Οι αντάρτες Χούθι θα συνεχίσουν να επιτίθενται σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και δεν θα πτοηθούν από τα αμερικανικά πλήγματα κατά της οργάνωσης. Αυτό διαμήνυσε ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ, Χασάν Νασράλα, ο οποίος χαρακτήρισε τα αμερικανικά και βρετανικά πλήγματα στην Υεμένη «πράξη ηλιθιότητας», και ξεκαθάρισε ότι οι Χούθι θα συνεχίσουν να στοχεύουν πλοία που ανήκουν στο Ισραήλ και πηγαίνουν στα λιμάνια του.
«Το πιο επικίνδυνο είναι ότι αυτό που έκαναν οι Αμερικανοί στην Ερυθρά Θάλασσα θα βλάψει όλη τη θαλάσσια ναυσιπλοΐα, ακόμη και τα πλοία που δεν πηγαίνουν στην Παλαιστίνη, ακόμη και τα πλοία που δεν είναι ισραηλινά, ακόμη και τα πλοία που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα, επειδή η θάλασσα έχει γίνει αρένα μαχών, πυραύλων, μη επανδρωμένων αεροσκαφών και πολεμικών πλοίων», είπε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ.
Ποιοι ειναι οι αντάρτες Χούθι στην Υεμένη;
Προειδοποιήσεις από Βρετανία
Νωρίτερα ο υπουργός Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου, Ντέιβιντ Κάμερον, είχε τονίσει ότι η Βρετανία θα μπορούσε να χτυπήσει ξανά στόχους των Χούθι στην Υεμένη εάν η ανταρτική οργάνωση συνεχίσει να επιτίθεται σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ο πρώην συντηρητικός πρωθυπουργός προειδοποίησε ότι οι μαχητές που συνδέονται με το Ιράν θα μπορούσαν να αναγκάσουν να αυξήσουν τις επιθέσεις της Βρετανίας σε στόχους τους στο Ιράν, εάν εμποδίσουν εκ νέου τη διέλευση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην πολυσύχναστη θαλάσσια εμπορική οδό.
Νέα πλήγματα από ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ έπληξαν μία ακόμα τοποθεσία στην Υεμένη νωρίς το Σάββατο, αφού οι Χούθι ορκίστηκαν εκδίκηση για τη βομβαρδιστική επιδρομή που πραγματοποίησαν οι Αμερικανοί και η RAF μια μέρα νωρίτερα.
Γράφοντας στην Sunday Telegraph, ο Κάμερον σημείωσε ότι οι αεροπορικές επιδρομές «έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα» στους Χούθι ότι «είμαστε αποφασισμένοι να σταματήσουμε» τις επιθέσεις τους στην Ερυθρά Θάλασσα.
Και άφησε να εννοηθεί ότι η Βρετανία θα μπορούσε να συμμετάσχει σε κοινές επιθέσεις με τις ΗΠΑ ώστε να πλήξουν ξανά τους σιίτες αντάρτες εάν συνεχίσουν να στοχοποιούν πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
«Θα συνεργαστούμε με τους συμμάχους μας. Θα υπερασπιζόμαστε πάντα την ελευθερία της ναυσιπλοΐας. Και, το κρίσιμο, θα είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε τα λόγια με πράξεις», πρόσθεσε ο Κάμερον.
Latest News
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας