Έχοντας πλέον αποκτήσει διακριτή παρουσία, η Retail & More του Ν. Βαρδινογιάννη επιδιώκει την ανάπτυξη της Carrefour στην Ελλάδα με ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς.
Σύμφωνα με τους διοικούντες την εταιρείας, για φέτος σχεδιάζεται η λειτουργία περίπου 30 νέων σημείων με την έμφαση να δίνεται στα μεγάλα αστικά κέντρα, με επίκεντρο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και στα δημοφιλή τουριστικά νησιά, όπου υπάρχουν προοπτικές και δυνατότητες.
Νίκος Θ. Βαρδινογιάννης: Από τα videogames στο κρασί, στο τυρί, στο λάδι και στα σούπερ μάρκετ
Το μοντέλο ανάπτυξης περιλαμβάνει συνεργασίες με την μέθοδο του franchise αλλά και εξαγορές, μικρομεσαίων αλυσίδων. Προς αυτή την κατεύθυνση, γίνονται διάφορες συζητήσεις, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο στην παρούσα φάση.
«Επεκτείνουμε την παρουσία μας με στέρεα και σταθερά βήματα. Επιλέγουμε σημεία και συνεργάτες που ανταποκρίνονται στους στρατηγικούς μας στόχους. Συνεχίζουμε να αναζητούμε τις κατάλληλες ευκαιρίες για να διευρύνουμε το αποτύπωμά μας, σε ένα ομολογουμένως απαιτητικό περιβάλλον για την κατανάλωση», σημειώνει στον «OT» o διευθύνων σύμβουλος της Retail & More, Βασίλης Στασινούλιας.
Στα τέλη της περασμένης χρονιάς υπεγράφη συμφωνία για την εξαγορά της εταιρείας «Χουλιόπουλος ΕΠΕ», η οποία διατηρούσε 11 super market στην Αθήνα με την επωνυμία «Economy», έναντι 3,15 εκατ. ευρώ.
Τα καταστήματα έχουν μετατραπεί ήδη σε Carrefour Express ενώ πολύ πρόσφατα αποκτήθηκε κεντρικό κατάστημα στο Παγκράτι, η περίφημη «Πηγή».
Η Retail & More άνοιξε το πρώτο Carrefour το 2022 και σήμερα λειτουργεί 42 καταστήματα με τα σήματα του γαλλικού brand.
Ο κ. Στασινούλιας θεωρεί πως το concept που επέλεξε να ακολουθήσει η εταιρεία στην Ελλάδα ταιριάζει απόλυτα στον σύγχρονο τρόπο ζωής και στις ιδιαίτερες συνθήκες της ελληνικής αγοράς. «Η σωστή σχέση ποιότητας και τιμής των προϊόντων και τα καταστήματα γειτονιάς ευθυγραμμίζονται πλήρως στα «θέλω» του σύγχρονου καταναλωτή», επισημαίνει ο ίδιος.
Το «ντεμπούτο» στην Βουλγαρία
Την ίδια στιγμή, αντίστροφα μετρά ο χρόνος και για το «ντεμπούτο» του σήματος Carrefour στην Βουλγαρία. Η επιστροφή του γαλλικού brand στην γειτονική χώρα μετά από 8 χρόνια αναμένεται μέσα στον Μάρτιο, αρχικά με τη λειτουργία δύο καταστημάτων σε (Σόφια και Μπουργκάς;) σε συνεργασία με τον όμιλο Parkmart.
Συνολικά μέσα στο 2024 στα «χρώματα» της Carrefour θα ντυθούν 22 καταστήματα. Παράλληλα δρομολογείται η δημιουργία κέντρου logistics, το οποίο θα υποστηρίξει τις ανάγκες τροφοδοσίας του δικτύου.
Η Carrefour εισήλθε για πρώτη φορά στην βουλγαρική αγορά το 2009, σε συνεργασία με τον όμιλο Μαρινόπουλου και αποχώρησε μετά την κατάρρευσή του, το 2016. Οι Γάλλοι λιανέμποροι συμφώνησαν τον περασμένο χρόνο να παραχωρήσουν το «master franchise» για τη δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό αγορά των Βαλκανίων στην Retail & More.
Με τη σειρά της, η ελληνική εταιρεία συμφώνησε να παραδώσει την εκμετάλλευση του σήματος στην τοπική αγορά στον όμιλο Parkmart του Βούλγαρου επιχειρηματία Dobromir Andonov, ο οποίος ιδρύθηκε το 2018 και εδρεύει στο Μπουργκάς.
Ελληνικά προϊόντα με σφραγίδα… Carrefour
Στα σκαριά βρίσκεται και το φιλόδοξο project των διοικούντων την Retail & More για τη δημιουργία μιας σειράς εμβληματικών ελληνικών προϊόντων, όπως η φέτα και το μέλι που θα φέρουν το σήμα Carrefour. Στόχος είναι να πιστοποιηθούν από την γαλλική αλυσίδα, ώστε στη συνέχεια να «ταξιδέψουν» μέσα από το δίκτυο της σε όλο τον κόσμο. Υπολογίζεται ότι τα πρώτα προϊόντα θα είναι έτοιμα στο τέλος του 2024.
Latest News
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων
ΔΕΗ και Open Farm προωθούν τη βιώσιμη γεωργία στους μαθητές μέσω του “Carbon Farming Schools”
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Κοζάνη, τη Φλώρινα, τη Μεγαλόπολη, την Ελευσίνα και την Αττική συμμετείχαν σε ενημερωτικές δράσεις