
Το αστρονομικό ποσό των 1,9 τρισ. δολαρίων στοίχισαν στις αμερικανικές επιχειρήσεις πέρυσι οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι, σε απώλεια παραγωγικότητας, σύμφωνα με έρευνα της Gallup, η οποία τιμολογεί τη δυστυχία στο χώρο εργασίας.
Αυτό το εντυπωσιακό νούμερο προέρχεται από το γεγονός ότι περισσότεροι Αμερικανοί αισθάνονται αποκομμένοι από τους εργοδότες τους στον απόηχο της πανδημίας. Όπως επισημαίνει το Bloomberg, παραθέτοντας τα στοιχεία της έρευνας η διαταραχή των τελευταίων ετών μείωσε την ικανοποίηση στον εργασιακό χώρο, με περισσότερους υπαλλήλους να λένε ότι δεν ξέρουν ξεκάθαρα τι αναμένεται από αυτούς – ένα σύμπτωμα που μειώνει τη δέσμευση.
Το διακύβευμα είναι υψηλό για τις εταιρείες επειδή το αφοσιωμένο εργατικό δυναμικό αυξάνει την παραγωγικότητα και αυτό συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων και των κερδών. Η καλύτερη σύνδεση με το προσωπικό βελτιώνει επίσης τη διατήρηση των εργαζομένων.
Το να έχει κανείς εργαζομένους με κίνητρο συνδέεται με «πολλά διαφορετικά αποτελέσματα που είναι σημαντικά για τους οργανισμούς», δήλωσε ο Τζιμ Χάρτερ, επικεφαλής επιστήμονας για την πρακτική της Gallup στον χώρο εργασίας.
Ζοφερή εικόνα
Η έρευνα παρουσιάζει μια ζοφερή εικόνα του εργατικού δυναμικού της Αμερικής. Μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ασχολείται με τη δουλειά του, ενώ οι μισοί καταβάλλουν ελάχιστη προσπάθεια, υιοθετώντας αυτό που έχει ονομαστεί «σιωπηρή παραίτηση».
Η Gallup υπολόγισε το κόστος της μειωμένης παραγωγικότητας και αναφέρει ότι το συνολικό πλήγμα στην παγκόσμια οικονομία ανέρχεται σε περίπου 8,8 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Χάρτερ, συγγραφέας πολλών βιβλίων για τη διαχείριση, καλεί τις εταιρείες να δουν ότι η αφοσίωση των εργαζομένων υπερβαίνει το «να κάνουμε ωραία πράγματα για τους ανθρώπους». Οι εργαζόμενοι θέλουν «να αισθάνονται ότι αυτό που κάνουν στη δουλειά συνδέεται με κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό τους».
Για να διορθωθεί αυτό, ο Χάρτερ πρότεινε ατομικά εβδομαδιαία check-in και καθοδήγηση σχετικά με το πώς να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους. Όταν οι εργαζόμενοι ενημερώνονται για το πώς να συνεργάζονται μεταξύ τους, η σαφήνεια των ρόλων αυξάνεται σε περίπου 80% από λιγότερο από 50%. Αυτό το είδος στρατηγικής είναι ιδιαίτερα απαραίτητο για τους νεότερους εργαζόμενους, επειδή είναι πολύ πιο πιθανό να αλλάξουν δουλειά αναζητώντας μια πιο ικανοποιητική ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.


Latest News

Η Gen Z... μεταξεταστέα με την τεχνητή νοημοσύνη - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Ελλείψεις της Gen Z στην κριτική αξιολόγηση και στην ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων και των περιορισμών της ΑΙ

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Περισσότερες γυναίκες στα διοικητικά συμβούλια - Τα κριτήρια
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσμοθετείται υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών σε ποσοστό τουλάχιστον κατά 33% στα ΔΣ των εισηγμένων εταιρειών

Το τοξικό εργασιακό περιβάλλον φέρνει αποχωρήσεις - Πόσοι έφυγαν από τη δουλειά τους
Τα ευρήματα της έρευνας Workmonitor της Randstad για τις προσδοκίες των εργαζομένων

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents

Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z