
Ανοικτά θα είναι σήμερα Κυριακή 21 Ιανουαρίου τα εμπορικά καταστήματα λόγω των χειμερινών εκπτώσεων.
Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας τους είναι 11:00 – 18:00, ενώ για τα εμπορικά κέντρα και τα πολυκαταστήματα από τις 11:00 έως τις 20:00.
Υποτονική χαρακτηρίζουν την κίνηση στην αγορά οι έμποροι ενώ ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Νίκος Κογιουμτσής, απέδωσε την εικόνα αυτή τόσο στις επιπτώσεις της ακρίβειας όσο και στο γεγονός ότι οι χειμερινές εκπτώσεις ήρθαν αμέσως μετά την εορταστική περίοδο.
«Οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα έχουν ψαλιδίσει το διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα και αυτό το εισπράττουμε στις ταμειακές μας μηχανές», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κουγιουμτσής ενώ πρόσθεσε ότι «ξοδεύτηκαν χρήματα μέσα στην εορταστική περίοδο, άρα δεν έχουν περισσέψει και πολλά».
Πάντως, ο ίδιος υπογράμμισε ότι στην αγορά υπάρχουν δελεαστικές τιμές και η σχέση ποιότητας – τιμής είναι στο καλύτερο δυνατό επίπεδο, ενώ χαρακτήρισε ικανοποιητικό τον τζίρο των εορτών.

Ο εμπορικός κόσμος προτρέπει το καταναλωτικό κοινό να εκμεταλλευτεί τα υψηλά ποσοτήτων εκπτώσεων, ενώ τοποθετηθεί ψηλά τον πήχη, περιμένοντας έσοδα άνω των 6 δισ. ευρώ στο δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του έτους. Η αισιοδοξία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη θετική ψυχολογία των καταναλωτών, στις αυξήσεις των μισθών, κυρίως των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και στις γενναίες εκπτώσεις που φτάνουν έως και 70% σε κάποιες κατηγορίες.
Παρότι έχει προηγηθεί μια έντονη περίοδος, όπου η κατανάλωση κυριολεκτικά… απογειώνεται με καύσιμο και τον «δώρο Χριστουγέννων» που εξακολουθούν να λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, οι επιχειρηματίες θεωρούν πως θα πετύχουν τον στόχο τους να γεμίσουν τα ταμεία πριν έρθει το… νεκρό διάστημα του Μαρτίου. Λίγο πριν το Πάσχα όπου παραδοσιακά, η αγορά κινείται στο… ρελαντί.
Καταλυτικό ρόλο θα παίξουν οι καιρικές συνθήκες, οι οποίες θα κρίνουν και το ύψος των εκπτώσεων αλλά και την ανάγκη για… ξεστοκάρισμα στα χειμερινά είδη ένδυσης.
Στο μεταξύ με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι σε όλο το εύρος της αγοράς, με την υπερψήφιση της τροπολογίας για τα τέσσερα μέτρα να σχολιάζεται θετικά από την αγορά, καθώς εκλαμβάνεται ως ένδειξη, γενικότερης απόφασης, να παταχθούν οι δομικές στρεβλώσεις στην αγορά που πλήττουν τον ανταγωνισμό.


Latest News

Στις 15 Μαρτίου οι εκλογές στις ΚΕΕΕ - Ποιοι είναι οι υποψήφιοι
Ο πρόεδρος ανακηρύσσεται ο υποψήφιος ο οποίος θα συγκεντρώσει, τουλάχιστον, το 40% των σταυρών

Η βιοτεχνολογική startup με ελληνικό «χρώμα» που κέρδισε την Nvidia
Η Achira κατασκευάζει μοντέλα προσομοίωσης για να τροφοδοτήσει το μέλλον της ανακάλυψης φαρμάκων - Εξασφάλισε 31,54 εκατ. ευρώ

ΔΕΗ: Guidance Στάσση για 2 δισ. EBITDA το 2025 – Χωρίς φρένο οι επενδύσεις ΑΠΕ
Η ΔΕΗ πιάνει τον αναθεωρημένο στόχο για EBITDA 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2024

Οι «συμμαχίες» των μικρών σούπερ μάρκετ μετά το χτύπημα της κρίσης – Πώς απαντούν στις αλυσίδες
Προμηθευτικοί συνεταιρισμοί μικρών σούπερ μάρκετ – Άλλοτε κραταιοί, σήμερα ασκούνται σε «μάχες οπισθοφυλακών»

Στον αστερισμό των χρυσών deals – Τι πυροδοτεί το ενδιαφέρον των επενδυτών
Έντονη κινητικότητα στον χώρο των επενδυτικών funds – Νέες εξαγορές και deals στο προσκήνιο – Ο ρόλος των επιτοκίων

Γιατί οι τράπεζες αγάπησαν ξαφνικά τις γενιές Υ και Ζ
Αντεπίθεση για την προσέλκυση πελατών έως και 45 ετών και την ανακοπή της επέλασης των digital banks οι οποίες αριθμούν πάνω από 1 εκατ. χρήστες και απειλούν τα μερίδια αγοράς

Ο CEO της DT θέλει έναν... Μασκ για την Ευρώπη - «Αυτό που χρειάζεται είναι ένα DOGE»
Ο CEO της Deutsche Telekom, Τιμ Χότζες, έκανε μια έντονη έκκληση για μείωση της γραφειοκρατίας στην Ευρώπη στις τηλεπικοινωνίες

Στα 127 δισ. δολάρια οι επενδύσεις στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
Ο ρόλος «κλειδί» των παρόχων κινητής τηλεφωνίας - Προκλήσεις και ευκαιρίες

Πέντε παλιά εργοστάσια μετατρέπονται σε κατοικίες
Η αστική αναγέννηση πέντε ανενεργών εργοστασίων αλλάζει ολόκληρες γειτονιές σε Αττική και Θεσσαλονίκη – Οι νέες χρήσεις και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων

Τι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο και εκπτώσεις
Νέοι κανόνες στα σούπερ μάρκετ - Ο κώδικας δεοντολογίας και οι έλεγχοι