• Και εξαγωγές ελληνικών προϊόντων με το σήμα Carrefour περιλαμβάνει το σχέδιο της Retail & More του Νίκου Βαρδινογιάννη.
• Η εταιρεία επιδιώκει να δημιουργήσει μια σειρά από εμβληματικά ελληνικά τρόφιμα, όπως η φέτα, το μέλι κα., τα οποία θα φέρουν την πιστοποίηση του γαλλικού ομίλου.
• Με στόχο στη συνέχεια να απορροφηθούν από το παγκόσμιο δίκτυό του.
• Μαθαίνουμε πως το επόμενο διάστημα θα αναληφθούν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ενώ θα γίνουν και επαφές με την ελληνική βιομηχανία.
• Φιλοδοξία είναι το εγχείρημα να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες, ώστε στα τέλη του τρέχοντος έτους τα προϊόντα να βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
• Σημειωτέον πως πολύ σύντομα η εταιρεία θα αποκτήσει παρουσία και στην βουλγαρική αγορά…
————
Η επιθετική κίνηση του efood και οι… παρενέργειες
• Την απόφαση να μειώσει σε 1.200 προϊόντα τις τιμές έλαβε το efood market.
• Μια κίνηση που προκάλεσε συζητήσεις και «γέννησε» ακόμη περισσότερες απορίες.
• Πολλοί αναρωτήθηκαν για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό.
• Το κάνει για να τονώσει τις πωλήσεις που υποχωρούν ή θέλει να δώσει περισσότερη ώθηση στην αναπτυξιακή του τροχιά;
• Με άλλα λόγια είναι μια αμυντική ή επιθετική κίνηση;
• Οι περισσότεροι ποντάρουν πως πρόκειται για μια επιθετική κίνηση – ευθεία βολή στον ανταγωνισμό-.
• Σε μια περίοδο που οι τιμές στο ράφι καίνε και η κυβέρνηση προσπαθεί –μάταια για πολλούς- να δώσει λύσεις…
• Η συγκεκριμένη πλατφόρμα πάντως λέγεται πως αυξάνει διαρκώς το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά.
• Όπως και συνολικά ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (+15% οι πωλήσεις το 2023 σύμφωνα με έρευνα της Gonvert).
• Το ερώτημα είναι τι θα πράξει ο ανταγωνισμός. Και ειδικά η Wolt…