Καταρρίπτοντας κάθε φήμη που υπάρχει σχετικά με τη δημοτικότητα των κινεζικών εφαρμογών και των πλατφορμών με προϊόντα χαμηλών τιμών από νεότερους καταναλωτές, η Temu ολοκλήρωσε με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία τον πρώτο της χρόνο, κάνοντας την έκπληξη.
Κατά το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας της Temu στις ΗΠΑ, οι Gen Xers και οι Baby Boomers ψώνιζαν εκεί συχνότερα και ξόδευαν περισσότερα από τους νεότερους αγοραστές, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο.
Temu: Κόλπο δημοσίων σχέσεων η αγωγή στην Shein;
Ποια είναι η Temu
Η Temu, που ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις. Η εταιρεία διαφήμισε επίσης επιθετικά το ντεμούτο της στην αμερικανική αγορά, προσεγγίζοντας τους αγοραστές μέσω μιας σαρωτικής καμπάνιας στα social media -Facebook και Instagram- και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης του Super Bowl που ενθάρρυνε τους ανθρώπους να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».
Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να ανεχθούν μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις σε διάφορα αγαθά. Οι τρεις ανερχόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με την Κίνα αποτελούν μια εναλλακτική λύση στην Amazon.com Inc., η οποία κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά πρόσφατα σημείωσε επιβραδυνόμενη αύξηση των πωλήσεων.
Οι ώριμοι καταναλωτές
Οι Boomers, 59 ετών και άνω, ήταν οι πιο πιστοί καταναλωτές, πραγματοποιώντας περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες δηλαδή από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία επεξεργάζεται τα δεδομένα πιστωτικών καρτών από ένα ένα σύνολο 6,5 εκατομμυρίων καταναλωτών.
«Δεν μας εκπλήσσουν τα αποτελέσματα πωλήσεων, καθώς η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές οι οποίοι εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain Brian Mandelbaum.
Οι συγκεκριμένοι αγοραστές καταλήγουν σε συνεχείς αγορές, με τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης, πετσέτες και είδη οργάνωσης για ένα βασικό λόγο: δεν έχουν πολλά χρήματα ή χρόνο για αγορές και αναπληρώνουν το κενό αυτό κάνοντας scroll στο app, κοιτάζοντας και αγοράζοντας τελικά προϊόντα ακόμη και προς λίγα σεντς.
Ανθεκτικότητα
Η απήχηση της Temu στους Boomers και τους Gen Xers υποδηλώνει ότι δεν είναι απλώς μια μόδα με τους νεότερους αγοραστές, αλλά επιδεικνύει ανθεκτικότητα.
Η Wendy Woloson, ιστορικός της καταναλωτικής κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο Rutgers-Camden, δήλωσε στο Bloomberg ότι «ο προσιτός χαρακτήρας της Temu μειώνει το εμπόδιο εισόδου για τους ηλικιωμένους που μπορεί να έχουν λιγότερες γνώσεις στον υπολογιστή. Η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι πολύ πιο διαισθητική από ό,τι, ας πούμε, στο Amazon, δεδομένου ότι προσφέρει μια πληθώρα αγαθών σε μια εύχρηστη εφαρμογή».
Gamification
Η αγοραστική εμπειρία της εφαρμογής που μοιάζει με παιχνίδι κάνει την επίσκεψη να μοιάζει με επίσκεψη στο καζίνο. Οι χρήστες περιστρέφουν έναν τροχό ρουλέτας για να κερδίσουν εκπτώσεις και δωρεάν δώρα, ενώ ανταμείβονται για τις συστάσεις.
«Τα στοιχεία παιχνιδοποίησης αυξάνουν την αντιληπτή αξία του προϊόντος και την αξία της αγοραστικής εμπειρίας, που είναι σημαντικοί παράγοντες παρακίνησης που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών», πρόσθεσε και η Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές μπορεί να μην είναι τόσο τεχνολογικά εκπαιδευμένοι όσο οι νεότεροι «ψηφιακά ιθαγενείς» και τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν λιγότερη επίγνωση του τρόπου με τον οποίο η παιχνιδοποίηση επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, πρόσθεσε η Balcetis. Με άλλα λόγια, οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας «μπορεί να είναι πιο πιθανό από τους νεότερους online αγοραστές να παρασυρθούν από τα διασκεδαστικά στοιχεία της αγοραστικής εμπειρίας».
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...