Καταρρίπτοντας κάθε φήμη που υπάρχει σχετικά με τη δημοτικότητα των κινεζικών εφαρμογών και των πλατφορμών με προϊόντα χαμηλών τιμών από νεότερους καταναλωτές, η Temu ολοκλήρωσε με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία τον πρώτο της χρόνο, κάνοντας την έκπληξη.
Κατά το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας της Temu στις ΗΠΑ, οι Gen Xers και οι Baby Boomers ψώνιζαν εκεί συχνότερα και ξόδευαν περισσότερα από τους νεότερους αγοραστές, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο.
Temu: Κόλπο δημοσίων σχέσεων η αγωγή στην Shein;
Ποια είναι η Temu
Η Temu, που ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις. Η εταιρεία διαφήμισε επίσης επιθετικά το ντεμούτο της στην αμερικανική αγορά, προσεγγίζοντας τους αγοραστές μέσω μιας σαρωτικής καμπάνιας στα social media -Facebook και Instagram- και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης του Super Bowl που ενθάρρυνε τους ανθρώπους να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».
Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να ανεχθούν μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις σε διάφορα αγαθά. Οι τρεις ανερχόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με την Κίνα αποτελούν μια εναλλακτική λύση στην Amazon.com Inc., η οποία κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά πρόσφατα σημείωσε επιβραδυνόμενη αύξηση των πωλήσεων.
Οι ώριμοι καταναλωτές
Οι Boomers, 59 ετών και άνω, ήταν οι πιο πιστοί καταναλωτές, πραγματοποιώντας περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες δηλαδή από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία επεξεργάζεται τα δεδομένα πιστωτικών καρτών από ένα ένα σύνολο 6,5 εκατομμυρίων καταναλωτών.
«Δεν μας εκπλήσσουν τα αποτελέσματα πωλήσεων, καθώς η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές οι οποίοι εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain Brian Mandelbaum.
Οι συγκεκριμένοι αγοραστές καταλήγουν σε συνεχείς αγορές, με τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης, πετσέτες και είδη οργάνωσης για ένα βασικό λόγο: δεν έχουν πολλά χρήματα ή χρόνο για αγορές και αναπληρώνουν το κενό αυτό κάνοντας scroll στο app, κοιτάζοντας και αγοράζοντας τελικά προϊόντα ακόμη και προς λίγα σεντς.
Ανθεκτικότητα
Η απήχηση της Temu στους Boomers και τους Gen Xers υποδηλώνει ότι δεν είναι απλώς μια μόδα με τους νεότερους αγοραστές, αλλά επιδεικνύει ανθεκτικότητα.
Η Wendy Woloson, ιστορικός της καταναλωτικής κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο Rutgers-Camden, δήλωσε στο Bloomberg ότι «ο προσιτός χαρακτήρας της Temu μειώνει το εμπόδιο εισόδου για τους ηλικιωμένους που μπορεί να έχουν λιγότερες γνώσεις στον υπολογιστή. Η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι πολύ πιο διαισθητική από ό,τι, ας πούμε, στο Amazon, δεδομένου ότι προσφέρει μια πληθώρα αγαθών σε μια εύχρηστη εφαρμογή».
Gamification
Η αγοραστική εμπειρία της εφαρμογής που μοιάζει με παιχνίδι κάνει την επίσκεψη να μοιάζει με επίσκεψη στο καζίνο. Οι χρήστες περιστρέφουν έναν τροχό ρουλέτας για να κερδίσουν εκπτώσεις και δωρεάν δώρα, ενώ ανταμείβονται για τις συστάσεις.
«Τα στοιχεία παιχνιδοποίησης αυξάνουν την αντιληπτή αξία του προϊόντος και την αξία της αγοραστικής εμπειρίας, που είναι σημαντικοί παράγοντες παρακίνησης που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών», πρόσθεσε και η Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές μπορεί να μην είναι τόσο τεχνολογικά εκπαιδευμένοι όσο οι νεότεροι «ψηφιακά ιθαγενείς» και τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν λιγότερη επίγνωση του τρόπου με τον οποίο η παιχνιδοποίηση επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, πρόσθεσε η Balcetis. Με άλλα λόγια, οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας «μπορεί να είναι πιο πιθανό από τους νεότερους online αγοραστές να παρασυρθούν από τα διασκεδαστικά στοιχεία της αγοραστικής εμπειρίας».
Latest News
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας
Αirbnb για Βαρκελώνη: Κλειστά ακίνητα, εκτόξευση ενοικίων - Κερδισμένοι οι ξενοδόχοι
H Airbnb καλεί σε επανεξέταση της αυστηρής πολιτικής της Βαρκελώνης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις μετά από 10ετή εμπειρία του μέτρου
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Ο Γκαουτάμ Αντάνι αρνείται τις κατηγορίες για δωροδοκία και απάτη
Ο όμιλος του Γκαουτάμ Αντάνι δήλωσε ότι θα επιδιώξει κάθε δυνατή νομική προσφυγή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του
Πρωτοφανής καταδίκη για έγκλημα... λευκού κολάρου - 18ετής φυλάκιση στο αφεντικό του Archegos
Σκληρή καταδίκη για τον πρώην επενδυτής της Wall Street και αφεντικό του hedge fund, Archegos, Σουνγκ Κουκ «Μπιλ» Χουάνγκ
Προβληματίζει η κινεζική αγορά - Η Starbucks σκέφτεται την αποχώρησή της;
Η Starbucks διερευνά τις δυνατότητες πώλησης του κινεζικού βραχίονά της - Πώς διαμορφώνεται το ενδιαφέρον εγχώριων εταιρειών ιδιωτικών κεφαλαίων
Η κυβέρνηση Μπάιντεν επιδιώκει την διαγραφή χρέους της Ουκρανίας ύψους 4,6 δισ. δολαρίων
Οι ΗΠΑ θα ακυρώσουν το ήμισυ ενός δανείου ύψους 9 δισ. δολαρίων - Το σχέδιο προκάλεσε αντιρρήσεις από τους Ρεπουμπλικάνου