
Σε δύο ή τρεις μειώσεις επιτοκίων θα προχωρήσει η Federal Reserve to 2024, εκτιμά ο προέδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας της Μινεάπολης, Νιλ Κασκάρι, ο οποίος επανέλαβε ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θέλουν να δουν στοιχεία για τη επιβράδυνση του πληθωρισμού για μερικούς ακόμα μήνες προτού ξεκινήσουν την αποκλιμάκωση.
«Δεν ψάχνουμε για καλύτερα στοιχεία για τον πληθωρισμό, απλά ψάχνουμε για πρόσθετα στοιχεία για τον πληθωρισμό που θα είναι επίσης γύρω σε αυτό το επίπεδο του 2%» είπε χαρακτηριστικά στο CNBC. «Αν δούμε μερικούς ακόμη μήνες με αυτά τα δεδομένα, νομίζω ότι αυτό θα μας δώσει μεγάλη εμπιστοσύνη».
Κασκάρι- Fed: H Fed έχει το χρόνο για να μειώσει αργότερα τα επιτόκια
Είπε επίσης ότι η αγορά εργασίας θα υπαγορεύσει την ταχύτητα με την οποία η Fed θα μειώσει τα επιτόκια, σημειώνοντας ότι αν η αγορά εργασίας παραμείνει ισχυρή, θα δώσει στην κεντρική τράπεζα την ευελιξία να κινηθεί αργά. Η εκτίμηση για δύο έως τρεις μειώσεις επιτοκίων είναι ελαφρώς πιο γερακίσια από τη μέση εκτίμηση του Δεκεμβρίου μεταξύ των φορέων χάραξης πολιτικής για τρεις μειώσεις κατά 25 μονάδες βάσης, αν και οι αγορές τιμολογούν έως και πέντε μειώσεις.
Ο Κασκάρι, ο οποίος δεν ψηφίζει για τις αποφάσεις νομισματικής πολιτικής φέτος, έγραψε σε ένα δοκίμιο που δημοσιεύθηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι οι αξιωματούχοι της Fed έχουν χρόνο να αξιολογήσουν τα εισερχόμενα δεδομένα προτού μειώσουν τα επιτόκια, επικαλούμενος τις αλλαγές στην οικονομία μετά την πανδημία.
Οι αξιωματούχοι της Fed έχουν αφήσει τα επιτόκια αμετάβλητα από τον Ιούλιο και έχουν σηματοδοτήσει ότι η επόμενη κίνηση της κεντρικής τράπεζας είναι πιθανότατα μια μείωση. Αρκετοί αξιωματούχοι – συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Τζερόμ Πάουελ – έχουν δηλώσει ότι δεν βιάζονται να το πράξουν, συμβάλλοντας στη μετατόπιση των προσδοκιών της αγοράς για τον χρόνο της πρώτης μείωσης των επιτοκίων προς τον Μάιο ή τον Ιούνιο.
Ο επικεφαλής της Fed της Μινεάπολης δήλωσε επίσης ότι η κεντρική τράπεζα παρακολουθεί στενά τα εμπορικά ακίνητα, αν και δήλωσε ότι επί του παρόντος δεν τα βλέπει ως συστημικό κίνδυνο.


Latest News

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα

Η βιομηχανία διατηρεί την ανοδική της τάση στην οικονομία της Κίνας
Η Κίνα είναι σίγουρη και ικανή να σταθεροποιήσει την εκτεταμένη βιομηχανική της οικονομία, δηλώνουν αξιωματούχοι της χώρας

Βιετνάμ: Ο «μοναδικός δεσμός» με τις ΗΠΑ – Οι ασκήσεις ισορροπίας
Το Βιετνάμ είναι από τις πρώτες χώρες που έσπευσαν να διαπραγματευτούν με τις ΗΠΑ τους δασμούς - Η επίσκεψη του Σι Τζινπίνγκ

Ιαπωνία: Εξετάζει παραχωρήσεις σε σόγια και ρύζι στις συνομιλίες για τους δασμούς των ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ ανέβαλαν για 90 μέρες τους «αμοιβαίους δασμούς» 24% στα Ιαπωνικά προϊόντα, ενώ σε ισχύ είναι ο καθολικός δασμός 10% και 25% για τα αυτοκίνητα

H Volvo «λύνει το χειρόφρενο» των απολύσεων στις ΗΠΑ - Περικοπές 800 θέσεων εργασίας
Οι απολύσεις στη Volvo είναι η πιο πρόσφατη απάντηση από τη βιομηχανία αυτοκινήτων και φορτηγών που πλήττεται από τους δασμούς

Ντάλι (Fed): Στον «πάγο» τα επιτόκια για όσα χρειαστεί – Πότε βλέπει μειώσεις
Η Ντάλι της Fed εκτιμά ότι οι κίνδυνοι για τον πληθωρισμό είναι πιο αυξημένοι φέτος

Ταϊβάν: Φρένο στις ανοικτές πωλήσεις μετοχών εν μέσω δασμολογικής αβεβαιότητας
Η Επιτροπή Χρηματοοικονομικής Εποπτείας της Ταϊβάν σημείωσε ότι οι περιορισμοί θα συνεχιστούν, χωρίς να αναφέρει πότε μπορεί να αρθούν.

Τα πρώτη κινεζικά αεροπλάνα COMAC πετούν στο Βιετνάμ
Η COMAC ήδη από το 2024 αύξησε τα σχέδια πωλήσεων και παραγωγής και εμπορεύεται το C919 εκτός Κίνας.