![Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η Κομισιόν ελέγχει επιτόπου τις κινεζικές βιομηχανίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/ilektrokinisi1.jpg)
Οι ερευνητές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πρόκειται να επιθεωρήσουν τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες τις επόμενες εβδομάδες στο πλαίσιο έρευνας για την επιβολή τιμωρητικών δασμών για την προστασία των ευρωπαίων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων (EV), είπαν στο Reuters τρία άτομα που εμπλέκονται στη διαδικασία. .
Οι επιθεωρητές θα επισκεφθούν τις BYD, Geely και SAIC, δήλωσαν δύο πηγές, με τη μία να λέει ότι οι ερευνητές δεν θα επισκεφθούν μη κινεζικές εταιρείες που κατασκευάζουν οχήματα στην Κίνα, όπως η Tesla, Renault και BMW.
Η έρευνα, που ξεκίνησε τον Οκτώβριο και έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 13 μήνες, επιδιώκει να προσδιορίσει εάν τα φθηνότερα, κινεζικής κατασκευής EV επωφελούνται άδικα από τις κρατικές επιδοτήσεις. Η έρευνα που η Κίνα αποκαλεί προστατευτισμό έχει κλιμακώσει τις εντάσεις μεταξύ του Πεκίνου και της ΕΕ.
Αυτοκινητοβιομηχανία: Πώς τα EV απειλούν το Ντιτρόιτ της Ευρώπης
Μια πηγή είπε στο Reuters ότι οι ερευνητές έφτασαν στην Κίνα, ενώ μια άλλη είπε ότι οι επισκέψεις έχουν προγραμματιστεί για αυτόν τον μήνα και τον Φεβρουάριο.
Οι επισκέψεις γίνονται για εργασίες επαλήθευσης – επιτόπιες επιθεωρήσεις που ελέγχουν τις απαντήσεις που έδωσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα ερωτηματολόγια – είπε μια πηγή. Έγγραφα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την έρευνα αναφέρουν ότι βρίσκεται στο «στάδιο έναρξης», με επισκέψεις επαλήθευσης έως τις 11 Απριλίου.
Την περασμένη εβδομάδα, η Κίνα άνοιξε έρευνα αντιντάμπινγκ για το μπράντι που εισάγεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ένα βήμα που φάνηκε να στοχεύει στη Γαλλία, η οποία υποστηρίζει την έρευνα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα δημοφιλή κινεζικά μοντέλα που εξάγονται στην Ευρώπη περιλαμβάνουν το MG της SAIC και το Volvo της Geely.
Το μερίδιο των οχημάτων κινεζικής κατασκευής στην αγορά EV της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει αυξηθεί στο 8% και θα μπορούσε να φτάσει το 15% το 2025, με αυτά τα EV να πωλούνται συνήθως 20% λιγότερο από τα μοντέλα της ΕΕ.
Τον Οκτώβριο, η κινεζική Great Wall Motor ανακοίνωσε ότι ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που υπέβαλε απαντήσεις στην έρευνα για τις επιδοτήσεις της ΕΕ.
Οι σχέσεις μεταξύ Κίνας και ΕΕ έχουν ενταθεί από παράγοντες όπως οι στενότεροι δεσμοί του Πεκίνου με τη Μόσχα μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Η ΕΕ επιδιώκει να μειώσει την εξάρτησή της από τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, ιδίως για υλικά και προϊόντα που χρειάζονται για την πράσινη μετάβασή της.
Ταυτόχρονα, οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, από την κορυφαία BYD έως τους μικρότερους ανταγωνιστές Xpeng και Nio, εντείνουν τις προσπάθειες για επέκταση στο εξωτερικό καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται στο εσωτερικό και η εγχώρια ανάπτυξη διευκολύνεται. Πολλοί έχουν κάνει τις πωλήσεις στην Ευρώπη προτεραιότητα.
Η Κίνα εκτιμάται ότι ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο πέρυσι, στέλνοντας 5,26 εκατομμύρια οχήματα αξίας περίπου 102 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα μια κινεζική ένωση αυτοκινήτων.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Tesla: Πόσο θα ωφεληθεί από μια εκλογή Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/Time-Trump-If-He-Wins-451x600.jpg)
Πόσο θα ωφεληθεί η Tesla από μια εκλογή Τραμπ
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, κρατάει ακόμη κλειστά τα χαρτιά του για το ποιον θα ψηφίσει
![Σταϊκούρας: Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων αποτελεί μια νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/3-600x338.jpg)
Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων - Τι είπε ο Σταϊκούρας
Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι με την ενσωμάτωση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώθηκε το 1/3 του στόλου των οχημάτων του Οργανισμού
![Τουρκία: Έκλεισε το μεγάλο deal για το νέο εργοστάσιο EV της κινεζικής BYD](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/BYD-TURKEY-600x440.jpg)
Eκλεισε το deal 1 δισ. Τουρκίας - κινεζικής BYD - Νέο εργοστάσιο για παραγωγή EV
Πώς η Τουρκία θα μπορεί να εξάγει στην ΕΕ τα κινεζικά EV της BYD, χωρίς δασμούς
![Ταχυφορτιστές: Καίριος ο ρόλος τους στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/taxyfortistes-600x400.jpg)
Στόχος της ΕΕ τα 3,5 εκατομμύρια σημεία φόρτισης έως το 2030
Η διαθεσιμότητα σε δημόσιους ταχυφορτιστές κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων γίνονται ολοένα και πιο απαραίτητη στην εποχή μας
![Μπαταρίες: Γιατί η ευρωπαϊκή βιομηχανία χάνει τη δυναμική της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-08T130419Z_1_LYNXMPEK670G0_RTROPTP_4_MERCEDES-BENZ-BATTERIES-600x400.jpg)
Χάνει τη δυναμική της η ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών EV - Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει
Οι μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες κινεζικές
![Ηλεκτροκίνητα οχήματα: Η άνοδος της BYD](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/BYD-600x325.jpg)
Ποια εταιρεία απειλεί την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων
Η κινεζική BYD πρόκειται να πάρει το στέμμα της Tesla ως ο Νο. 1 παραγωγός ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στον κόσμο
![Ηλεκτρικά ποδήλατα: Πώς κατέκτησαν την Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-06-13T000000Z_1388342422_MT1IMGOST000MTP4JY_RTRMADP_3_IMAGO-IMAGES-600x399.jpg)
Πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα κατέκτησαν την Ευρώπη
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν δει μια θεαματική αύξηση των πωλήσεων στις ευρωπαϊκές χώρες, φαινόμενο που δεν έχει σταματημό
![BYD: Αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ev2-600x400.jpg)
Η BYD αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη
Η BYD λειτούργησε αυτή την εβδομάδα το πρώτο της εργοστάσιο στη Νοτιοανατολική Ασία, στην Ταϊλάνδη
![Tesla: Για πρώτη φορά σε λίστα αγοράς της κινεζικής κυβέρνησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/tesla-berlin-600x417.jpg)
Για πρώτη φορά τα Tesla σε λίστα αγοράς της κινεζικής κυβέρνησης
Η Tesla είναι η μόνη ξένη μάρκα ΕV που φιγουράρει στον κατάλογο αγορών που δημοσιεύει η κυβέρνηση της επαρχίας Τσιανγκσού
![Hλεκτρικά αυτοκίνητα: Μετά τους δασμούς στα κινεζικά EV, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν αυξήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/ilektrikaoximata-600x337.jpg)
Οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EV φέρνουν ανατιμήσεις - Τι σχεδιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Οι βιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα θα μετακυλίσουν μέρος του επιπλέον κόστους στους καταναλωτές;