Απονέμονται σήμερα 1 Φεβρουαρίου στο Ωδείο Αθηνών τα ετήσια μεγάλα βραβεία της Διαφήμισης “Ermis Awards”, που από το 2002 που καθιερώθηκαν καταξιώθηκαν ως ο πιο σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα. H Alter Ego Media στηρίζει τον θεσμό με το Mega να είναι χρυσός χορηγός και ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, IN και ΟΤ media partners.
Τα Ermis Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Άμεσου Marketing, Προγραμμάτων Δημιουργικής Χρήσης των Μέσων, Έργων Ψηφιακής Επικοινωνίας κ.λπ.
Στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε τομέα επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών, καθώς και η ηθική επιβράβευση των Εταιριών Επικοινωνίας και των Διαφημιζομένων / Πελατών για τη συμβολή τους στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.
Σε μακροπρόθεσμη βάση, στόχος των Ermis Awards είναι η καταγραφή της εξέλιξης της ελληνικής διαφήμισης και της πορείας της επικοινωνίας μέσα από τα βραβευθέντα έργα, ώστε τα έργα αυτά να αποτελέσουν ιστορικά ντοκουμέντα για τη δημιουργικότητα.
H ιστορία των βραβείων
Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στον θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.
Ποιες κατηγορίες βραβεύονται
Οι κατηγορίες που βραβεύονται είναι: Διαφήμιση, Branding & Design, Δημόσιες Σχέσεις, Direct Marketing, Digital, Media, Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων.
Ειδική διάκριση
Στη φετινή απονομή, η ΕΔΕΕ θα παρουσιάσει για πρώτη φορά και μια νέα ειδική διάκριση με τίτλο Ermis White, με στόχο να αναδειχθεί ο συλλογικός χαρακτήρας της δημιουργικότητας, που σχετίζεται με τη φαντασία, την έμπνευση, την καινοτομία, την εφευρετικότητα, τη συνδυαστική και out-of-the-box σκέψη ανεξαρτήτως ορίων και κλάδων και συναντάται καθημερινά στη ζωή όλων.
Τι κάνει ένα έργο να ξεχωρίζει;
Ένα έργο για να ξεχωρίσει πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα στη σκέψη, στη στρατηγική προσέγγιση, στην ιστορία που λέει (narrative) και στον τρόπο που τελικά επιλέγει να αγγίξει όλα τα κοινά που έχει στόχο, τις ζωές τους και τα θέματα που τους απασχολούν. Να αρέσει, να προκαλεί, να ξεχωρίζει, να σε κάνει να γελάς, να σκέφτεσαι, να συγκινείσαι. Η διαφήμιση είναι μέρος της ζωής μας, της καθημερινότητάς μας, της pop κουλτούρας. Πολλές από τις εκφράσεις που λέμε σήμερα έρχονται από αγαπημένες διαφημίσεις, πιο παλιές ή πιο πρόσφατες. Τέτοιες διαφημίσεις παίρνουν πάντα ένα βραβείο Ermis.
Latest News
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών