Ήταν τον περασμένο Ιούλιο όταν ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) Τόμας Μπαχ εμφανίστηκε να ποζάρει μπροστά σε ένα γιγαντιαίο ρολόι Omega στο Παρίσι, σημαίνοντας τον ένα χρόνο που απέμενε μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024.

Για να σηματοδοτηθεί το συγκεκριμένο ορόσημο, επιβεβαιώθηκε η πολυαναμενόμενη είδηση ότι ο γαλλικός γίγαντας ειδών πολυτελείας LMVH καταλαμβάνει την τελευταία από τις έξι θέσεις των κορυφαίων συνεργατών για το Παρίσι 2024, που θα δουν μάρκες όπως η Moët Hennessy, η Sephora, η Luis Vuitton και η Dior να ενσωματώνονται στη διοργάνωση στο πλαίσιο μιας συμφωνίας ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ.

Αυτά είναι τα σημαντικότερα αθλητικά… ραντεβού το 2024

Μερικούς μήνες αργότερα ο Tony Estanguet, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής (Cojo), δήλωσε στο AP ότι περισσότεροι από 20 νέοι εταίροι συμπληρώνουν τη μακρά λίστα των χορηγών και υποστηρικτών του αθλητικού θεσμού. Αποκάλυψε επίσης ότι η διοργάνωση έχει πλέον ξεπεράσει το όριο του 1 δισ. ευρώ σε εξασφαλισμένα έσοδα από χορηγίες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει τον αρχικό στόχο του 1,1 δισ. ευρώ – καθώς και τον αναθεωρημένο στόχο του 1,24 δισ. ευρώ.

Ένα πολύτιμο χαρτοφυλάκιο χορηγιών

Εκτός από τους 14 κορυφαίους εταίρους της ΔΟΕ, οι οποίοι έχουν συμφωνίες που καλύπτουν πολλαπλές εκδόσεις των Αγώνων και σε ορισμένες περιπτώσεις αξίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, υπάρχουν τρία επίπεδα χορηγιών για το Παρίσι 2024.

Μαζί με την LMVH στην κατηγορία των κορυφαίων συνεργατών είναι η εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Groupe BPCE – η οποία ήταν η πρώτη που υπέγραψε τη συμφωνία της ήδη από το 2018 – η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, η εταιρεία ενέργειας EDF, ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών Orange και η βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi.

Ενώ λίγες ημέρες πριν η AB InBev ήρθε να προστεθεί στις εταιρείες AirBnb, Alibaba, Coca-Cola, P&G, Toyota και Visa ως κορυφαίοι χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το κορυφαίο πρόγραμμα χορηγιών των Ολυμπιακών Αγώνων έχει εκτοξευθεί σε αξία τα τελευταία χρόνια, αποφέροντας έσοδα ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ) για τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή κατά την περίοδο 2017-2021, συμπεριλαμβανομένων των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στην Πιονγκτσάνγκ και των καθυστερημένων λόγω Covid Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο.

Χωρίς αλκοόλ

Σύμφωνα και με το ESM Magazine, η Anheuser-Busch InBev θα είναι επίσημος χορηγός για τρεις Ολυμπιακούς Αγώνες, αρχής γενομένης από την καλοκαιρινή διοργάνωση του Παρισιού 2024 φέτος, δήλωσε η ζυθοποιία, κατονομάζοντας την Corona Cero χωρίς αλκοόλ ως την επίσημη μπύρα των Αγώνων.

Ο κατασκευαστής της Budweiser, της Corona και της Stella Artois θα είναι Παγκόσμιος Ολυμπιακός Συνεργάτης, το υψηλότερο επίπεδο Ολυμπιακής χορηγίας, για τους φετινούς Αγώνες, καθώς και για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2026 στο Μιλάνο και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2028 στο Λος Άντζελες – χωρίς ωστόσο να γνωστοποιηθεί το ύψος της χορηγικής συμφωνίας.

Καθώς οι εταιρείες ποτών παγκοσμίως προσπαθούν να προσαρμοστούν στους καταναλωτές που περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ, η AB InBev δήλωσε ότι η προβολή της Corona Cero στους Ολυμπιακούς Αγώνες αποτελεί μέρος των προσπαθειών της για «υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ σε διεθνές επίπεδο».

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια μπύρα χωρίς αλκοόλ χορηγεί ένα αθλητικό γεγονός – Η Diageo προώθησε την Guinness 0.0 στο περσινό τουρνουά ράγκμπι Six Nations.

Ενώ το αλκοόλ εξακολουθεί να έχει κεντρική θέση σε πολλές εκδηλώσεις. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2022 στο Κατάρ, ορισμένοι οπαδοί απογοητεύτηκαν από την απαγόρευση της τελευταίας στιγμής για την πώληση αλκοόλ στα γήπεδα, πλήττοντας την Budweiser.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης