Καταρρίπτοντας κάθε φήμη που υπάρχει σχετικά με τη δημοτικότητα των κινεζικών εφαρμογών και των πλατφορμών με προϊόντα χαμηλών τιμών από νεότερους καταναλωτές, η Temu ολοκλήρωσε με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία τον πρώτο της χρόνο, κάνοντας την έκπληξη.
Κατά το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας της Temu στις ΗΠΑ, οι Gen Xers και οι Baby Boomers ψώνιζαν εκεί συχνότερα και ξόδευαν περισσότερα από τους νεότερους αγοραστές, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο.
Temu: Κόλπο δημοσίων σχέσεων η αγωγή στην Shein;
Ποια είναι η Temu
Η Temu, που ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις. Η εταιρεία διαφήμισε επίσης επιθετικά το ντεμούτο της στην αμερικανική αγορά, προσεγγίζοντας τους αγοραστές μέσω μιας σαρωτικής καμπάνιας στα social media -Facebook και Instagram- και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης του Super Bowl που ενθάρρυνε τους ανθρώπους να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».
Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να ανεχθούν μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις σε διάφορα αγαθά. Οι τρεις ανερχόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με την Κίνα αποτελούν μια εναλλακτική λύση στην Amazon.com Inc., η οποία κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά πρόσφατα σημείωσε επιβραδυνόμενη αύξηση των πωλήσεων.
Οι ώριμοι καταναλωτές
Οι Boomers, 59 ετών και άνω, ήταν οι πιο πιστοί καταναλωτές, πραγματοποιώντας περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες δηλαδή από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία επεξεργάζεται τα δεδομένα πιστωτικών καρτών από ένα ένα σύνολο 6,5 εκατομμυρίων καταναλωτών.
«Δεν μας εκπλήσσουν τα αποτελέσματα πωλήσεων, καθώς η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές οι οποίοι εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain Brian Mandelbaum.
Οι συγκεκριμένοι αγοραστές καταλήγουν σε συνεχείς αγορές, με τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης, πετσέτες και είδη οργάνωσης για ένα βασικό λόγο: δεν έχουν πολλά χρήματα ή χρόνο για αγορές και αναπληρώνουν το κενό αυτό κάνοντας scroll στο app, κοιτάζοντας και αγοράζοντας τελικά προϊόντα ακόμη και προς λίγα σεντς.
Ανθεκτικότητα
Η απήχηση της Temu στους Boomers και τους Gen Xers υποδηλώνει ότι δεν είναι απλώς μια μόδα με τους νεότερους αγοραστές, αλλά επιδεικνύει ανθεκτικότητα.
Η Wendy Woloson, ιστορικός της καταναλωτικής κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο Rutgers-Camden, δήλωσε στο Bloomberg ότι «ο προσιτός χαρακτήρας της Temu μειώνει το εμπόδιο εισόδου για τους ηλικιωμένους που μπορεί να έχουν λιγότερες γνώσεις στον υπολογιστή. Η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι πολύ πιο διαισθητική από ό,τι, ας πούμε, στο Amazon, δεδομένου ότι προσφέρει μια πληθώρα αγαθών σε μια εύχρηστη εφαρμογή».
Gamification
Η αγοραστική εμπειρία της εφαρμογής που μοιάζει με παιχνίδι κάνει την επίσκεψη να μοιάζει με επίσκεψη στο καζίνο. Οι χρήστες περιστρέφουν έναν τροχό ρουλέτας για να κερδίσουν εκπτώσεις και δωρεάν δώρα, ενώ ανταμείβονται για τις συστάσεις.
«Τα στοιχεία παιχνιδοποίησης αυξάνουν την αντιληπτή αξία του προϊόντος και την αξία της αγοραστικής εμπειρίας, που είναι σημαντικοί παράγοντες παρακίνησης που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών», πρόσθεσε και η Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές μπορεί να μην είναι τόσο τεχνολογικά εκπαιδευμένοι όσο οι νεότεροι «ψηφιακά ιθαγενείς» και τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν λιγότερη επίγνωση του τρόπου με τον οποίο η παιχνιδοποίηση επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, πρόσθεσε η Balcetis. Με άλλα λόγια, οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας «μπορεί να είναι πιο πιθανό από τους νεότερους online αγοραστές να παρασυρθούν από τα διασκεδαστικά στοιχεία της αγοραστικής εμπειρίας».
Latest News
Χάκερ χτύπησαν την Κεντρική Τράπεζα του Ιράν - Κατέρρευσε το σύστημα
'Oλα τα υπολογιστικά συστήματα των τραπεζών στo Ιράν παρέλυσαν μετά την κυβερνοεπίθεση
Τα κόλπα των Big Tech για να «πρασινίσουν» - Τα δύο στρατόπεδα [γραφήματα]
Σύμφωνα με τους Financial Times, οι Big Tech και άλλοι κολοσσοί προσπαθούν να επηρεάσουν το πώς αναφέρουν τις εκπομπές ρύπων τους
Με επένδυση $950 εκατ. η Rheinmetall επεκτείνει τις δραστηριότητες στις ΗΠΑ
H Rheinmetall στοχεύει σε μεγάλα συμβόλαια με τον αμερικανικό στρατό τα οποία θα μπορούσαν να της αποφέρουν δεκάδες δισεκατομμύρια
Η Bόρεια Κορέα ανοίγει τα σύνορα για ξένους τουρίστες τον Δεκέμβριο
Η κίνηση είναι μια ένδειξη ότι η Βόρεια Κορέα ετοιμάζεται να ξανανοίξει τα σύνορα σε περισσότερες ξένους τουρίστες
Στο 2,9% υποχώρησε ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ τον Ιούλιο - Eντός των προβλέψεων
Τα στοιχεία αυτά φαίνεται πως θα ανοίξουν το δρόμο για τη μείωση των επιτοκίων από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ
Δεκαπενταύγουστο στο… σπίτι θα κάνουν οι Ιταλοί
Πολλοί Ιταλοί δεν έχουν χρήματα για διακοπές και θα περάσουν τον Δεκαπενταύγουστο στο σπίτι. Μείωση των Ιταλών παραθεριστών και αύξηση των ξένων τουριστών στα θέρετρα της χώρας
Η easyJet ακυρώνει πάνω από 200 πτήσεις για τρεις ημέρες λόγω απεργίας του προσωπικού
Η εταιρία ακύρωσε 232 από τις 1.138 προγραμματισμένες πτήσεις κατά τις τρεις ημέρες της απεργίας
Γιατί το αφεντικό της UBS «χαίρεται» με την αστάθεια στις διεθνείς αγορές
Είναι πρόωρο να μιλάμε για ύφεση της αμερικανικής οικονομίας είπε ο CEO της UBS Σέρτζιο Ερμότι
Η «φούσκα» που φέρνει κέρδη μαμούθ στο μεγαλύτερο επενδυτικό ταμείο στον κόσμο
Το Κυβερνητικό Ταμείο Συντάξεων Global, το μεγαλύτερο κρατικό επενδυτικό ταμείο στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι η αξία του ανήλθε 17,75 τρισ. κορώνες
Ανακάμπτει... με τον αραμπά η Ευρωζώνη - Πόσο αυξήθηκε το ΑΕΠ το β' τρίμηνο
Το πρώτο τρίμηνο του 2024, το ΑΕΠ είχε αυξηθεί κατά 0,3% - Πώς κινείται η απασχόληση στην Ευρωζώνη