
Την πορεία των έργων κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) επιθεώρησε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
«Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να επιβλέψουμε την πορεία εκτέλεσης ενός ακόμη εμβληματικού έργου. Αυτό της κατασκευής του νέου Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος, του Ε65, που συνδέει τη Μακεδονία με τη Νότια Ελλάδα, διασχίζοντας τη Δυτική Θεσσαλία και τη Φθιώτιδα» ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας κατά τη επίσκεψή του σε εργοτάξιο του Νότιου Τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα στη Φθιώτιδα. Ο κ. Σταϊκούρας έκανε λόγο για έναν αυτοκινητόδρομο που εξασφαλίζει ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις στην Κεντρική Ελλάδα και που ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη.
«Η πορεία υλοποίησης του έργου μέχρι την Καλαμπάκα είναι εξαιρετική. Έχει ολοκληρωθεί το 97% – 98%» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Υπογράμμισε μάλιστα ότι τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα αναμένεται να παραδοθούν, αν δεν υπάρξουν κυρίως καιρικές εκπλήξεις, πριν από το Πάσχα του 2024.
«Τα έργα ολοκληρώνονται, η Ελλάδα αποκτά πρόσθετες υποδομές που εξυπηρετούν την κοινωνία και υποστηρίζουν την εθνική οικονομία» υπογράμμισε.
Στη συνέχεια, ο κ. Σταϊκούρας μετέβη και σε εργοτάξιο κατασκευής του Βόρειου Τμήματος, Τρίκαλα – Καλαμπάκα, στα Τρίκαλα, όπου τον υποδέχθηκε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Το πρόγραμμα του υπουργού
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, εν συνεχεία ο κ. Σταϊκούρας θα μεταβεί στη Θεσσαλονίκη. Εκεί, στις 14:30 μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νίκο Ταχιάο, θα επιθεωρήσουν τις εργασίες της οριστικής αποκατάστασης και απόδοσης στην πόλη, των χώρων που καταλάμβανε το εργοτάξιο του Μετρό Θεσσαλονίκης στο σταθμό Βενιζέλου.
Τα τμήματα του οδοστρώματος, στις οδούς Εγνατία και Βενιζέλου, τα οποία απελευθερώνονται θα δοθούν στην κυκλοφορία μέχρι το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
Στις 16:00 θα συμμετάσχει στην θεματική ενότητα: «Υποδομές – Μεταφορές – Αστική Κινητικότητα της εκδήλωσης: «2030: Η νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας – Στρατηγική, ορόσημα, προκλήσεις», που διοργανώνουν η «Μακεδονία της Κυριακής» και το makthes.gr.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA