
Από πύραυλο χτυπήθηκε στα ανοικτά των νότιων ακτών της Υεμένης ένα αμερικανικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο, σύμφωνα με το BBC που επικαλείται την βρετανική εταιρεία διαχείρισης κινδύνων στον ναυτιλιακό τομέα, Ambrey.
Ερυθρά Θάλασσα: Γιατί ο Μπάιντεν διέταξε τώρα την επίθεση κατά των Χούθι στην Υεμένη;
Σύμφωνα με την Ambrey, η επίθεση «στόχευε αμερικανικά συμφέροντα ως απάντηση στα αμερικανικά στρατιωτικά πλήγματα σε στρατιωτικές θέσεις των Χούθι στην Υεμένη».
Λόγω του πλήγματος στο υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ αμερικανικής ιδιοκτησίας πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου ξέσπασε πυρκαγιά, αλλά παραμένει αξιόπλοο ενώ δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί.
Το Eagle Gibraltar
Το πλοίο που επλήγη ονομάζεται Eagle Gibraltar. Ανήκει στην Eagle Bulk, μια εταιρεία με έδρα το Στάμφορντ του Κονέκτικατ, η οποία είναι ενταγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η εταιρεία δεν απάντησε σε επανειλημμένα αιτήματα για σχολιασμό.

Το Eagle Gibraltar.
Καμία οργάνωση δεν ανέλαβε αμέσως την ευθύνη για την επίθεση, αν και οι υποψίες πέφτουν στους αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
YEMEN HIT USA CARGO SHIP: 🇾🇪vs 🇺🇸
The M/V Gibraltar Eagle, a Marshall Islands-flagged, US-owned, bulk carrier, was hit by an anti-ship ballistic missile fired from a Houthi-controlled area of Yemen, the US military said#Israel #Palestine #USA #Yemen #Houthis #Gibraltar… pic.twitter.com/fRy26JsksL
— Policonflicts (@policonfli) January 15, 2024
Τι αναφέρουν οι ΗΠΑ
Σε σχετική ανακοίνωση η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ αναφέρει:
«Στις 15 Ιανουαρίου, περίπου στις 4 μ.μ. (ώρα Σαναά), οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν μαχητές Χούτι εκτόξευσαν βαλλιστικό πύραυλο κατά πλοίων από περιοχές της Υεμένης που ελέγχονται από τους Χούτι και έπληξαν το M/V Gibraltar Eagle, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ, το οποίο ανήκει στις ΗΠΑ και το οποίο διαχειρίζονται οι ΗΠΑ. Το πλοίο δεν ανέφερε τραυματισμούς ή σημαντικές ζημιές και συνεχίζει το ταξίδι του.
Νωρίτερα σήμερα, περίπου στις 2 μ.μ. (ώρα Σαναά), οι αμερικανικές δυνάμεις εντόπισαν βαλλιστικό πύραυλο κατά πλοίων που εκτοξεύθηκε προς τις εμπορικές ναυτιλιακές γραμμές της νότιας Ερυθράς Θάλασσας. Ο πύραυλος παρουσίασε σφάλμα κατά την πτήση και προσέκρουσε στην ξηρά της Υεμένης. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί ή ζημιές.»


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.