
Αγγιξε τα 3 εκατομμύρια ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κινούνται μόνο με μπαταρία στις χώρες της ΕΕ, το 2022, καθώς κατέγραψαν αύξηση κατά 55% σε σύγκριση με το 2021 που ήταν 1,9 εκατομμύρια.
Ο υψηλότερος ετήσιος ρυθμός αύξησης των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρία (BEV) την περίοδο 2013-2022 σημειώθηκε μεταξύ 2019 και 2020 με αύξηση +85%, και έπεται η αύξηση που καταγράφηκε το 2021 σε σύγκριση με το 2020 (+78%). Το μερίδιο των επιβατικών αυτοκινήτων BEV επί του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% το 2013 σε 1,19% το 2022, δηλαδή εξαπλασιάστηκε σε μια δεκαετία.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από τα ευρήματα που έδωσε την Τρίτη στη δημοσιότητα για τα επιβατικά αυτοκίνητα στην ΕΕ και τον εξοπλισμό μεταφορών η ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία Eurostat.
Tesla: Ρίχνει τις τιμές των αυτοκινήτων για να ανεβάσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη
Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων ΒΕV αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035. Η απαγόρευση συνδέεται με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα.
Όσον αφορά τον συνολικό αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων (που κινούνται με βενζίνη ή ντίζελ, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών ή με όλους τους τύπους εναλλακτικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρία – BEV), έχει αυξηθεί σχεδόν σε όλα τα μέλη της ΕΕ τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας το συνολικά σχεδόν 253 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα το 2022 (+14% σε σύγκριση με το 2013).

Το υψηλότερο ποσοστό των νέων επιβατικών αυτοκινήτων (ηλικίας 2 ετών και κάτω) μεταξύ των μελών της ΕΕ καταγράφηκε στο Λουξεμβούργο (18% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στο Λουξεμβούργο), ακολουθούμενες από τη Γερμανία και τη Σουηδία (και οι δύο 15%), το Βέλγιο, την Ιρλανδία και την Αυστρία (όλα 13%). Εν τω μεταξύ, τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα (20 ετών και άνω) ταξινομήθηκαν στην Εσθονία (34%), τη Ρουμανία (31%), τη Φινλανδία (30%), την Πολωνία (29%) και την Πορτογαλία (26%).


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων