Ακόμη πιο επιθετικοί γίνονται οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης καθώς σήμερα το μεσημέρι επιβεβαίωσαν ότι επιτέθηκαν με πυραύλους σε δυο φορτηγά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του στρατιωτικού εκπροσώπου των Χούθι Γιαχία Σαρί, οι πύραυλοι στόχευσαν το Morning Tide, ένα φορτηγό πλοίο με σημαία Μπαρμπάντος, βρετανικής ιδιοκτησίας, και το Star Nasia, πλοίο της Star Bulκ Carriers με έδρα την Ελλάδα, η οποία είναι εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο.
Ερυθρά Θάλασσα: Η κρίση αυξάνει τους χρόνους παράδοσης για τους ευρωπαίους κατασκευαστές
O εκπρόσωπος των Χούθι επανέλαβε την απειλή για τη διεξαγωγή περισσότερων επιχειρήσεων «αυτοάμυνας» εναντίον «εχθρικών» αμερικανικών και βρετανικών στόχων.
Η βρετανική πλοιοκτήτρια εταιρεία του Morning Tide, η Furadino Shipping, δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters ότι το πλοίο πλέει επί του παρόντος χωρίς προβλήματα, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες.
Η εταιρεία ναυτικής ασφάλειας Ambrey δήλωσε ότι το βρετανικό πλοίο πραγματοποίησε ελιγμούς αποφυγής και συνέχισε το ταξίδι του. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Όσον αφορά το Star Nasia, το Tradewinds αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έχει ακόμη προβεί σε κάποιο σχόλιο και προσθέτει ότι σύμφωνα με τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίου το φορτωμένο πλοίο φαίνεται να πλέει κανονικά με ταχύτητα 9,3 κόμβων.
Επίσης καμία άλλη πηγή δεν επιβεβαιώνει οποιαδήποτε επίθεση εναντίον πλοίου που θα ταίριαζε στην περιγραφή του Star Nasia.
Οι Χούθι έχουν εξαπολύσει περί τις 50 επιθέσεις με πυραύλους, μη επανδρωμένα αεροσκάφη και βάρκες εναντίον εμπορικών πλοίων από τις 19 Νοεμβρίου, διαταράσσοντας το παγκόσμιο εμπόριο, επειδή η Ερυθρά Θάλασσα αποτελεί σημαντική διαδρομή για τα πλοία.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους