζωή των απολυμένων
Η ταμπέλα που βάζει η Meta χειροτερεύει τα πράγματα για όσους απολύονται.
Χιλιάδες απολύσεις στην Commerzbank για να αποφύγει την εξαγορά από την Unicredit
Η Commerzbank σχεδιάζει να περικόψει 3.000-4.000 θέσεις εργασίας, επί συνόλου 42.000 υπαλλήλων