«Εκπληκτος» από τη μήνυση των New York Times κατά της εταιρείας του, OpenAI, δήλωσε ο CEO Σαμ Αλτμαν απαντώντας ότι τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της δεν χρειάζεται να εκπαιδεύονται στα δεδομένα του εν λόγω μέσου ενημέρωσης.
Περιγράφοντας τη νομική ενέργεια ως «περίεργο πράγμα», ο Άλτμαν δήλωσε ότι η OpenAI βρισκόταν σε «παραγωγικές διαπραγματεύσεις» με τους Times πριν γίνει γνωστή η αγωγή της εφημερίδας. Σύμφωνα με τον Αλτμαν, η OpenAI ήθελε να πληρώσει στο εκδοτικό μέσο «πολλά χρήματα για να εμφανίσει το περιεχόμενό του» στο ChatGPT, το δημοφιλές chatbot AI της εταιρείας.
«Ήμασταν τόσο έκπληκτοι όσο κανείς άλλος όταν διαβάσαμε ότι μας έκαναν μήνυση από τους New York Times. Αυτό ήταν κάπως περίεργο», είπε ο επικεφαλής της OpenAI στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, την Πέμπτη.
Microsoft: Ερευνα της Κομισιόν για την επένδυση στην OpenAI
Πρόσθεσε ότι δεν ανησυχεί τόσο πολύ από τη μήνυση των NYT και ότι η επίλυση αυτής της διαφοράς δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την OpenAI.
«Είμαστε ανοιχτοί στην εκπαίδευση [AI] στους New York Times, αλλά δεν είναι η προτεραιότητά μας», είπε ο Altman μπροστά σε ένα κατάμεστο πλήθος στο Νταβός.
«Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να εκπαιδευόμαστε στα δεδομένα τους», πρόσθεσε. «Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν. Οποιαδήποτε συγκεκριμένη πηγή εκπαίδευσης, δεν κάνει τη διαφορά για εμάς».
«Παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων»
Οι New York Times μήνυσαν τόσο τη Microsoft όσο και την OpenAI στα τέλη του περασμένου έτους, κατηγορώντας τις εταιρείες για υποτιθέμενη παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων μέσω της χρήσης των άρθρων τους ως δεδομένα εκπαίδευσης για τα μοντέλα της AI.
Οι NYT επιδιώκουν να λογοδοτήσει η Microsoft και η OpenAI για «δισεκατομμύρια δολάρια σε νόμιμες και πραγματικές ζημιές» που σχετίζονται με την «παράνομη αντιγραφή και χρήση των μοναδικών πολύτιμων έργων των Times».
Μάλιστα οι NYT έδειξαν παραδείγματα στα οποία το ChatGPT παρουσίασε σχεδόν πανομοιότυπες εκδόσεις των ιστοριών των NYT. Η OpenAI αμφισβήτησε από τη μεριά της τους ισχυρισμούς των NYT.
Η νομική ενέργεια έχει πυροδοτήσει ανησυχίες ότι περισσότεροι εκδότες από τον κλάδο της ενημέρωσης θα μπορούσαν να ακολουθήσουν παρόμοια δικαστική οδό κατά της OpenAI χρησιμοποιώντας παρόμοιους ισχυρισμούς. Άλλα εκδοτικά συγκροτήματα προσπαθούν να συνεργαστούν με την εταιρεία για να αδειοδοτήσουν το δικό τους περιεχόμενο, αντί να το πολεμήσουν στα δικαστήρια. Η Axel Springer, για παράδειγμα, έχει μια συμφωνία με την εταιρεία όπου αδειοδοτεί το περιεχόμενό της.
Η OpenAI απάντησε στη μήνυση των NYT νωρίτερα αυτό το έτος, επισημαίνοντας σε δήλωσή της ότι οι περιπτώσεις «αναπαραγωγής» ολόκληρων «απομνημονευμένων» τμημάτων συγκεκριμένων κομματιών περιεχομένου ή άρθρων, «είναι ένα σπάνιο σφάλμα που προσπαθούμε να μηδενίσουμε .»
Τα σχόλια του Άλτμαν απηχούν τις παρατηρήσεις που έκανε ο ηγέτης της τεχνητής νοημοσύνης σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Bloomberg στο Νταβός νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Στη συνέχεια, ο Άλτμαν είπε ότι δεν ανησυχούσε τόσο για τη μήνυση των NYT, αμφισβήτησε τους ισχυρισμούς του εκδοτικού συγκροτήματος και επισήμανε ότι θα υπήρχαν πολλοί τρόποι για τη δημιουργία εσόδων από το περιεχόμενο ειδήσεων στο μέλλον.
“Υπάρχουν όλα τα αρνητικά του ότι αυτοί οι άνθρωποι λένε, ω, ξέρετε, μην το κάνετε αυτό, αλλά τα θετικά είναι ότι θα υπάρξουν υπέροχοι νέοι τρόποι για να καταναλώνετε και να δημιουργείτε έσοδα από ειδήσεις και άλλο δημοσιευμένο περιεχόμενο” εξήγησε ο Άλτμαν.
«Και για κάθε περίπτωση των New York Times, έχουμε πολλά περισσότερα σούπερ παραγωγικά πράγματα για τους ανθρώπους που είναι ενθουσιασμένοι να χτίσουν το μέλλον και να μην κάνουν θεατρινισμούς».
Ο Aλτμαν πρόσθεσε ότι υπάρχουν τρόποι με τους οποίους η OpenAI θα μπορούσε να τροποποιήσει τα μοντέλα GPT της εταιρείας, έτσι ώστε να μην επαναφέρουν ιστορίες ή χαρακτηριστικά που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο λέξη προς λέξη.
«Δεν θέλουμε να επαναφέρουμε το περιεχόμενο κάποιου άλλου», είπε. «Αλλά το πρόβλημα δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Νομίζω ότι μπορούμε να ρίξουμε αυτόν τον αριθμό κάτω, πιο κάτω και πιο κάτω, αρκετά χαμηλά».
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων