Lamborghini, ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, όνειρο πολλών, αλλά εφικτό για λίγους, και τώρα ακόμη λιγότερους καθώς η παραγωγή για τα επόμενα δύο χρόνια έχει ήδη «κλειστεί» από παραγγελίες, δείχνοντας την ανθεκτικότητα της αγοράς πολυτελείας, κόντρα στο παγκόσμιο οικονομικό κλίμα.
Η εύρωστη αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, όπου εταιρείες όπως η μητρική της Lamborghini, Volkswagen βλέπουν την ζήτηση για ηλεκτροκίνητα σε πτώση, πιέζοντας τις παραγωγικές της μονάδες.
Πόσο αναμένεται να πιάσει το διαλυμένο Lamborghini Countach από το “The Wolf of Wall Street”
Ο CEO της Lamborghini Στέφαν Βίνκελμαν βλέπει ότι με τις παραγγελίες να ξεπερνούν κάθε προσδοκία μπορεί να ακολουθήσει μια βραδύτερη πορεία ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την τεχνολογία μπαταριών, σύμφωνα με το Bloomberg. Η Lamborghini έχει ξεπουλήσει την παραγωγή μέχρι το 2026.
Πέρυσι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 10,000 αυτοκίνητα, καθώς λάνσαρε το πρώτο υβριδικό της, Revuelto το οποίο είναι συνδυασμός στυλ που εκτείνονται δεκαετίες πίσω. Συνδυάζει τη μεγάλη μύτη της Murcielago με το πίσω μέρος ενός Diablo. Οι πόρτες “ψαλίδι” και το σχήμα σφήνας προέρχονται από το Countach. Υπάρχουν πολλά νεύματα στο παρελθόν, αλλά σε αντίθεση με οποιονδήποτε Lambo πριν από αυτό, το Revuelto είναι ένα plug-in υβρίδιο. Με την αποκάλυψη του Revueltoη εταιρεία άμεσα είδε παραγγελίες για την παραγωγή της επόμενης διετίας. Τώρα σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2028, πολλά χρόνια μετά την αντίπαλο Ferrari.
Ο Βίνκελμαν τόνισε στο Bloomberg ότι δεν θέλει η εταιρεία να είναι η πρώτη, αλλά να βγει στην συγκεκριμένη αγορά όταν το προϊόν της θα είναι το καλύτερο, με μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταριών απ’ ό, τι προσφέρουν οι Κινέζοι.
Παρά τα αργά αυτά βήματα η εταιρεία επιδιώκει μια στρατηγική βιωσιμότητας με την μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της. Η εταιρεία επίσης έχει αναφέρει ότι θα προσθέσει τουλάχιστον 500 θέσεις εργασίας.
Latest News
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» για ανοικοδόμηση ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»