Τα lockdown έφεραν στασιμότητα στην κινητικότητα και τα ταξίδια των Κινέζων προκαλώντας απώλειες στις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας για ολόκληρο το 2023, καθώς η χαμηλή ζήτηση επιβάρυνε τις επιχειρήσεις τους, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η China Southern Airlines Co δήλωσε ότι αναμένει καθαρή απώλεια 3,5 δισεκατομμυρίων γιουάν (RM2,33 δισεκατομμύρια) έως 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου λόγω της αργής ανάκαμψης των διεθνών επιβατικών πτήσεων, της υπερπροσφοράς στην εγχώρια αγορά και των υψηλών τιμών του πετρελαίου , ανέφερε η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Guangzhou, την Παρασκευή.
Αερομεταφορές: Αναταράξεις φέρνουν τα μέτρα για τους ταξιδιώτες από Κίνα
Η Air China Ltd είπε ότι η καθαρή της ζημία το 2023 θα κυμανθεί πιθανώς μεταξύ 900 εκατομμυρίων γιουάν και 1,3 δισεκατομμυρίων γιουάν. Ο αερομεταφορέας ανέφερε επίσης την ισχνή ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό καθώς και τον έντονο εγχώριο ανταγωνισμό και τις υψηλές τιμές του πετρελαίου για απώλειες.
Και οι δύο αερομεταφορείς είναι ζημιογόνοι από όταν ξεκίνησε η πανδημία, το 2020.
Τα μη ελεγμένα προκαταρκτικά αποτελέσματα των δύο εταιρειών υπογραμμίζουν ένα δύσκολο τελευταίο τρίμηνο για το 2023 μετά από ένα πιο εύρωστο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της China Eastern Airlines Corp, επέστρεψαν στην κερδοφορία μετά από μια ισχυρή καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιών στο εσωτερικό.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ανακοινώσουν τα κέρδη του 2023 στις 28 Μαρτίου.
Η αύξηση των διεθνών πτήσεων φέτος καθώς οι Κινέζοι πολίτες αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό θα μπορούσε να δει τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες να καταγράφουν κέρδη το 2024, σύμφωνα με ερευνητικό σημείωμα της HSBC τον Νοέμβριο.
Μια ταχεία αποκατάσταση των πτήσεων Κίνας-ΗΠΑ είναι βασικός καταλύτης για την ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων.
Στα τέλη του 2023, πραγματοποιούνταν 63 απευθείας πτήσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ κάθε εβδομάδα, από 340 εβδομαδιαίες πτήσεις πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας.
Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών της Κίνας νωρίτερα αυτό το μήνα προέβλεψε ότι οι διεθνείς πτήσεις θα είναι περίπου στο 80% των επιπέδων πριν από την Covid μέχρι το τέλος του έτους – με τις εβδομαδιαίες διεθνείς πτήσεις επιβατών να φτάσουν πιθανώς τις 6.000 έως το τέλος του 2024 από περίπου 4.600 που είναι σήμερα.
Latest News
Πώς η Boeing έβαλε την αεροπορία των ΗΠΑ να πληρώσει με «καπέλο» 8.000% για σαπούνια
Πώς η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία πλήρωσε 8.000% παραπάνω την Boeing για διανομείς σαπουνιού μπάνιου αεροσκαφών C-17
Ο άνθρωπος πίσω από τον όρο «The Magnificent Seven» λύνει τη σιωπή του
Γνωρίστε τον αναλυτή που χρησιμοποίησε τον όρο Magnificent Seven για τις μετοχές τεχνολογίας που διαφεντεύουν τη Wall Street
Πώς η «οικονομική γρίπη» της Γερμανίας μεταδίδεται στην Ευρώπη – Οι συνέπειες για Ελλάδα
Η νέα κρίση που φέρνει το λουκέτο σε τουλάχιστον τρία εργοστάσια της Volkswagen δημιουργεί μεγάλη αναταραχή στη Γερμανία
Οι αποτυχημένες προσπάθειες «ανάστασης» της Intel και οι χειρισμοί Γκέλσινγκερ
O CEO της Intel, Πατ Γκέλσινγκερ, έθεσε υψηλές προσδοκίες για τις ικανότητες κατασκευής της εταιρείας αλλά και την ικανότητά της στον τομέα της AI, ωστόσο απέτυχε να ανταποκριθεί
Αγροτικές επιδοτήσεις: Δισεκατομμυριούχοι έλαβαν ενίσχυση 3,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ
Τουλάχιστον 17 δισεκατομμυριούχοι συγκαταλέγονται στους «αγρότες» που έλαβαν γενναίες αγροτικές επιδοτήσεις την τετραετία 2019-2023.
Γιατί έπεσε η μετοχή της Uber
Η πρόβλεψη για μετακινήσεις πελατών της Uberς ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;