
Απονέμονται σήμερα 1 Φεβρουαρίου στο Ωδείο Αθηνών τα ετήσια μεγάλα βραβεία της Διαφήμισης “Ermis Awards”, που από το 2002 που καθιερώθηκαν καταξιώθηκαν ως ο πιο σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα. H Alter Ego Media στηρίζει τον θεσμό με το Mega να είναι χρυσός χορηγός και ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, IN και ΟΤ media partners.
Τα Ermis Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Άμεσου Marketing, Προγραμμάτων Δημιουργικής Χρήσης των Μέσων, Έργων Ψηφιακής Επικοινωνίας κ.λπ.
Στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε τομέα επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών, καθώς και η ηθική επιβράβευση των Εταιριών Επικοινωνίας και των Διαφημιζομένων / Πελατών για τη συμβολή τους στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.
Σε μακροπρόθεσμη βάση, στόχος των Ermis Awards είναι η καταγραφή της εξέλιξης της ελληνικής διαφήμισης και της πορείας της επικοινωνίας μέσα από τα βραβευθέντα έργα, ώστε τα έργα αυτά να αποτελέσουν ιστορικά ντοκουμέντα για τη δημιουργικότητα.
H ιστορία των βραβείων
Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στον θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.
Ποιες κατηγορίες βραβεύονται
Οι κατηγορίες που βραβεύονται είναι: Διαφήμιση, Branding & Design, Δημόσιες Σχέσεις, Direct Marketing, Digital, Media, Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων.
Ειδική διάκριση
Στη φετινή απονομή, η ΕΔΕΕ θα παρουσιάσει για πρώτη φορά και μια νέα ειδική διάκριση με τίτλο Ermis White, με στόχο να αναδειχθεί ο συλλογικός χαρακτήρας της δημιουργικότητας, που σχετίζεται με τη φαντασία, την έμπνευση, την καινοτομία, την εφευρετικότητα, τη συνδυαστική και out-of-the-box σκέψη ανεξαρτήτως ορίων και κλάδων και συναντάται καθημερινά στη ζωή όλων.
Τι κάνει ένα έργο να ξεχωρίζει;
Ένα έργο για να ξεχωρίσει πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα στη σκέψη, στη στρατηγική προσέγγιση, στην ιστορία που λέει (narrative) και στον τρόπο που τελικά επιλέγει να αγγίξει όλα τα κοινά που έχει στόχο, τις ζωές τους και τα θέματα που τους απασχολούν. Να αρέσει, να προκαλεί, να ξεχωρίζει, να σε κάνει να γελάς, να σκέφτεσαι, να συγκινείσαι. Η διαφήμιση είναι μέρος της ζωής μας, της καθημερινότητάς μας, της pop κουλτούρας. Πολλές από τις εκφράσεις που λέμε σήμερα έρχονται από αγαπημένες διαφημίσεις, πιο παλιές ή πιο πρόσφατες. Τέτοιες διαφημίσεις παίρνουν πάντα ένα βραβείο Ermis.


Latest News

Τι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο και εκπτώσει
Νέοι κανόνες στα σούπερ μάρκετ - Ο κώδικας δεοντολογίας και οι έλεγχοι

«Ψηφίζουν»… ελληνικά και δείχνουν πολυεθνικές για ακρίβεια - Στοιχεία φωτιά για την κατανάλωση
Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τις αλλαγές που φέρνει στις καταναλωτικές συνήθειες ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση

Shopping στις «μπουτίκ» των λαϊκών και από δεύτερο χέρι λόγω ακρίβειας
Η ακρίβεια αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες – Πόσο έχει αυξηθεί ο τζίρος του shopping στις λαϊκές και τα καταστήματα μεταχειρισμένων – Ο ρόλος της βιωσιμότητας

Τα σημεία κλειδιά για την ανάπτυξη του ΟΤΕ το 2025 - Ο ρόλος της τεχνολογίας FWA
Ο ΟΤΕ έκλεισε το 2024 με 1,7 εκατομμύρια εγκατεστημένες συνδέσεις FTTH και στόχο να φτάσουν τα 2,1 εκατομμύρια συνδέσεις μέχρι το τέλος του 2025 - Πώς θα αντιμετωπίσει το Starlink του Ίλον Μασκ

HELLENiQ ENERGY: Το στοίχημα για «πράσινα» EBITDA 300 εκατ. – To «ποντάρισμα» στην Elpedison
Η HELLENiQ ENERGY μετατρέπει τη θυγατρική Elpedison σε «green utility» και στοχεύει σε EBITDA 300 εκατ. ευρώ, το 2030

Έσπασαν τα ταμεία οι τράπεζες – Τα κέρδη ρεκόρ και το χρυσό μέρισμα των 1,9 δισ.
Οι τράπεζες πέτυχαν για το 2024 καθαρό αποτέλεσμα 4,43 δισ. ευρώ – Το δίμηνο Απριλίου – Μαίου οι ΓΣ για τα μερίσματα

Επενδύσεις 283 εκατ. ευρώ «τρέχει» η Noval Property – Τα 5 projects
Κτίρια γραφείων, εμπορικοί χώροι, logistics και επιλεκτικά ξενοδοχεία και κατοικίες οι στόχοι της Noval Property

Στο 13,62% το ποσοστό της Paulson & Co Inc. στην τράπεζα Πειραιώς
H «Paulson & Co. Inc.» κατέχει έμμεσα 170.317.912 δικαιώματα ψήφου της Τράπεζας Πειραιώς

Eurobank : Διορισμός νέου Group Chief Risk Officer
Νέος Group Chief Risk Officer της Eurobank, o Ελευθέριος Οικονομίδης που διαδέχεται τον κ. Χρήστο Αδάμ

Η ΚΡΙ ΚΡΙ διαθέτει δωρεάν μετοχές στο προσωπικό της
Κύριος στόχος του προγράμματος της ΚΡΙ ΚΡΙ, η επιβράβευση των διοικητικών και διευθυντικών στελεχών και του προσωπικού της