
Για το νέο εκπτωτικό πρόγραμμα, το οποίο έχει στο επίκεντρο τα ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα, ενημέρωσαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Γέφυρα Α.Ε.» Πάνος Λούκας και ο Τεχνικός Διευθυντής, Άρης Σταθόπουλος, μαζί με στελέχη της εταιρείας, την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.
Η κυρία Αλεξοπούλου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης και της ξενάγησής της στον Εκθεσιακό χώρο και στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, που ακολούθησε, εξέφρασε την πλήρη ικανοποίησή της, καθώς η «Γέφυρα Α.Ε.» «στηρίζει έμπρακτα την εθνική προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης».
Με κάρτα ή smartphone η επιβίβαση στα λεωφορεία, τέλος στα εισιτήρια
Το νέο e-pass για τα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα είναι το πρώτο στοχευμένο εκπτωτικό πακέτο, το οποίο μειώνει την τιμή της διέλευσης ενός ηλεκτρικού οχήματος κατά 34%, ενώ η παραχωρησιούχος εταιρεία πρωτοπορεί σε δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.
Συγκεκριμένα, σε μια προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, δίνει πλέον και τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής σε συμβόλαια συνδρομητικών προγραμμάτων e-pass, εξαλείφοντας περίπου 10.000 ταχυδρομικές συναλλαγές. Ταυτόχρονα, έχει ήδη επιτύχει μείωση των άμεσων εκπομπών CO₂ κατά 78% από το 2018.

Σχετικά με την εξαγγελία του e-pass, από την «Γέφυρα Α.Ε.», μέλος του Δικτύου της VINCI Highways, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε τα εξής:
«H “Γέφυρα Α.Ε.” στηρίζει έμπρακτα την εθνική προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Πλέον, οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα απολαμβάνουν για το 2024 μια σημαντική έκπτωση για κάθε διέλευση, η οποία αγγίζει τα πέντε ευρώ. Αυτή η ενέργεια αφενός αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, αφετέρου καταδεικνύει ότι και ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη μετάβαση προς βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές.
» Θα ήθελα από την πλευρά μου, να συγχαρώ την παραχωρησιούχο εταιρεία για την πρωτοβουλία της, η οποία ουσιαστικά ενθαρρύνει περισσότερους πολίτες να επιλέξουν οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων και συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου περιβάλλοντος».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με τους 40άρηδες Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA