
Ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι δύο υπό αμερικανική σημαία πλοία του, τα οποία διέρχονταν μέσω του στενού Μπαμπ αλ-Μαντέμπ στην Ερυθρά Θάλασσα, με κατεύθυνση βόρεια, και συνοδεία του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού, έκαναν αναστροφή όταν είδαν εκρήξεις σε κοντινή απόσταση.
«Κατά τη διαδρομή, και τα δύο πλοία ανέφεραν ότι είδαν εκρήξεις σε κοντινή απόσταση και η συνοδεία του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού αναχαίτισε επίσης πολλά βλήματα», ανέφερε η Maersk σε ανακοίνωσή της.
Ερυθρά Θάλασσα: Συνεργασία Maersk με Hapag Lloyd στη σκιά της κρίσης στην Ερυθρά
Κανένα μέλος των πληρωμάτων δεν τραυματίστηκε και τα πλοία επέστρεψαν στον Κόλπο του Άντεν, συνοδεία του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού.
Και τα δύο πλοία διαχειρίζεται η αμερικανική θυγατρική της Maersk. Αυτά μεταφέρουν φορτία για το υπουργείο Άμυνας, το υπουργείο Εξωτερικών, την USAID και άλλες αμερικανικές κρατικές υπηρεσίες.
Τι ανακοίνωσε η UKMTO
Νωρίτερα η βρετανική υπηρεσία ναυτιλιακής ασφαλείας (UKMTO), ανέφερε ότι έλαβε πληροφορίες για μια έκρηξη που σημειώθηκε κοντά σε πλοίο που έπλεε στα ανοικτά των ακτών της Υεμένης, εν μέσω των τακτικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στον Κόλπο του Άντεν από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
Η UKMTO ανέφερε ότι έλαβε πληροφορίες για μια «έκρηξη που συνέβη σε απόσταση περίπου 100 μέτρων» από ένα πλοίο, 50 ναυτικά μίλια νότια του λιμανιού Μούχα στη νοτιοδυτική Υεμένη.
UKMTO WARNING
INCIDENT 019 – ATTACK UPDATE 001https://t.co/qlApy9q9pq#MaritimeSecurity #MarSec pic.twitter.com/uhXf1I7V33— United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO) (@UK_MTO) January 24, 2024
Δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς ή ζημιές, σύμφωνα με βρετανική υπηρεσία.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)