Απονέμονται σήμερα 1 Φεβρουαρίου στο Ωδείο Αθηνών τα ετήσια μεγάλα βραβεία της Διαφήμισης “Ermis Awards”, που από το 2002 που καθιερώθηκαν καταξιώθηκαν ως ο πιο σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα. H Alter Ego Media στηρίζει τον θεσμό με το Mega να είναι χρυσός χορηγός και ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, IN και ΟΤ media partners.
Τα Ermis Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Άμεσου Marketing, Προγραμμάτων Δημιουργικής Χρήσης των Μέσων, Έργων Ψηφιακής Επικοινωνίας κ.λπ.
Στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε τομέα επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών, καθώς και η ηθική επιβράβευση των Εταιριών Επικοινωνίας και των Διαφημιζομένων / Πελατών για τη συμβολή τους στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.
Σε μακροπρόθεσμη βάση, στόχος των Ermis Awards είναι η καταγραφή της εξέλιξης της ελληνικής διαφήμισης και της πορείας της επικοινωνίας μέσα από τα βραβευθέντα έργα, ώστε τα έργα αυτά να αποτελέσουν ιστορικά ντοκουμέντα για τη δημιουργικότητα.
H ιστορία των βραβείων
Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στον θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.
Ποιες κατηγορίες βραβεύονται
Οι κατηγορίες που βραβεύονται είναι: Διαφήμιση, Branding & Design, Δημόσιες Σχέσεις, Direct Marketing, Digital, Media, Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων.
Ειδική διάκριση
Στη φετινή απονομή, η ΕΔΕΕ θα παρουσιάσει για πρώτη φορά και μια νέα ειδική διάκριση με τίτλο Ermis White, με στόχο να αναδειχθεί ο συλλογικός χαρακτήρας της δημιουργικότητας, που σχετίζεται με τη φαντασία, την έμπνευση, την καινοτομία, την εφευρετικότητα, τη συνδυαστική και out-of-the-box σκέψη ανεξαρτήτως ορίων και κλάδων και συναντάται καθημερινά στη ζωή όλων.
Τι κάνει ένα έργο να ξεχωρίζει;
Ένα έργο για να ξεχωρίσει πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα στη σκέψη, στη στρατηγική προσέγγιση, στην ιστορία που λέει (narrative) και στον τρόπο που τελικά επιλέγει να αγγίξει όλα τα κοινά που έχει στόχο, τις ζωές τους και τα θέματα που τους απασχολούν. Να αρέσει, να προκαλεί, να ξεχωρίζει, να σε κάνει να γελάς, να σκέφτεσαι, να συγκινείσαι. Η διαφήμιση είναι μέρος της ζωής μας, της καθημερινότητάς μας, της pop κουλτούρας. Πολλές από τις εκφράσεις που λέμε σήμερα έρχονται από αγαπημένες διαφημίσεις, πιο παλιές ή πιο πρόσφατες. Τέτοιες διαφημίσεις παίρνουν πάντα ένα βραβείο Ermis.
Latest News
Τι «βαθμό» βάζει η Moody’s στις ελληνικές τράπεζες - «Αγκάθι» τα DTC
Τι αναφέρει η Moody’s στην έκθεση που δημοσιοποίησε σήμερα για τις ελληνικές τράπεζες - Ποιο κίνδυνο εντοπίζει
Νέο πλήγμα για Μύκονο και Σαντορίνη - «Βουτιά» στον τουριστικό τζίρο τον Ιούνιο [γραφήματα]
Πόσο υποχώρησε ο τζίρος των επιχειρήσεων φιλοξενίας και εστίασης στην Μύκονο - Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Ασταμάτητα… «beats» για τις τράπεζες βλέπει η Deutsche Bank - Σύσταση «buy»
Η Deutsche Bank ανέβασε τις τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες - Οι βασικοί παράγοντες για υψηλότερες αποδόσεις
Αυξημένος τζίρος και λιγότερα κέρδη το 2023 για τα Κοτόπουλα Αγγελάκης
Ο κύκλος των εργασιών της Αγγελάκης ΑΕ έφθασε πέρσι στα 43 εκατ. ευρώ – Οι 4 παράγοντες που θα φέρουν μεγαλύτερη ανάπτυξη
Τι συμβαίνει με την κεφαλαιακή ενίσχυση της Μediterra – Το «μπαλάκι» σε Κορρέ και Zaitech
Νέα αναβολή της απόφασης για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Μediterra με βασικό μέτοχο την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου
Πώς θα προχωρήσει η συγχώνευση Attica Bank με την Παγκρήτια - Οι όροι
To σχέδιο για τον πέμπτο τραπεζικό πυλώνα παίρνει σάρκα και οστά - Πώς κατανέμονται οι μετοχές
Αμεση καταγραφή ζημιών και καθολική ενίσχυση των πυρόπληκτων ζητά η ΓΣΕΒΕΕ
Η Συνομοσπονδία ζητά τη δημιουργία μιας κεντρικής συντονιστικής υπηρεσίας εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά
Bloomberg για Metlen: Στοχεύει σε εισαγωγή στο LSE το πρώτο τρίμηνο του 2025
Η Metlen σχεδιάζει να καταθέσει αίτηση για εισαγωγή στο Λονδίνο μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αναφέρει το Bloomberg
Στήριξη στους πληγέντες απο τις φωτιές απο τις τράπεζες μέλη της ΕΕΤ
Η Ελληνική Ενωση Τραπεζών καλεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με την τράπεζα που συνεργάζονται και να υποβάλλουν σχετικά αιτήματα
Αναβλήθηκε η απόφαση για την κεφαλαιακή ενίσχυση της Mediterra - Οι λόγοι
Στη σημερινή Έκτακτη Γενική Συνέλευση προσήλθαν μέτοχοι που εκπροσωπούσαν το 60,17% του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της Mediterra