
Τα κείμενα της Apple που περιβάλλονται από μία μπλε… φούσκα έχουν κάνει τα μηνύματα μια φυλετική υπόθεση για πολλούς Αμερικανούς.
Οι χρήστες iPhone έχουν φτάσει να αισθάνονται έναν βαθμό άνεσης — ή ανωτερότητας, ανάλογα με την άποψη του καθενός — όταν χρησιμοποιούν την εφαμρογή iMessage λόγω των μπλε φυσαλίδων που περιέχουν τα κείμενά τους όταν αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες iPhone.
Τι θα μπορούσε να οδηγήσει την Apple στην καταστροφή;
Οι πράσινες φυσαλίδες που εμφανίζονται όταν οι χρήστες iPhone στέλνουν μηνύματα σε οποιονδήποτε άλλο, από την άλλη πλευρά, τους λένε ότι έχουν να κάνουν με κάποιον που δεν ανήκει στην… Team Apple. Αυτό είναι κάτι παράξενο στις ΗΠΑ, όπου σχεδόν το 80% των καταναλωτών της Gen Z προτιμούν τα iPhone από τις συσκευές Android, διαπίστωσε το Bloomberg Intelligence πέρυσι.
Όσο επιφανειακό και αν φαίνεται αυτό το σύστημα με την χρωματική κωδικοποίηση, σημαίνει πολλά για την Apple. Η εταιρεία υπερασπίστηκε επιθετικά τον γαλαζοπράσινο διαχωρισμό, φτάνοντας στο σημείο να καταρρίψει μια εφαρμογή τον Δεκέμβριο που επέτρεπε στους χρήστες Android να συγκαλύπτουν τα μηνύματά τους σε μπλε φυσαλίδες.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο Business Insider, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ μπορεί να έχει ένα σχέδιο να σκάσει αυτές τις φούσκες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms βασιλεύει σε μια αυτοκρατορία εφαρμογών μέσων κοινωνικής δικτύωσης που είναι γνωστές σε πολλούς Αμερικανούς, το Facebook και το Instagram. Υπάρχει, ωστόσο, μια εφαρμογή της Meta που δεν είναι ακόμα τόσο δημοφιλής στις ΗΠΑ: το WhatsApp.
Σημειώνεται ότι η τότε Facebook Inc. αγόρασε την εφαρμογή ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων έναντι 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2014 και έκτοτε μπόρεσε να τη μετατρέψει σε mega-hit σε όλο τον κόσμο.
«Επόμενο κεφάλαιο»
Περίπου 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι πιστεύεται ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή παγκοσμίως, αν και οι περισσότεροι βρίσκονται εκτός των ΗΠΑ. Αυτό ακριβώς ελπίζει να αλλάξει ο Ζάκερμπεργκ.
Σε μια συνέντευξή του πέρυσι, περιέγραψε το WhatsApp ως το «επόμενο κεφάλαιο» του Meta – μια τολμηρή δήλωση σε μια χρονιά όπου κυριάρχησαν οι στρατηγικές τεχνητής νοημοσύνης και αποτελεσματικότητας, πέρα από το metaverse.
Τι μπορούν να περιμένουν οι Αμερικανοί από αυτό το «επόμενο κεφάλαιο;» Ο Ζάκερμπεργκ έχει προσφέρει μερικές ενδείξεις, σύμφωνα με τον Business Insider.
Πρώτον, το WhatsApp στοχεύει να είναι φιλικό προς τις επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα άτομο που έχει έναν επαγγελματικό λογαριασμό μπορεί να συνδέσει πολλές συσκευές μεταξύ τους, επιτρέποντας σε περισσότερους υπαλλήλους να «ανταποκρίνονται στα μηνύματα πελατών από οπουδήποτε».
Η Meta προσφέρει επίσης εργαλεία για επωνυμίες όπως η Chevrolet και η Samsung για να προσεγγίσουν πελάτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τους επιτρέπουν να απαντούν σε ερωτήματα χωρίς να χρειάζεται να συμμετέχουν σε «ζωντανή υποστήριξη», καθώς και τρόπους υποβολής παραγγελιών στην εφαρμογή.
Τέτοιες δυνατότητες φαίνεται να ενδιαφέρουν τις επιχειρήσεις: οι καθημερινοί επιχειρηματικοί χρήστες του WhatsApp αυξήθηκαν κατά 80% στις ΗΠΑ πέρυσι, σύμφωνα με δεδομένα από την Apptopia που αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ενημερωτικό δελτίο Big Technology.
Το WhatsApp προσπαθεί επίσης να είναι μια εφαρμογή που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλοι. Καθώς οι χρήστες του διαδικτύου γίνονται όλο και πιο απογοητευμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αναζήτηση ιδιωτικών χώρων για αλληλεπίδραση με φίλους και συγγενείς – όπως οι ομαδικές συνομιλίες WhatsApp – έχει αυξηθεί.
Κανάλια
Το WhatsApp προσπαθεί να προσφέρει τα προνόμια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς τη δημοσιότητα, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Business Insider.
Για τους χρήστες που μπορεί να χάσουν ορισμένες λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το WhatsApp εισήγαγε τη λειτουργία «Κανάλια» πέρυσι, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να ακολουθεί τους αγαπημένους του influencers και να λαμβάνει ενημερώσεις από μια «μετάδοση». Περίπου σαν μια ενημέρωση ιστορίας στο Instagram.
Το WhatsApp προσπαθεί επίσης να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία ομαδικής συνομιλίας. Αν και η Apple προσφέρει δυνατότητα ομαδικής συνομιλίας στο iMessage, οι χρήστες περιορίζονται στην προσθήκη έως και 32 επιπλέον ατόμων. Στο WhatsApp, μια ομάδα μπορεί να έχει περισσότερους από 1.000 χρήστες.
Είναι αυτό αρκετό για να απομακρύνει τους ανθρώπους από τις «μπλε φυσαλίδες» τους; Αυτό τουλάχιστον ελπίζει ο Ζάκερμπεργκ.
Στα τέλη του 2022, ο επικεφαλής της Meta αναγνώρισε ότι, ενώ υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για να αποδειχθούν επιτυχημένα τα στοιχήματα στο metaverse, «τα επαγγελματικά μηνύματα πιθανότατα θα είναι ο επόμενος σημαντικός πυλώνας».


Latest News

Restart με προσλήψεις κάνει η Alibaba - Ετοιμάζει νέες επενδύσεις
Η εμπιστοσύνη επιβραβεύεται με προσλήψεις λέει ο πρόεδρος της Alibaba - Η συνάντηση με τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ

Οι όχι και τόσο απίθανες «Magnificent Seven» - Πώς άλλαξε το success story
Οι μετοχές των τεχνολογικών κολοσσών έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους - Και η βουτιά συνεχίζεται
![Μασκ: Φτάνει σε σταυροδρόμι για την Tesla [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/musk-600x400.jpeg)
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η Tesla - Οι προβλέψεις στέλνουν τη μετοχή στα 200 και στα... 800 δολάρια [γράφημα]
Ο Ίλον Μασκ βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων στην Αμερική και αυτό έχει επηρεάσει τη μετοχή της Tesla

Συμφωνία Καφούνη – Παπαστεργίου για τη χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ
Τι συζητήθηκε και συναποφασίστηκε στη συνάντηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τον πρόεδρο και αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τι κερδίζει η Google από την εξαγορά μαμούθ της Wiz - Tο σήμα που στέλνει
Η συμφωνία Google-Wiz θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα σημαντικό απρόσμενο κέρδος για τις εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece