Μέλι και φέτα με σφραγίδα… Carrefour 

•  Και εξαγωγές ελληνικών προϊόντων με το σήμα Carrefour περιλαμβάνει το σχέδιο της Retail & More του Νίκου Βαρδινογιάννη.

•  Η εταιρεία επιδιώκει να δημιουργήσει μια σειρά από εμβληματικά ελληνικά τρόφιμα, όπως η φέτα, το μέλι κα., τα οποία θα φέρουν την πιστοποίηση του γαλλικού ομίλου.

•  Με στόχο στη συνέχεια να απορροφηθούν από το παγκόσμιο δίκτυό του.

•  Μαθαίνουμε πως το επόμενο διάστημα θα αναληφθούν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ενώ θα γίνουν και επαφές με την ελληνική βιομηχανία.

•  Φιλοδοξία είναι το εγχείρημα να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες, ώστε στα τέλη του τρέχοντος έτους τα προϊόντα να βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

•  Σημειωτέον πως πολύ σύντομα η εταιρεία θα αποκτήσει παρουσία και στην βουλγαρική αγορά…

————

Η επιθετική κίνηση του efood και οι… παρενέργειες

•  Την απόφαση να μειώσει σε 1.200 προϊόντα τις τιμές έλαβε το efood market.

•  Μια κίνηση που προκάλεσε συζητήσεις και «γέννησε» ακόμη περισσότερες απορίες.

•  Πολλοί αναρωτήθηκαν για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό.

•  Το κάνει για να τονώσει τις πωλήσεις που υποχωρούν ή θέλει να δώσει περισσότερη ώθηση στην αναπτυξιακή του τροχιά;

•  Με άλλα λόγια είναι μια αμυντική ή επιθετική κίνηση;

•  Οι περισσότεροι ποντάρουν πως πρόκειται για μια επιθετική κίνηση – ευθεία βολή στον ανταγωνισμό-.

•  Σε μια περίοδο που οι τιμές στο ράφι καίνε και η κυβέρνηση προσπαθεί –μάταια για πολλούς- να δώσει λύσεις…

•  Η συγκεκριμένη πλατφόρμα πάντως λέγεται πως αυξάνει διαρκώς το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά.

•  Όπως και συνολικά ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (+15% οι πωλήσεις το 2023 σύμφωνα με έρευνα της Gonvert).

•  Το ερώτημα είναι τι θα πράξει ο ανταγωνισμός. Και ειδικά η Wolt…

Latest News