![Γερμανία: Υπό κατάρρευση τα τρένα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/YQCLJLKL2VJAXIM5ETS52GXTBE.jpg)
Τρένα στη Γερμανία: Ο ορισμός της ακρίβειας δευτερολέπτου. Σε αναχώρηση και άφιξη. Παλιά! Δεν είναι αστείο. Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες ανταποκρίσεις. Το γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Γιατί όμως καταρρέει ένας από τους μεγαλύτερους μύθους της μεταπολεμικής Ευρώπης; Οι ειδικοί λένε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο μιας χώρας που προηγουμένως ήταν γνωστή για την αποτελεσματικότητά του έχει υποβαθμιστεί σημαντικά από δεκαετίες ελάχιστων επενδύσεων.
Σχεδόν τα μισά από τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση τον περασμένο Νοέμβριο! Μάλιστα, μια φράση που έχουν συνηθίσει οι Γερμανοί τον τελευταίο καιρό είναι αυτή που ακούγεται στο σύστημα δημοσίων αναγγελιών της πλατφόρμας των σιδηροδρόμων: «Ζητάμε την κατανόησή σας».
Κρίστιαν Λίντνερ: Η Γερμανία δεν είναι ο ασθενής της Ευρώπης, απλά είναι κουρασμένη
Οι περισσότεροι δηλώνουν τη δυσαρέσκειά τους.
Τα μηνύματα απογοήτευσης και οργής πολλαπλασιάζονται. Οταν σχεδιάζεις οποιοδήποτε ταξίδι και μάλιστα αν είναι με σύνδεση σε άλλο σταθμό, είναι πολύ πιθανό να το χάσεις και ξέρεις ότι πρέπει να πας με αρκετές ώρες καθυστέρηση σε οποιοδήποτε ραντεβού στην πόλη προορισμού σου.
Η χώρα της αξιοζήλευτης αποτελεσματικότητας έχει δει τα τελευταία χρόνια πώς η κάποτε θαυμαστή σιδηροδρομική της υπηρεσία, με πλήρη, έγκαιρη και ασφαλή κάλυψη, έχει επιδεινωθεί σε σημείο που, τον περασμένο Νοέμβριο, σχεδόν τα μισά από τα τρένα μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση.
Τα ετήσια στατιστικά στοιχεία δείχνουν το πρόβλημα. Το 2023 έκλεισε με μόλις 64% ακρίβεια. Δηλαδή, μόνο δύο στα τρία ταξίδια τήρησαν το προγραμματισμένο πρόγραμμά τους. Η Deutsche Bahn, αναγνωρίζει την καταστροφή και την αποδίδει σε μεγάλο βαθμό στα «πολλά έργα επισκευής στις γραμμές».
Η σιδηροδρομική υποδομή έχει μείνει δεκαετίες πίσω. Η Γερμανία προτιμά να επενδύει στους δρόμους και όχι στους σιδηρόδρομους. Ελβετία και Αυστρία έχουν ξεπεράσει χαρακτηριστικά τη Γερμανία.
Τα γερμανικά τρένα έχουν γίνει τροφή για χλευασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες μοιράζονται τις ιστορίες τους για ακυρώσεις, καθυστερήσεις και χαμένες συνδέσεις, μερικές φορές με χλευασμό, άλλες φορές με εκνευρισμό.
Απαρχαιωμένα τα τρένα της Γερμανίας
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2024/01/6EDOWXT6NBIIBLZAGVP2CJF3XM-1024x649.jpg)
Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια»
Κάθε φορά κάτι διαφορετικό.
Εργα στις γραμμές, μηχανικές βλάβες, έλλειψη προσωπικού, κακοκαιρία, καθυστέρηση στο προηγούμενο δρομολόγιο. Οι τιμές όμως παραμένουν υψηλές. Πριν από λίγους μήνες, οι Ελβετοί γείτονές τους παραπονέθηκαν δημόσια ότι η συνεχής καθυστέρηση των γερμανικών τρένων που εισέρχονταν στην επικράτειά τους επηρέαζε το δικό τους δίκτυο.
Η Ελβετία υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι οι σιδηρόδρομοί της λειτουργούν σαν ρολόι. Το 2022, με ακρίβεια 92%, αποδείχθηκε ότι οκτώ από τα 10 τρένα που υπέστησαν τις περισσότερες καθυστερήσεις ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους σε γερμανικές πόλεις! Η κυβέρνηση συνασπισμού του σοσιαλδημοκράτη Όλαφ Σολτς γνωρίζει πολύ καλά το πρόβλημα.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοίνωσε σχέδιο για την επιδότηση επιπλέον 24 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Deutsche Bahn. Συνολικά, υπολογίζεται ότι οι σιδηρόδρομοι χρειάζονται 88 δισεκατομμύρια ευρώ για να ξαναγίνουν αυτό που κάποτε ήταν και τους θαύμαζε όλη η Ευρώπη, όπως αναφέρουν και παραδέχονται όλα τα γερμανικά ΜΜΕ μετά τα εκτενή ρεπορτάζ ξένων δικτύων.
Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια» και εκτιμά ότι, μεσοπρόθεσμα, θα ήταν απαραίτητο να αντικατασταθεί περισσότερο από το ένα τέταρτο των σιδηροτροχιών. Το υπουργείο Μεταφορών, στα χέρια των φιλελεύθερων, είναι έτοιμο να το κάνει. Σημαντικοί διάδρομοι θα παραμείνουν τελείως κλειστοί για μήνες για να επισκευαστούν ταυτόχρονα ράγες και σταθμοί. Λίγα χρόνια ακόμη ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων περιμένουν λοιπόν τους Γερμανούς. Τα τρένα μεγάλων αποστάσεων θα χρειαστούν αρκετό χρόνο για να ανακτήσουν την ακρίβεια των περασμένων δεκαετιών. Κάποτε έπρεπε να γίνει η αρχή…
Πηγή: in.gr
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Kaspersky: Κλείνει το γραφείο στις ΗΠΑ – Απολύσεις εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/Kaspersky-600x391.jpg)
«Λουκέτο» στο γραφείο της Kaspersky στις ΗΠΑ - Απολύσεις εργαζομένων
Η εξέλιξη έρχεται αφού το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την πώληση λογισμικού της Kaspersky στις ΗΠΑ από τις 20 Ιουλίου
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία