Σε δεκαετή συνεργασία συμφώνησαν Vodafone και Microsoft προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και ψηφιακές, επιχειρηματικές και cloud υπηρεσίες σε περισσότερες από 300 εκατομμύρια επιχειρήσεις και καταναλωτές σε όλες τις ευρωπαϊκές και αφρικανικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
Η βρετανική εταιρεία θα επενδύσει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε τεχνητή νοημοσύνη με επίκεντρο τους πελάτες της. Η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύχθηκε με τις τεχνολογίες Azure της OpenAI και Copilot της Microsoft, και θα αντικαταστήσει τα φυσικά κέντρα δεδομένων με φθηνότερες και επεκτάσιμες υπηρεσίες cloud Azure.
Vodafone: Πώληση του ισπανικού της βραχίονα έναντι 5 δισ. ευρώ
Η Microsoft με τη σειρά της θα γίνει επενδυτής μετοχικού κεφαλαίου στην πλατφόρμα IoT (Internet of Things) της Vodafone, όταν θα αναπτυχθεί ως αυτοτελής επιχειρηματική δραστηριότητα έως τον Απρίλιο, και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της οικονομικής πλατφόρμας κινητής τηλεφωνίας της Vodafone στην Αφρική.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Vodafone, Margherita Della Valle, η οποία δέχεται πιέσεις να επαναφέρει τον όμιλο σε αναπτυξιακή τροχιά και κερδοφορία, εστιάζει στην ευκαιρία συνδρομής των επιχειρήσεων στον τομέα της ψηφιοποίησής τους, σημειώνοντας τον Μάιο ότι η εν λόγω αγορά μπορεί να ανέλθει στα 140 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με την Della Valle, η συμφωνία που υπέγραψε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, Satya Nadella, θα «επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρηματικών πελατών μας, ιδιαίτερα των μικρομεσαίων εταιρειών».
Ο Οικονομικός Διευθυντής της Vodafone, Λούκα Μούτσιτς, δήλωσε ότι η πρωτοπόρα παρουσία της Microsoft στην τεχνητή νοημοσύνη, που υποστηρίζεται από τη συνεργασία της με την OpenAI, θα μεταμορφώσει τις υπηρεσίες πελατών στον κλάδο τηλεπικοινωνιών.
«Αυτό είναι το κομμάτι που πραγματικά θα πιάσει κάθε έναν από τους πελάτες μας», είπε την Τρίτη, προσθέτοντας ότι ένα chatbot TOBi με τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft θα παρέχει πιο συνεπείς και έξυπνες απαντήσεις σε ερωτήματα.
Βελτίωση παραγωγικότητας
Η τεχνολογία θα βοηθήσει το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone να βελτιώσει την παραγωγικότητα και την ποιότητα των συνομιλιών τους, είπε η εταιρεία, αντί να το αντικαταστήσει με τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Chief Commercial Officer της Microsoft, Judson Althoff, δήλωσε ότι η δύναμη της Vodafone στο IoT και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες είναι στρατηγικά σημαντική.
«Τα περιουσιακά στοιχεία του IoT είναι ζωτικής σημασίας για να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες βιωσιμότητας τόσων πολλών πελατών μας σε τομείς που είναι δύσκολο να μειώσουν», είπε.
Η πλατφόρμα χρημάτων για κινητά M-PESA της Vodafone, η οποία δραστηριοποιείται στην Κένυα, την Τανζανία, τη Νότια Αφρική και άλλες αφρικανικές χώρες, μοιράζεται τους ίδιους στόχους με τη Microsoft στην περιοχή, όπως η δημιουργία ψηφιακού γραμματισμού (digital literacy).
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε παραγωγικές δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσουμε τους πελάτες να λαμβάνουν πιο έξυπνες οικονομικές αποφάσεις», κατέληξε το στέλεχος της Microsoft.
Latest News
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις