Οι gamers είναι φανατικοί καταναλωτές σε περιόδους εκπτώσεων, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Kaspersky. Η έρευνα δείχνει ότι το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα από τη λίστα αγορών του κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων και το 74% θεωρεί ότι αυτές οι εκπτώσεις αποτελούν σημαντική ευκαιρία.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο αφοσιωμένοι gamers περιμένουν τις μεγάλες εκπτώσεις, ακόμη και για βασικές αγορές. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) πραγματοποιούν και αυθόρμητες αγορές καθώς δεν μπορούν να αντισταθούν στην αγορά κάποιου προϊόντος ακόμα κι αν δεν το σχεδίαζαν αρχικά.

Οι Κινέζοι κερδίζουν και τη διεθνή αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών πρόκειται να αναπτυχθεί εντυπωσιακά τα επόμενα χρόνια, με προσδοκίες για ισχυρό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 9,3% μεταξύ 2023 και 2028. Αυτή η προβλεπόμενη επέκταση υπογραμμίζει τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν 390 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028. Η μελέτη της Kaspersky δείχνει επίσης ότι οι gamers είναι εξίσου παθιασμένοι με τις αγορές όσο και όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός.

Ευκαιρία βελτίωσης του εξοπλισμού

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι λάτρεις των παιχνιδιών δεν θα χάσουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τον σχετικό εξοπλισμό τους κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτώσεων. Αφού προετοιμάσουν τις λίστες επιθυμιών τους εκ των προτέρων, το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Πολλοί από αυτούς κάνουν ό,τι μπορούν για να μην χάσουν τις ευκαιρίες: το 65% ορίζει ειδοποιήσεις για την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως παιχνίδια, αναβαθμίσεις ή εξοπλισμό, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις αγορές.

Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία περιόδων εκπτώσεων όπως η Black Friday και η Cyber Monday για τους λάτρεις του gaming, με το 74% να αξιολογεί αυτές τις εκπτώσεις ως πολύ ή και εξαιρετικά σημαντικές για την απόκτηση παιχνιδιών, αναβαθμίσεων και εξοπλισμού. Ενώ το 31% των gamers, ιδιαίτερα εκείνοι που παίζουν 21 ώρες ή περισσότερες την εβδομάδα, τείνει να αγοράζει προϊόντα μόλις γίνουν διαθέσιμα, ένα σημαντικό 69% στρατηγικά περιμένει αυτές τις μεγάλες ημέρες εκπτώσεων για να κάνει βασικές αγορές.

Είναι ενδιαφέρον ότι η ελκυστικότητα των εκπτώσεων συχνά οδηγεί σε μη προγραμματισμένες αγορές. Ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή, το 53% των gamers αγοράζει κάτι για τα συστήματά του. Ακόμη και με προσεκτικό προγραμματισμό των δαπανών, οι περισσότεροι gamers δεν μπορούν να αντισταθούν σε μια επιπλέον αγορά πάνω στη γενικότερη βιασύνη τους.

Για να αποκτήσουν τον τέλειο εξοπλισμό, οι gamers είναι ανοιχτοί στη χρήση διαφορετικών μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων και των κρυπτονομισμάτων. Ένα αξιοσημείωτο 57% των gamers αισθάνεται άνετα χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα για online αγορές και το 56% για συναλλαγές σε φυσικά καταστήματα. Μεταξύ των αφοσιωμένων gamers (αυτοί που παίζουν πάνω από 21 ώρες την εβδομάδα), αυτή η προτίμηση για συναλλαγές με ψηφιακά νομίσματα εκτινάσσεται στα δύο τρίτα.

Για ασφαλείς διαδικτυακές αγορές, η Kaspersky συμβουλεύει:

1. Πληκτρολογείτε τη διεύθυνση URL στη γραμμή διευθύνσεων

Το άνοιγμα συνδέσμων από email ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Οι απατεώνες ενδέχεται να χρησιμοποιούν συνδέσμους phishing που οδηγούν σε ψεύτικους ιστότοπους που μοιάζουν με τον αρχικό ιστότοπο του καταστήματος. Σε τέτοιους ιστότοπους, οι εισβολείς ενδέχεται να ζητήσουν από τους χρήστες να εισαγάγουν προσωπικά στοιχεία ή αριθμούς τραπεζικών καρτών. Έτσι, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη να ανοίξετε τον ιστότοπο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι πάντα καλύτερο να πληκτρολογείτε τη διεύθυνση URL του στη γραμμή διευθύνσεων αποφεύγοντας τυχόν συνδέσμους στα email.

2. Χρησιμοποιείτε μια προσωρινή πιστωτική κάρτα

Ορισμένες τράπεζες παρέχουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να εκδώσουν προσωρινές πιστωτικές κάρτες. Ένα εργαλείο σαν αυτό θα σας βοηθήσει να επωφεληθείτε από τις χειμερινές εκπτώσεις χωρίς να φοβάστε περαιτέρω απώλεια δεδομένων. Μερικές φορές οι τράπεζες προσφέρουν επίσης αυτό που είναι γνωστό ως εικονική πιστωτική κάρτα. Είναι παρόμοια με μια κανονική κάρτα, αλλά δημιουργείται ένας τυχαίος αριθμός λογαριασμού για κάθε αγορά, εμποδίζοντας τους χάκερ να επαναχρησιμοποιήσουν τον αριθμό.

3. Διαχειριστείτε και προστατέψτε τους διαδικτυακούς σας κωδικούς πρόσβασης

Είναι ευρέως γνωστό ότι για λόγους κυβερνοασφάλειας είναι απαραίτητο οι καταναλωτές να έχουν έναν μοναδικό και ισχυρό κωδικό πρόσβασης για κάθε έναν από τους λογαριασμούς τους. Αλλά είναι επίσης προφανές ότι η δημιουργία και η απομνημόνευση δεκάδων πολύπλοκων κωδικών πρόσβασης είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Ως εκ τούτου, για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των ηλεκτρονικών αγορών, ο χειρισμός κωδικών πρόσβασης μπορεί να ανατεθεί σε έναν αξιόπιστο διαχειριστή κωδικών πρόσβασης

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
ThreatScene Greece: Ανακοίνωση νέου εξειδικευμένου τμήματος για την ναυτιλία
Τεχνολογία |

«Ασπίδα» από τις κυβερνοεπιθέσεις και στη ναυτιλία στήνει η ThreatScene Greece

«Στην ThreatScene, η αποστολή μας δεν σταματά μόνο στη ναυτιλία. Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το σύνολο των επιχειρήσεων απέναντι στις κυβερνοαπειλές», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Τασιοπούλου

Τεχνητή Νοημοσύνη: Τα οφέλη, το υψηλό κόστος και οι κίνδυνοι κυβερνοασφάλειας
Tεχνητή νοημοσύνη |

Μιχάλης Μπλέτσας (MIT): Η AI μου έχει στερήσει τον ύπνο

Ο διοικητής της Αρχής Κυβερνοασφάλειας Μιχάλης Μπλέτσας προσδιόρισε ως ζητούμενο το «να αναπτύξουμε δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να δουλέψουμε με την τεχνητή νοημοσύνη και όχι για την τεχνητή νοημοσύνη»

Επιχειρήσεις: Αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή

Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη