Τα ντεσού του roadshow της JPMorgan στη Νέα Υόρκη

· Η εισαγωγή του «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ) στο Χρηματιστήριο βρέθηκε στο επίκεντρο και του road show που διοργανώνει η JP Morgan για τις ελληνικές εισηγμένες στη Νέα Υόρκη.

· Όπως μαθαίνουμε, οι ερωτήσεις για το αεροδρόμιο διαδέχονταν η μια την άλλη, κυρίως για τον τρόπο διάθεσης του 30% του μετοχικού του κεφαλαίου.

· Ο μεγάλος ωστόσο πρωταγωνιστής σύμφωνα πάντα με τις πηγές μας ήταν οι ελληνικές τράπεζες και ειδικότερα η Πειραιώς, η οποία συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

· Λογικό μιας και πλησιάζει (αρχές Μαρτίου) η διάθεση του ποσοστού που κατέχει το ΤΧΣ (28%).

· Ως πλήγμα χαρακτηρίζεται η απουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος για λόγους υγείας (ταλαιπωρείται από τον ιό της γρίπης) δεν μπόρεσε να παραστεί.

· Η διαδικτυακή παρουσία δεν ήταν ικανή να καλύψει το κενό, όπως λένε οι πληροφοριοδότες μας και η απουσία του πρωθυπουργού ήταν κάτι παραπάνω αισθητή στην ατμόσφαιρα.

· Όλοι πάντως κρατάνε το γεγονός πως τα ελληνικά assets συνεχίζουν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον των διεθνών επενδυτών.

———–

Οι ιστορίες επιτυχίας ακόμη… πουλάνε

· Οικονομία, κλάδος, ισολογισμοί και… story.

· Αυτός είναι το 4πτυχο των επενδύσεων που συστήνουν οι «μεγάλοι» των επενδύσεων, προκειμένου να επιλέξει κανείς τίτλους για να τοποθετήσει τα χρήματά του.

· Και σε αυτό το 4πτυχο στηρίζονται, όπως μαθαίνουμε, και οι ανάδοχοι της IPO του Ελ. Βενιζέλος.

· Άλλωστε δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.

· Καλές οικονομικές επιδόσεις, σε ένα κλάδο πολλά υποσχόμενο λόγω τουρισμού, με ισχυρό ισολογισμό και δυνατότητες επέκτασης

———-

Οι δύο σχολές που τσακώνονται και ο ΟΤΕ

· Υπάρχουν δύο σχολές στα χρηματιστήρια που τσακώνονται για το ποια έχει την «απόλυτη» γνώση της κίνησης της αγοράς ή μιας μετοχής.

· Η μία είναι η τεχνική ανάλυση, με όλες τις παραλλαγές της, και η άλλη αυτή που μελετά τα θεμελιώδη.

· Στην περίπτωση του ΟΤΕ, ούτε η μία έχει επιβεβαιωθεί… ούτε η άλλη.

· Αυτό είναι το σχόλιο βετεράνου της αγοράς για την καθίζηση του ΟΤΕ, μόλις μία ημέρα μετά το άλμα, που δημιούργησε κάποιες προσδοκίες σε αρκετούς εγκλωβισμένους.

———–

Οι «αμαρτίες του παρελθόντος»

· Το χέρι στην τσέπη θα κληθούν να βάλουν οι χρηματιστηριακές.

· Αιτία; Οι συσσωρευμένες ζημίες του Συνεγγυητικού ύψους 18 εκατ. ευρώ.

· Μάλιστα, η αναλογία θα καθοριστεί από τα μερίδια που είχαν τα έτη 2011 έως 2022, τα οποία σήμερα μπορεί να μην υφίσταται.

· Και κάποιες χρηματιστηριακές μάλλον δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη βιωσιμότητα τους.

· Μήπως πρέπει να επανέλθει το ζήτημα της καταβολής τόκων για τα κεφάλαια που διατηρούν στους λογαριασμούς τους οι ATHEXClear και ENEXCLlear;

———–

Οι Μινωικές Γραμμές άλλαξαν ρότα στις Κυκλάδες

· Πριν λίγες ημέρες οι Μινωικές Γραμμές ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να δώσουν στη Sea Jets με μακροχρόνια ναύλωση το ταχύπλοο τους High-speed Catamaran «Santorini Palace».

· Η συμφωνία προκάλεσε έκπληξη στους ακτοπλοϊκούς κύκλους.

· Και αυτό γιατί μέχρι λίγες ημέρες πριν η εταιρεία ετοίμαζε τα πλάνα της για το δρομολόγιο (Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο).

· Το οποίο πέρυσι έκανε σε τακτική βάση και «συμπληρωματικά» με το ταχύπλοο «Thunder» της Fast Ferries.

· Το ένα «ανέβαινε» από Ηράκλειο προς τον Πειραιά και το άλλο «κατέβαινε» και το αντίστροφο, εξυπηρετώντας κυρίως την Σαντορίνη και τις ημερήσιες εκδρομές από το Ηράκλειο προς το νησί.

· Όλα έδειχναν ότι κάτι ανάλογο θα συνέβαινε και φέτος, αλλά… τα σχέδια άλλαξαν.

· Πάντως σημασία έχει και η δεύτερη παράγραφος της ανακοίνωσης που υπογραμμίζει ότι οι Μινωικές Γραμμές έχουν θέσει ως στρατηγική προτεραιότητα την ανάπτυξη της γραμμής Πειραιώς – Ηράκλειο…

· Στην πιάτσα πάντως λέγεται πως τα χρήματα που έκλεισε το deal ήταν πολλά…

Latest News