Από πύραυλο χτυπήθηκε στα ανοικτά των νότιων ακτών της Υεμένης ένα αμερικανικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο, σύμφωνα με το BBC που επικαλείται την βρετανική εταιρεία διαχείρισης κινδύνων στον ναυτιλιακό τομέα, Ambrey.
Ερυθρά Θάλασσα: Γιατί ο Μπάιντεν διέταξε τώρα την επίθεση κατά των Χούθι στην Υεμένη;
Σύμφωνα με την Ambrey, η επίθεση «στόχευε αμερικανικά συμφέροντα ως απάντηση στα αμερικανικά στρατιωτικά πλήγματα σε στρατιωτικές θέσεις των Χούθι στην Υεμένη».
Λόγω του πλήγματος στο υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ αμερικανικής ιδιοκτησίας πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου ξέσπασε πυρκαγιά, αλλά παραμένει αξιόπλοο ενώ δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί.
Το Eagle Gibraltar
Το πλοίο που επλήγη ονομάζεται Eagle Gibraltar. Ανήκει στην Eagle Bulk, μια εταιρεία με έδρα το Στάμφορντ του Κονέκτικατ, η οποία είναι ενταγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η εταιρεία δεν απάντησε σε επανειλημμένα αιτήματα για σχολιασμό.
Καμία οργάνωση δεν ανέλαβε αμέσως την ευθύνη για την επίθεση, αν και οι υποψίες πέφτουν στους αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
YEMEN HIT USA CARGO SHIP: 🇾🇪vs 🇺🇸
The M/V Gibraltar Eagle, a Marshall Islands-flagged, US-owned, bulk carrier, was hit by an anti-ship ballistic missile fired from a Houthi-controlled area of Yemen, the US military said#Israel #Palestine #USA #Yemen #Houthis #Gibraltar… pic.twitter.com/fRy26JsksL
— Policonflicts (@policonfli) January 15, 2024
Τι αναφέρουν οι ΗΠΑ
Σε σχετική ανακοίνωση η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ αναφέρει:
«Στις 15 Ιανουαρίου, περίπου στις 4 μ.μ. (ώρα Σαναά), οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν μαχητές Χούτι εκτόξευσαν βαλλιστικό πύραυλο κατά πλοίων από περιοχές της Υεμένης που ελέγχονται από τους Χούτι και έπληξαν το M/V Gibraltar Eagle, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ, το οποίο ανήκει στις ΗΠΑ και το οποίο διαχειρίζονται οι ΗΠΑ. Το πλοίο δεν ανέφερε τραυματισμούς ή σημαντικές ζημιές και συνεχίζει το ταξίδι του.
Νωρίτερα σήμερα, περίπου στις 2 μ.μ. (ώρα Σαναά), οι αμερικανικές δυνάμεις εντόπισαν βαλλιστικό πύραυλο κατά πλοίων που εκτοξεύθηκε προς τις εμπορικές ναυτιλιακές γραμμές της νότιας Ερυθράς Θάλασσας. Ο πύραυλος παρουσίασε σφάλμα κατά την πτήση και προσέκρουσε στην ξηρά της Υεμένης. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί ή ζημιές.»
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons