![Ανακοίνωση της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας για ΡΑΑΕΥ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/fisiko-aerio.jpg)
Σε συνέχεια της χθεσινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων σχετικά με τη διάθεση του προϊόντος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας Ρεύμα ΜΑΧΙ Home Fixed, προϊόν που λάνσαρε το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας στις 12/1, η εταιρεία θέλει να καταστήσει σαφές ότι:
Η εταιρεία έχει εγγράφως τοποθετηθεί στο σύνολο των σημείων της ανακοίνωσης της ΡΑΑΕΥ, σχετικά με το προϊόν MAXI HOME FIXED.
Συγκεκριμένα, με επιστολή απάντηση που εστάλη στην ΡΑΑΕΥ τη Δευτέρα 22/1 η εταιρεία τοποθετήθηκε τεκμηριωμένα σε όλα τα σημεία που αφορούν α. στους αναλυτικούς όρους του προσφερόμενου προϊόντος και τα χαρακτηριστικά του β. την κατηγοριοποίησή του γ. τους όρους του προϊόντος ως προς την τήρηση των αρχών της διαφάνειας, συγκρισιμότητας κι επαληθευσιμότητας δ. την επικοινωνιακή προβολή ε. τη χρωματική σήμανση και στ. τους διαφανείς όρους της ρήτρας πρόωρης αποχώρησης.
Η εταιρεία σαφώς αναγνωρίζει πως το έργο της Αρχής είναι να ελέγχει τη συμμόρφωση των προσφερόμενων τιμολογιακών προϊόντων των προμηθευτών προς τις διατάξεις του νομοθετικού/κανονιστικού πλαισίου και ιδίως του Κώδικα Προμήθειας και των σχετικών αποφάσεων της Αρχής, αλλά το έργο της οφείλει να επιτελείται πάντα προς το συμφέρον του καταναλωτή.
Η εταιρεία σεβόμενη τον θεσμικό ρόλο της Αρχής αναγνωρίζει το έργο που αυτή επιτελεί, ωστόσο δεν αποστερείται των δικαιωμάτων της να απευθυνθεί στις αρμόδιες Αρχές σε περίπτωση αμφισβήτησης των αποφάσεών της. Συναφώς, η ρυθμιστική αρχή υποχρεούται να εφαρμόζει αυστηρές διαδικασίες, οι οποίες οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα άμυνας των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα η εταιρεία γίνεται αποδέκτης μίας επικοινωνιακής πολιτικής η οποία δημιουργεί εντυπώσεις και ένα κλίμα ανασφάλειας, σε μια περίοδο όπου μείζον ζητούμενο είναι η ενίσχυση του ανταγωνισμού και η ενδυνάμωση των δικαιωμάτων του καταναλωτή ο οποίος θα δύναται να επιλέγει μέσα σ’ ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον το πλέον συμφέρον προϊόν.
Ως εκ τούτου, το Φυσικό Αέριο και ο όμιλος ΔΕΠΑ Εμπορίας παραμένουν σταθεροί και συνεπείς στον σκοπό τους για την προσφορά ενός προϊόντος ιδιαίτερα ευνοϊκού για τον καταναλωτή, απαλλαγμένο από όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους θέσαμε υπόψη των καταναλωτών με στόχο την πλήρη και διαφανή πληροφόρησή τους.
Εκτιμούμε ότι το συμφέρον/ το όφελος του καταναλωτή, σε μια περίοδο μάλιστα που η ανάγκη μείωσης των τιμών και ενίσχυσης του ανταγωνισμού είναι στόχος όλων των εμπλεκομένων φορέων στην ενέργεια θα πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας όλων.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ