Τα lockdown έφεραν στασιμότητα στην κινητικότητα και τα ταξίδια των Κινέζων προκαλώντας απώλειες στις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας για ολόκληρο το 2023, καθώς η χαμηλή ζήτηση επιβάρυνε τις επιχειρήσεις τους, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η China Southern Airlines Co δήλωσε ότι αναμένει καθαρή απώλεια 3,5 δισεκατομμυρίων γιουάν (RM2,33 δισεκατομμύρια) έως 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου λόγω της αργής ανάκαμψης των διεθνών επιβατικών πτήσεων, της υπερπροσφοράς στην εγχώρια αγορά και των υψηλών τιμών του πετρελαίου , ανέφερε η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Guangzhou, την Παρασκευή.
Αερομεταφορές: Αναταράξεις φέρνουν τα μέτρα για τους ταξιδιώτες από Κίνα
Η Air China Ltd είπε ότι η καθαρή της ζημία το 2023 θα κυμανθεί πιθανώς μεταξύ 900 εκατομμυρίων γιουάν και 1,3 δισεκατομμυρίων γιουάν. Ο αερομεταφορέας ανέφερε επίσης την ισχνή ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό καθώς και τον έντονο εγχώριο ανταγωνισμό και τις υψηλές τιμές του πετρελαίου για απώλειες.
Και οι δύο αερομεταφορείς είναι ζημιογόνοι από όταν ξεκίνησε η πανδημία, το 2020.
Τα μη ελεγμένα προκαταρκτικά αποτελέσματα των δύο εταιρειών υπογραμμίζουν ένα δύσκολο τελευταίο τρίμηνο για το 2023 μετά από ένα πιο εύρωστο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της China Eastern Airlines Corp, επέστρεψαν στην κερδοφορία μετά από μια ισχυρή καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιών στο εσωτερικό.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ανακοινώσουν τα κέρδη του 2023 στις 28 Μαρτίου.
Η αύξηση των διεθνών πτήσεων φέτος καθώς οι Κινέζοι πολίτες αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό θα μπορούσε να δει τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες να καταγράφουν κέρδη το 2024, σύμφωνα με ερευνητικό σημείωμα της HSBC τον Νοέμβριο.
Μια ταχεία αποκατάσταση των πτήσεων Κίνας-ΗΠΑ είναι βασικός καταλύτης για την ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων.
Στα τέλη του 2023, πραγματοποιούνταν 63 απευθείας πτήσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ κάθε εβδομάδα, από 340 εβδομαδιαίες πτήσεις πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας.
Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών της Κίνας νωρίτερα αυτό το μήνα προέβλεψε ότι οι διεθνείς πτήσεις θα είναι περίπου στο 80% των επιπέδων πριν από την Covid μέχρι το τέλος του έτους – με τις εβδομαδιαίες διεθνείς πτήσεις επιβατών να φτάσουν πιθανώς τις 6.000 έως το τέλος του 2024 από περίπου 4.600 που είναι σήμερα.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...